Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, Nie spodziewałem się, że w hotelu zastanę złote klamki lub sedesy z chińskiej porcelany, ale także nie spodziewałem się, że standard apartamentu typu Club Begonvil będzie tak niski. W pokojach nie było żadnego stolika, ani jednego krzesła, a w szafkach nie było półek, na których możnaby było ułożyć swoje ubrania/bieliznę. Pierwsze lokum o numerze 3103 (trudno to nazwać apartamentem), jakie otrzymałem po przylocie, praktycznie nie nadawało się do zamieszkania: drzwi główne miały ślady albo włamania albo traktowania "z buta". Drzwi wewnętrzne do łazienki nie dało się zamknąć/otworzyć bez używania siły i trzaskania nimi co powodowało wieki hałas. Wewnątrz cuchnęło stęchlizną albo jakimś innym, nieprzyjemnym zapachem (smrodem). Po interwencji w recepcji zmieniono nam w drugim dniu pobytu na apartament 3111. W lokalu tym klimatyzacja praktycznie tylko mieliła powietrze zamiast je także schładzać i działała tak głośno, że przeszkadzało to w odpoczynku. Zrobiłem nagranie oraz pomierzyłem poziom hałasu aplikacją na moim telefonie. Wykazało to 80 decybeli! Po kolejnej interwencji w recepcji hałas usunięto, ale chłodzenia nie przywrócono. Innym problemem jest obsługa rezydencka, która praktycznie sprowadziła się do ofertowania/sprzedaży wycieczek. Większość gości hotelu stanowili Turcy (ok 50 %), drugą grupą byli Rosjanie (ok 30 %), ale trzecią Polacy (ok 15 %). Niestety nie dało się tego zauważyć na imprezach dla gości. Konferansjerka była po turecku (OK), po rosyjsku (także OK) , a także po niemiecku i angielsku. Niemiecko mówiących gości naliczyłem 2, angielsko 3. Coś jest nie tak. Myślę, że to niewłaściwa praca rezydenta. Jednak pogoda, miła obsługa i infrastruktura hotelowa (baseny i aquapark) wpłynęły na to, że główna ocena nie jest negatywna.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel polożony na ogromnym terenie, dużo zieleni, zadbanych drzewek. Blisko sklepiki. Do Side dość daleko - taxi ok 25 euro w 2 strony. Generalnie trochę na odludziu. Mieliśmy problem z kołdeami- nie było, po kilku interwencjach w recepcji dostaliśmy koce obleczone w poszewki, po ok 1.5 h kołdry. Na plus możliwość korzystania z inrastruktury hotelu starlight- tu zupełnie lepszy standard. Odradzam bungalowy w hotelu sunrise- gorszy standard, głośno.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z mężem na początku lipca, kwatera w bungalowie już do remontu ale wszystko rekompensuje przepiękny ogród, jedzenie rewelacja bardzo duży wybór każdy coś dla siebie znajdzie, na terenie hotelu znajdują się 3 baseny, z czego jeden kameralny z barem w basenie kawa, napoje wino. Codziennie organizowane pokazy w amfiteatrze. Od hotelu jakiś 1 kilometr do sklepów z odzieżą, galanterią, pamiątkami itp. Ogólnie pobyt w tym hotelu oceniam za udany za pogodę i jedzenie. Jeżeli lubicie luksus to nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
90% gości to Rosjanie, więc jaki klient taka obsługa. Większość personelu niższego szczebla to młodzi i niedoświadczeni ludzie z Kirgistanu, o typowej dla niech urodzie, i mówiący tylko po rosyjsku. Dama siedząca za biurkiem w tzw guest relations też nie mówiła słowa po angielsku. Hotel Sunrise jest połączony z hotelem Starlight. Ten drugi bardziej okazały i robi dużo lepsze wrażenie. Baseny ok. Wieczorne show i dyskoteki przy muzyce na żywo, a potem nocne dyskoteki z DJ na dość wysokim poziomie, o wiele lepsze niż w najlepszych hotelach w Egipcie.