Opinie o Starlight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(283 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam to miejsce

    Ewa, 14.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Pięknie położony hotel , całkiem dobre jedzenie, różnorodne , chociaż najlepsze rzeczy szybko się rozchodziły i nikt nie dokładał bardzo dobre drinki, trochę mało animacji dla dzieci . Polecam pokoje z widokiem na morze,, w pokoju jest odrębne pomieszczenie na garderobę co jest dużym plusem

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Świetny hotel

    ELIZA, Warszawa 03.08.2022

    Byliśmy tu trzeci raz i nadal jesteśmy zachwyceni. Ogromny teren, kilka basenów, dużo wydarzeń sportowych i wieczornych, smaczne jedzenie. W apartamencie czysto, jest wszystko co trzeba.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Turcja- to raj.

    Jacek z rodziną z KRK 20.08.2019

    Fantastyczny obiekt. Mega zieleń.Rajskie jedzenie, tak można podsumować w kilku słowach hotel Starlight Resort. Nie ma czasu na nudę.Hotel wart polecenia.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel dla rodzin z dziećmi

    Tomasz, Wrocław 31.08.2021

    Byliśmy w hotelu, wraz z rodziną w sumie 6 osób dorosłych i dzieci w wieku 9 - 12 lat. Hotel posiada mega fajną bazę pod kątem zabaw dla dzieci - zarówno Aquapark jak i opieka animatorów, powodują, że dzieciaki mają ciągłą rozrywkę. Był to nasz główny argument wyboru hotelu - zaplecze dla dzieci. Co do oferty gastronomicznej, była mocno ograniczona co wynika stricte z COVID-u w Turcji. Największą uwagę mam do personelu hotelu, który bardzo słabo mówi po angielsku albo rosyjski albo turecki. Nie zawsze pokoje były sprzątane, dopiero po interwencji w recepcji, ktoś się pojawiał, podobnie z uzupełnianiem napoi w lodówce.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem