Opinie o Sultan of Dreams

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(155 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowanie

    ADAM, WARSZAWA 05.07.2021

    Tylko infrastruktura na poziomie. To na czym hotel odrabia straty to jedzenie i drinki. W każdym dniu to samo, w zasadzie różne odmiany kurczaka, reszta niejadalna. I to na początku obiadu, bo potem szybko zostają jakieś resztki z warzywami. Nie spodziewaj się jakiś specjalnych dań np. owoców morza itp. W ciągu 2 tygodni, jak przyszliśmy pod koniec terminu obiadu, to tylko warzywa zostały. W innych hotelach, jak rozmawialiśmy, były na deser oprócz arbuzów - melony. Tu były gruszki, ale nawet kucharz swoim nożem nie mógł ich przekroić, chciał iść po tasak, ale mu darowałem. Alkohole to wódka, whiski i gin - nie więcej niż 20%, ewentualnie mieszane z jakąś kolorową chemią. Dobre jest piwo i kawa. Hotel zajmują w 75% ukraińcy i turcy, co daje tzw. ukraińskie noce, ciągłe awantury i śpiewy do rana. Recepcja, jak nikt nie zginął uważa, że to jest standard. Rano trzeba zajmować ręcznikiem leżaki, bo inaczej zostaje trawa. I to nie jest pewne, bo 2 razy ukraińcy zabrali nam leżak z ręcznikiem, to u nich standard jak tu się mówi. Całkowita porażka to rezydent Rainbow. Nie umie organizować wycieczek i nie ma aktualnej informacji o programie, który realizują piloci wycieczek (jest podział - rezydent nie bierze udziału w wycieczkach). Piloci odwołują to, co o programie mówi rezydent. Doszło do sytuacji, że (gdy mieliśmy zobaczyć uroki natury i logistyka to góra 40 minut) rezydent zapomniał dopisać parę osób do zabrania z jednego z hoteli i ludzie czekali godzinę na ulicy na transport, a główny autobus stał na stacji benzynowej i na nich czekał, a my wdychaliśmy opary benzyny. Wielokrotnie zdarzyło się, że dzwoniliśmy z hotelu czy ktoś przyjedzie, bo opóźnienia były znaczne lub wycieczki w ostatniej chwili były odwoływane. Za 2 dniową Kapadocję zapłaciliśmy drugiego dnia pobytu, a pod koniec drugiego tygodnia dowiedzieliśmy się, że nic nie można zrealizować w tym czasie i nastąpił zwrot pieniędzy. Pod względem prawnym jest nierówność, bo Rainbow wprowadził zasadę, nie mówi o tym, ale jest małym, druczkiem, że jak zapłacisz to nie możesz się wycofać, chyba że z poważnymi stratami, sam może odwołać w każdej chwili bez skutków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek średnio udany

    Przemysław, Ząbki 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Na "dzień dobry" w pokoju powitała Nas lepiącą podłoga. Dla dzieci fajną atrakcją był basen ze zjeżdżalniami. Lody przy basenie tylko w godzinach 15-16. Animacje słabe. Jedzenie Ok.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    SULTAN OF DREMS

    Elżbieta, Zielona Góra 16.05.2021

    HOTEL BARDZO PRZYJAZNY, ŁADNY, CZYSTY - SPRZĄTANIE POKOJU :WYMIANA POŚCIELI, RĘCZNIKÓW -CODZIENNIE. INFRASTRUKTURA HOTELOWA ZADBANA, CZYSTA. ZE WZGLĘDÓW OCZYWISTYCH - PANDEMIA- BARDZO MAŁA CZĘŚĆ JADALNI BYŁA ,,UŻYTKOWANA". WYBÓR DAŃ - TAK NA ŚNIADANIE JAK TEŻ NA LUNCH I KOLACJĘ BYŁ SKROMNY. NA SZCZĘŚCIE PRZEZ 1 TYDZIEŃ POBYTU DAŁO SIĘ COŚ ZNALEŹĆ I UROZMAICIĆ DIETĘ. ZASADY PRZESTRZEGANIA REŻIMU SANITARNEGO - BEZ ZARZUTÓW. UWAŻAM, ŻE BARDZO MAŁO KOMPETENTNA JEST REZYDENTKA PANI AGNIESZKA. BYŁA CHAOTYCZNA, PROWADZIŁA KONWERSACJE Z KILKOMA OSOBAMI JEDNOCZEŚNIE - NIE ZAŁATWIAJĄC JEDNEJ DO KOŃCA. NIE UDZIELIŁA PRAKTYCZNYCH PORAD NP. DOTYCZĄCYCH APTEKI (BYŁA OK 100 M OD HOTELU) A INFORMOWAŁA, ŻE TRZEBA IŚĆ (?) PIESZO OK 6 KM. NIE PRZEKAZYWAŁA PODSTAWOWYCH, WAŻNYCH DLA TURYSTY WSKAZÓWEK. MOŻE TO JEJ PIERWSZA PRACA ? DUŻE ZASTRZEŻENIA DO JAKOŚCI DRINKÓW W BARACH. MIMOŻE LOKALNE ALKOHOLE - ALE BYŁY MOCNO ROZCIEŃCZANE ALBO SMAK BYŁ OBRZYDZAJĄCY. A WYKUPIONY POBYT BYŁ ALL INCLUSIV

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Pobyt tygodniowy, sierpień 2022

    Justyna 16.09.2022

    Zacznę od tego, że ten hotel nie jest hotelem 5-gwiazdkowym. Ma już swoje lata i to widać. Windy są podniszczone, bez klimatyzacji czy chociaż wentylacji. Przy temp. 38 st lepiej chodzić schodami. Chodniki na korytarzach wyglądają obskurnie, są stare i brudne. Ręczniki plażowe trzeba odbierać w strefie spa na poziomie -1. Ja byłam akurat w budynku gdzie jest spa, ale jest jeszcze jeden budynek i droga po ręczniki robi się wyprawą. Pierwszy raz spotkałam się z taką nielogiczną organizacją. Ręczniki plażowe przypominają ściery do podłogi. Część jest w lepszym stanie, ale kilkukrotnie otrzymałam nawet podarte ręczniki. Ręczniki w pokojach to samo - stare, zniszczone, niedoprane. Kwestia posiłków - po trzech dniach robi się monotonnie. Ja jestem wege, więc wybór słaby. Uważam, że najlepsze jedzenie było w porze lunchu przy basenie. Alkohol jest turecki, więc dżin z tonikiem nie jest tym znanym nam dżinem z tonikiem. Najlepiej smakowało piwo, było mega słabe. Basen ze zjeżdżalniami działa w określonych godzinach. Siedzi sobie tam Pan ratownik, który kompletnie nie reaguje na dorosłych, starych świrów zjeżdżających na materacach ze zjeżdżalni z prędkością pocisku! Obok jest informacja, że takie zjazdy są zabronione, ale co tam... Wieczorami nie ma co robić. Animacje to jakiś żart. Przez 2 godz dzieci śpiewają codziennie te same piosenki, potem jakiś występ artystyczny i koniec. Dla wielu może być to plusem, bo jest cisza i spokój, można się wyspać. A to ważne, bo z rana, przed śniadaniem trzeba gonić zająć leżaki przy basenie. Jakaś dziwna zasada panuje w tym hotelu, że ludzie klepią sobie te leżaki i o 11 nie ma szans na znalezienie 3-4 leżaków obok siebie. Na plaży jest to samo, ale luźniej. A teraz plusy! Pokoje są czyste i wyglądają tak jak w ofercie. Hol w budynku głównym i recepcja wyglądają ładnie i są po remoncie. Tak samo pokoje. Szkoda, że remont ominął restaurację, bo wygląda jak stołówka z innej epoki. Coś zrobiono żeby wyglądało, a nie było 5*. Obsługa w recepcji jest bardzo miła, życzliwa i pomocna. Rozmawia w j. ang., rosyjskim. To samo w restauracji. Obsługa się stara, sprząta bez zwłoki ze stołów. Kontakt w j. ang może być tutaj utrudniony. Poza hotelem jest kilka sklepów i targowisko z luksusowymi luisami i innymi gabanami. Poza tym nie ma co robić. Najbliżej jest miasteczko Manavgat i Side. Tam stragany są bardziej luksusowe :) Podsumowując: jakość nieadekwatna do ceny. Na szczęście pogoda dopisała :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Obsługa Ok

    Krystian, ORZESZE 05.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Pokój katastrofa, dwa tygodnie w malutkim pokoiku ze ścianami z płyt gipsowych .Obsługa Ok. Super basen. Zpewnością tam nie wrócę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam

    Mateusz Michal Kuc 30.08.2021

    Proszę nie dać się oszukać. Ten hotel zasługuje na 3 gwiazdki, maksymalnie 3,5. Hotel nastawiony jest na turystów z Niemiec i Rosji. Pracownicy tego hotelu ledwo porozumiewają się po angielsku... ale język niemiecki i rosyjski to dla nich żaden problem. Moj pobyt w tym hotelu trwał 11 dni i te dni nie były mile spędzone. Po zameldowaniu dostałem pokój przeznaczony na izolacje, dopiero w trzecim dniu zorientowałem się ze coś jest nie tak i poszedłem do recepcji żeby to wyjaśnić. Dostałem prawidłowy pokój, a próby wyjaśnienia z pracownikami hotelu zaistniałej sytuacji spełzły na niczym. Darmowy internet jest bardzo powolny, jakiekolwiek próby połączenia przez wideo chat na Messenger były nieudane. Oczywiście opcja szybszego internetu była płatna - za 10 dni zaplacilem 20 euro. Obsługa w lobby była nie mila. Pojawiające się małe problemy/albo pytania dotyczące pobytu pozostawały bez reakcji/odpowiedzi. Wyżywienie bylo dobre, chociaż powinni zadbać o zróżnicowane posiłki, niestety menu było ciągle takie same. Jadalnie przypominała bufet z Ikei, głośny, żadnego komfortu podczas jedzenia. Plaża zasługuje na pochwale, bardzo mi się podobała. Złe wyciszenie pokoi. Mieszkając na 3 pietrze pokoj 1318 i słyszałem prawie wszystko co działo się na parterze, nie wspominając o pokojach obok.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w hotelu

    Joanna, Gliwice 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel nie powinien mieć 5* ! Na holu przyjemny zapach , ale jak się weszło do pokoju to można było wyczuć nieprzyjemny zapach wydobywający się z toalety . Pokój ciasny i wąski . Nie nadaje się na 4 osoby dorosłe . Słabo działające wyciągi na stołówce , można było wyczuć zapach smażonego jedzenia , do tego stopnia , że było widać smęd . Stoliki i krzesła przestarzałe . Meble na jadali również do wymiany . Gdzieniegdzie zauważyć można było brud . Drinki bardzo słabe i mały wybór ! Napoje typu cola ,fanta , sprite oszukane . Jedzenie monotonne , słabo urozmaicone . Wieczór turecki zasługuje na pochwałę . Była w tym dniu bardzo fajna kolacja jak i rozmaite desery ! Hotel posiada bardzo ładny i duży ogród . Leżaki na plaży były codziennie układane pod koniec dnia i płukane wodą . Śmieci przy leżakach systematycznie zabierane jak również naczynia . Plaża bardzo szeroka . Ogromny basen i fajne zjeżdżalnie wodne . Animacje wieczorne niezbyt , mało ciekawe , jedynie ze trzy razy były możliwe do obejrzenia .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinia hotelu sultan of drems

    PRZEMYSLAW, LESZNO 06.10.2021

    hotel nie najnowszy ,obsluga ok jedzenie raczej slabe

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Sultan

    Beata, Franciszków 23.08.2021

    Niestety moja opinia nie będzie najlepsza. Jesteśmy trochę rozczarowani hotelem . Na początek pokój. Wybraliśmy za dopłatą pokój boczny morze. No był boczny cmentarz, na wprost śmietnisko no i w oddali trochę morza. Jedynym plusem tego pokoju jest to że nikt nam nie zaglądała przez balkon :). Porośliśmy zmianę pokoju, ale jak zresztą się spodziewaliśmy powiedzieli że nie mają. Odpadające futryny w łazience. Jedzenie dobre, ale bardzo monotonne. Cały czas na obiad i kolację to samo. O owocach morza można było tylko pomarzyć. Pojechaliśmy tam z dzieckiem i wakacje były nastawione na fajną zabawę dla niego więc uratowały to zjeżdżalnie. Obiady podawane na zewnątrz w 40 stopniowym upale też kiepski pomysł. Ogólnie standard hotelu nie odpowiada 5* gwiazdkom w porównaniu do wcześniejszych naszych odwiedzonych hoteli. Obsługa hoteli za to na *****

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel 5* ale 15 lat temu

    Łukasz 22.08.2022

    Niestety Rainbow zawidoło mnie na całej linii. Chyba ze względu na liczne skargi klientów usunięto na stronie dopisek „hotel premium” do premium w tym hotelu to poza wieloma pięknymi palmami w ogrodzie nie można nic zaliczyć. Po pierwsze hotel już mocno wyeksploatowany. Fasada budynku która miała robić wrażenie rozpada się i widać już wiele brakujących elementów. W recepcji gorąco, słabo działa klima. Obsługa w recepcji bardzo słaby angielski. Pokoje mocno zróżnicowane jeśli chodzi o widok. Faktycznie jakieś ale około 50 % pokoi ma widok na cemntarz, stare zabudowania, złom na sąsiedniej posesji czy po prostu na mury innych budowli. Same pokoje względnie czyste, zapewniające minimum potrzebne do przetrwania tygodnia. Brak kołder. Jedynie narzuta w formie prześcieradła. Korytarze mocno zurzyte, w budynku z głównym holu utrzymywane/ dokarmiane dachowce. Śmierdzi kocimi odchodami. Wida nie umyta chyba od kilku turnusów bo w niej peło zacieków i brudu. Wyżywienie to hotel maks 3*. Na śniadanie jajka w 7 postaciach. Brak bekonu czy jakiejkolwiek innej jadalnej formy mięsa. Sporo suchych, bez smaku bułek niby słodkich i wytrawnych, ale tak na prawdę totalnie niejadalnych. O każdym posiłku historia ta sama. Wiele bemarów, które mają sprawiać wrażenie, że jedzenia jest sporo, a w co drugim bemarze to samo. Lunch i kolacja to już rewia kurczaka na wiele sposobów. W każdym bemarku kurczak z warzywami. Różnica tylko polegała na braku lub obecności jednego warzywa w porównaniu z innym daniem. Jeśli chodzi o surówki to historia ta sama. Wiele misek, w których powtarzalność warzyw i ich mieszanek ta sama. Ciasta dobrze wyglądają z 2m. Wiele, bardzo słodkie, sztuczne, naperfumowane i niejadalne. W większości różniące się jedynie kolorem jakiejś sztucznej masy bądź piany. Zupy powtarzały się właściwie 4 przez 7 dni. Z serów żółtych jedynie mozzarella. Toster na stołówce myty kilka sezonów temu. Po zrobieni tosta więcej węgla jak sera. Frytki i talarki ziemniaczane od śniadania do kolacji podawane w tonach. Alkohole miejscowe niskiej jakości. Wódka śmierdzi jak aceton. Whisky ma jedynie zbliżony podsmak i jakieś 20% mniej niż oryginały. Piwo smakuje jak woda. Mini Club dla dzieci zamknięty 24/7. Kelnera bez uprzedniego poadania napiwku przy stole nie uświadczymy. Filiżanki często nie domyte. Ręczniki plażowe chyba przechodzą już 10 lato. Poprute z dziurami i plamami nie do sprania. Basen o względnej czystości. Woda mętna, kratki odpływowe mocno zagrzybiałe. Wygląd plaży jest już całkiem inny niż na zdjęciach na stronie. Nie ma parasoli, są wiaty zacieniające. Hotel na totalnym odludziu. Brak czegokolwiek w okolicy. Ogólnie biuro Rainbow promuje hotel jako obiekt klasy premium i woła za niegi kwoty nieadekwatne do tego co zastajemy na miejscu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem