Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie OK, choć do oceny bardzo dobrej trochę brakuje. Jedyny zdecydowany minus to jakość rezydenta/opiekuna: Angielski śladowy (wiem co mówię, jestem zawodowcem), kontakt tylko telefoniczny, niedoinformowanie, a nawet wprowadzanie w błąd gości. Przykład: Informacja, że przysługuje jendorazowe bezpłatne skorzystanie z tureckiej restauracji specjalistycznej (a la carte), podczas gdy przysługuje jedna taka wizyta na każdy tydzień pobytu. Ponieważ różne źródła podawały różne treści, zadałem konkretne pytanie, czy Pani Rezydentka jest pewna, że chodzi o 1 wizytę na pobyt, a nie na każdy tydzień pobytu, odpowiedź była stanowcza i jednoznaczna: jedna na pobyt. W rzeczywistości: Na każdy tydzien pobytu. Nie wymagamy, żeby rezydent wiedział wszystko, ale jeśli czegoś nie wie, powinien sie nie dowiedzieć, a nie wprowadzać gości w błąd. Ale generalnie OK (patrz niżej)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opieka rezydenta na 10 punków . Hotel bardzo dobry ale bardzo dużo Rosjan , którzy zachowywali się skandalicznie !!! Jedziecie jak na 5 gwiazdek bardzo słabe. Kurczak i ryby . Zdarzało się już zimne . Mi trafiła się nie dosmaczona ryba . Opuszczaliśmy hotel o 3 rano i trzeba było się wykluczać o jakąś przekąskę na drogę . Personel że słabą znajomością języków obcych . Rosjanie mieli nawet obsługę w języku rosyjskim . Zwróciłam na to uwagę menadżerowi hotelu . Tego hotelu nie polecam !!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To moj 2 pobyt. Byłam w hotelu Starlight w 2019 roku. W międzyczasie zwiedzilam inne kraje, byłam w różnych hotelach ale miałam miłe wspomnienia ze Starlight i z sentymentu postanowiłam wrócić. Niestety był to błąd. Duża zmiana na niekorzyść. Sam transfer do hotelu przebiegł bezproblemowo. Obowiązkowy przystanek w przydroznym bazarze zainicjowanym głównie dla turystów który był opisywany wcześniej w komentarzach jako zbędny. Tak było i tym razem. Sam budynek hotelu, baseny i ogród cudowne, pod tym względem wszystko trzyma poziom. Gorzej z użytkownikami hotelu. Przy poprzednim pobycie goście hotelowi z różnych krajów, z wysoką kulturą osobistą. Obecnie hotel zdominowany przez Rosjan którzy z kulturą nie mają nic wspólnego. Jeśli lubisz gdy ktoś wyrywa Ci menu z rąk przy barze lub jeść posiłki w towarzystwie gołych pośladków z problemami dermatologiczno-wenerycznymi siadającymi bezpośrednio na krzesłach to jest to hotel właśnie dla Ciebie :) stoły klejące, brudne obrusy Dodatkowo w pakiecie wrzaski dzieci podczas gdy rodzice zapatrzeni w telefony komórkowe nie są zainteresowani swoimi pociechami jeżdżącymi na hulajnogach po lobby, restauracjach i barach gdzie bardzo łatwo o wypadki które kończyły się jeszcze głośniejszymi wrzaskami. Transfer na lotnisko z małym opóźnieniem ale mimo tego obowiązkowa przerwa w przydroznym bazarze. Hotel jako budynek ok, nie jest niczemu winny ale dużo stracił przez obniżenie standardów. Nie jest to ten sam poziom co kiedyś. Bardziej dla rodzin z dziećmi niż na kulturalny wypoczynek dla dorosłych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony, ma się wrażenie, że jest się w ogrodzie botanicznym. Ogromny teren do spacerów, ale równocześnie tłumy ludzi. Wybraliśmy go ze względu na strefy dla dorosłych, ale niestety to zupełnie nie działa w tym hotelu. Restauracja Luna reklamowana jest jako miejsce dla dorosłych, ale niestety nikt tego nie pilnuje - pytając o to w recepcji, uzyskaliśmy poinformowano nas, że właściwie to ona jest ogólnodostępna. Basen dla dorosłych jest położony obok głównego basenu, gdzie cały dzień gra głośna muzyka i wrzeszczą dzieci, więc też nie ma mowy o odpoczynku. Dodatkowo basen ten nie ma żadnej obsługi kelnerskiej z baru, można samemu iść w mokrym stroju do baru w głównym lobby. Twz. quite pool jest cichy chyba tylko dlatego, że nie ma na nim muzyki, poza tym niestety pełno dzieci i nikt nie zwraca uwagi na wrzaski, skoki do wody, itp. Jedyne miejsce, które działało zgodnie z założeniami, to bar dla dorosłych przy głównym lobby. Tak więc przez pryzmat kryteriów, jakimi się kierowaliśmy przy wyborze hotelu to wielka dwója, nie sposób odpocząć w takim hałasie i przy takiej ilości ludzi. Pokoje bardzo skromne (mieszkaliśmy w domkach), mocno wysłużone i mało zadbane, sprzątane tak bardzo symbolicznie. Jedzenie natomiast smaczne i bardzo, bardzo dużo. Dostępne są liczne restauracje i bary z przekąskami, łącznie z restauracją dostępną całą dobę. Można korzystać również z całej intrastuktury hotelu Sunrise, włącznie w restauracjami i barami (nie ma ogólnie żadnej "granicy" między hotelami, cały teren jest traktowany jako jeden kompleks). W głównej restauracji w porze śniadania i kolacji jest totalna masakra, tłumy ludzi, wszędzie kolejki, walki o stoliki. Alkohole markowe w rozsądnym wyborze dostępne tylko w barach w głównym budynku (bar w lobby, bar dla dororosłych). Poza tym bardzo ograniczony wybór w pozostałych miejscach. Generalnie jak ktoś lubi gwar, potrzebuje atrakcji dla dzieci, bierze udział w animacjach, to może rozpatrzyć ten hotel, Jeśli chodzi o spokój i odpoczynek dla osób dorosłych, nie lubiących hałasu i zajęć zorganizowanych, to nie polecam. I chyba nie ma zaskoczenia, większość gości to Rosjanie i na nich jest nakierowana uwaga, nawet większość personelu jest rosyjsko języczna. Generalnie ciężko się dogadać po angielsku.