Opinie o Andriake Beach Club Hotel

Kategoria lokalna: 4+

4.9/6
(378 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2023 niestety dużo minusów

    Dany Dan 02.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Transfer z lotniska do hotelu to istny dramat. Jazda starym busem z niewydolną klimą trwa 3 godziny. Sam hotel całkiem ok. Hotel ma dwie główne windy z czego przez 8 dni pobytu jedna była zepsuta przez 6 dni. Ogólnie pokoje w miare czyste, były pewne niedociągnięcia ale to wakacje więc przymykam na nie oko. Klima w pokojach sprawna. Basen hotelowy super jednak zjeżdżalnie czyne w ciągu dnia dwa razy po 2 godziny i koniec. Jedzenie oceniam na 3 w skali do 5. Dużo ciast i deserów- smaczne. O około hotelu nic nie ma.Bylem i więcej tam wakacji nie przewiduje. Transfer z hotelu na lotnisko takim samym złomem 3,5 godziny to katorga.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Subiektywna opinia z pobutu

    DS 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Warto zwrócić uwagę, że z 8 dni pobytu robi się 6 (przyjazd około północy, wyjazd rano o świcie). 3 godz. x 2 na dojazd do hotelu busem z czego przyjazd po zmroku (brak widoków); przyjazd po ostatnim posiłku, a wyjazd przed pierwszym. Z obsługi tylko recepcja mówi w języku angielskim. Hotel nie ma okien na korytarzach, restauracja ma otwarte drzwi - występują małe ptaki, owady, koty i psy- z czego te ostatnie również na tzw. zamkniętej plaży. Stan utrzymania pokoju, w szczególności łazienki - zły/ bardzo zły, a hotel podobno nowy i dodatkowo świeżo po remoncie. Trudno o wolny leżak, parasol przy basenie i plaży. Zarówno woda w basenie jak i morzu ciepła i czysta. Wyżywienie różnorodne, średnie+ każdy wybierze coś dla siebie. Brak informacji o potrawach wegetariańskich (nawet po interwencji w recepcji). Po 2 dniu zrezygnowaliśmy z alkoholu (drinki) ze względu na złe samopoczucie. Nieustanne namawianie do wykupienia masażu. Niezrozumiała procedura zdawania i odbioru ręczników (wybrane godziny). Tzw. "przekąski", lody tylko w godz. 12, a gofry o godz. 16 (gofrów nie udało się spróbować, a lody szybko kończyły się - popularny "finish"). Poza wyżej wymienionym ogólnie obsługa hotelu i spędzony w nim czas OK. Możliwość wykupienia różnych wycieczek, skorzystania z TAXI do Demre, Myra, gotowanie i występy artystyczne na żywo, żółwie wodne, jednorazowy przyjazd "tureckiego bazaru" do hotelu, zjeżdżalnie przy basenie i wiele innych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zgodnie z oczekiwaniami

    Paweł 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Całość wyjazdu była na przyzwoitym poziomie. Nasze oczekiwania w trakcie wybierania destynacji: piaszczysta plaża na wyłączność, basen, figloklub, gwarancja pogody, przestrzenny pokój dla konfiguracji 2+1, all inclusive. Plaża: super, w przestrzeni hotelowej czysta, łagodne zejście do morza, dla chętnych dodatkowe atrakcje typu skuter (rzadko wybierana opcja w trakcie naszego pobytu, więc bez hałasu), banan itd. Leżaków dużo, ale trzeba było pojawić się maksymalnie ok. 8:30 aby znaleźć wolny. Przy powrocie natryski i miejsca do opłukania stóp z piasku Basen: ogromny, każdy miał miejsce dla siebie, rano (gdy większość gości spała lub jadła śniadanie) można było spokojnie popływać sportowo, sprzątany regularnie i w miarę dokładnie (robota czyszczącego dno widzieliśmy dwukrotnie w trakcie 10 dni), co drugi dzień obsługę czyszczącą doraźnie. Minus za godziny otwarcia 8:00-17:00 (chętnie skorzystalibyśmy również wieczorem) oraz często za głośna i drażniąca muzyka - kilka razy poprosiliśmy o ściszenie (inaczej aż trudno było rozmawiać) i animatorzy bez problemu dostosowali głośność. Zjeżdżalnie nie były dla nas kluczowe, działały w dwóch turach 10-12 i 15-17, podobnie te małe dla mniejszych dzieci. Figloklub: dwie tury, 10-12 (zorganizowane zabawy często z tłem fabularnym) i 15-17 swobodne zabawy, rysunki z piasku, piano party itp. Córka niespełna 6 lat bardzo zadowolona, szybko polubiła animatorki, które były bardzo zaangażowane i przyjazne, na prawdę mega zespół i chyba najmocniejszy punkt wyjazdu :) Gwarancja pogody: pewnie standard w Turcji, 32-35 stopni, najczęściej bezchmurnie. Woda w basenie aż na nasze gusta za ciepła a w morzu osiągała 30 stopni C Pokój: z przestrzenią świetnie, mieliśmy wariant z wanną i widokiem na morze. Widać już zmęczenie materiału praktycznie w każdym miejscu - szczególnie łazience, choć wszystko było w pełni funkcjonalne. Faktycznie niestandardowe podejście do przesuwnych drzwi między prysznicem i toaletą, ale w naszym przypadku do przeżycia. Kanapa cała i w miarę wygodna dla dziecka, ale na tapicerce było parę niedopranych plam. Widok na morze świetny... rano, kiedy słychać tylko szum morza (sam widok też niczego sobie). Potem czy to muzyka z basenu, czy z animacji wieczornych wręcz pod balkonem, które potrafią trwać do 23:00. Tzw. klub nocny też słychać, ale już w miarę wyciszony przy zamkniętym oknie. Ogólnie do przemyślenia - dla osób aktywnych do ok. północy nie powinno być problemu, dla idących wcześniej spać animacje zakłócą spokój. Dla nas mija się to z pojęciem pokoju bardziej premium, a szczególnie za dopłatą. Klima działała bardzo dobrze. All inclusive: Niczego nie brakowało, wszystko na spodziewanym średnim-dobrym poziomie. Duży plus za wiele świeżych warzyw i sałatek. W barze kilka drinków do wyboru na podstawowej jakości składnikach, różny poziom przykładania się barmanów ale względna powtarzalność była. Szkło tak - mogłoby być czystsze. Zimna woda dostępna bez problemu praktycznie w każdym punkcie obsługi. Plus za dodatkowe atrakcje typu gofry, naleśniki czy świeżo smażone pączki. Poza tym: Organizacja ze strony Rainbow - czuliśmy się dobrze poinformowani na każdym kroku i etapie podróży, również transferów (dwukrotnie ok 3,5 godziny zgodnie z zapowiedzią). Minus za przyjazd w nocy (uciekło pierwsze pół doby, dojechaliśmy o 2:00) oraz wyjazd wcześnie rano (6:00), tu uciekło drugie pół. Z wycieczek nie korzystaliśmy. Hotel ogólnie: Nie spodziewaliśmy się poziomu Ritza i też go nie znaleźliśmy na żadnym z etapów, ale uznajemy, że w tej cenie było po prostu adekwatnie - to nie są hotele szczególnie wysokiej klasy (niezależnie od gwiazdek lokalnych, opinii Rainbow itd. - to czysty marketing) i pomijając koszt, samo nastawienie jest inne. To co mogło być lepsze to sprzątanie podłogi, przetarcie mopem nie było zbyt efektywne. Zgadzamy się, że remont już by się przydał. Nie mieliśmy problemu z komunikacją - recepcja po angielsku bez problemu, pozostałe miejsca nawet szybciej po polsku można było się dogadać, niż w innym języku niż turecki czy ew. rosyjski. Fajnie byłoby rozwiązać temat leżaków (zakładam, że to globalny problem wakacyjny), np. przypisać zestaw do pokoju (?), bo jak się nie zajmie przed śniadaniem, to nie będzie się miało leżaków cały dzień (szczególnie na basenie). Niby ma być beztroska, ale poranny rajd wielu gości w tamtą stronę codziennie można było podziwiać ;) Goście: raczej nie było tłoku, poza jednym dniem nałożenia się dwóch tur (ew. braku większych wycieczek, ciężko powiedzieć). Jeżeli już ktoś się "wyróżniał" (ale było raczej na spokojnie i na poziomie) to rodacy ;)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Obiektywnie

    Darek 02.07.2022

    Hotel 4 gwiazdkowy oddalony 160 km od lotniska ale dojazd zajmuje 3h do 4h. Ultra all inclusive to porażka w porównaniu z innymi hotelami w których byłem wcześniej w Turcji może taki teraz standard.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Wyjazd rodzinny 2+2 Sierpień

    Cezary 25.10.2022

    Sam hotel jest ładny i zadbany, na pewno na żywo widać ze jest dużo starszy niż na zdjęciach ale to nie problem. Pokoje bardzo duże i wygodne. Basen super dla dorosłych jak i dla dzieci. Jedzenie smaczne i różnorodne. Polscy animatorzy którzy się bardzo starają. Plaża piaszczysta, duża i czysta. To jeśli chodzi o plusy. Z minusów to do hotelu jedzie się ponad 3 h nie wierzcie w żadne 2h z pięknymi widokami. Sam transfer to tragedia. Jechaliśmy busem który nie powinien być dopuszczony do ruchu. Niższe Biegi nie wchodziliby więc kierowca próbował się nie zatrzymywać bo wtedy auto całkowicie musiał wyłączać. Żeby go wiec nie wyłączać przyjeżdżal np na czerowonyn świetle. Klima w busie ledwo działała a przy każdym zatrzymaniu się wyłączała się razem z autem które przechodziło w tryb awaryjny . Sam kierowca ledwo żywy, przysypiając w trasie i ścigający zakręty. Na lotnisko przywiózł nas na godzinę przed odlotem bo z rana się spóźnił ;) rezydent i biuro rainbow problemu nie widzi. Z ciekawostek to stan busa i kierowcy byl zglaszany do rainbow po naszym wyładowaniu. Oczywiście w drodze powrotnej bus i kierowca byl ten sam. Zgłoszone zostało to podobnie i po 3 dniach znajomi którzy opuszczali ten hotel wracali oczywiście tym samym busem z tym samym wesołym kierowca. Taka dodatkowa turecka atrakcja ;)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Andriake Turcja

    MALGORZATA, NOWOGARD 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel posiada piękną prezentacje jedynie na portalach w rzeczywistości pokoje są ładne lecz brudne. Wyżywienie jest OK, każdy znajdzie coś dla siebie. Szklanki na barze głównym brudne, dostać tam mohito to cud... Obsługa hotelowa jak i rezydent bardzo mili, jednak mimo uwag dotyczących porządku nie było poprawy przy sprzątaniu pokoi (w rezultacie również pokój nie został wymieniony pomimo niedziałających drzwi balkonowych, robaków w łóżeczku i zepsutego kranu pod prysznicem), na koniec zostaliśmy zapewnieni przez rezydenta o przygotowaniu lunch boxów na powrót, niestety ich nie otrzymaliśmy, musieliśmy zatem pokonać 3 godzinny transfer bez śniadania, podróżowały z nami małe dzieci. Położenie hotelu w malowniczym krajobrazie, trzeba mieć na uwadze to, że hotel od lotniska jest daleko transfer może nawet trwać powyżej 3 godzin,a droga którą trzeba pokonać jest dość niebezpieczna (kręta i przy skałach). Plaże są piękne i to prawdziwe atuty tego miejsca. Duży plus również za organizacje i wycieczki fakultatywne. Atrakcje dla dzieci fajne, jednak pod koniec turnusu dość monotonne - stały repertuar np. przy minidisco. Przyjemne i miłe panie animatorki. Na terenie obiektu dużo psów i kotów, niestety brak żółwi 😅

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Coś się tam zepsuło

    Natalia, Poznań 11.06.2023

    Zachęcona fantastycznymi opiniami z roku 2022 oraz lokalizacją wybrałam ten hotel bez wahania. Rzeczywistość w 2023 odbiega jednak od opisów w 2022. Spotkaliśmy grupę gości z Polski, którzy byli w ubiegłym roku i także stwierdzili, że hotel zupełnie nie trzyma poziomu, który miał w 2022. Najpierw plusy: lokalizacja super, można się i wylegiwać i przejść. Demre nie jest takie małe, a spacerowa promenada wzdłuż zatoczki jest cudowna. Bez problemu można wziąć taxi spod hotelu i wybrać się na zwiedzanie. Na plaży baza Spark Water Sports, gdzie za 100 euro można wykupić godzinną przejażdżkę motorówką do bajecznych zatoczek w pobliżu. Motorówka zabiera do 8-10 osób, więc jak zbierzecie grupę, to koszt wychodzi śmieszny. Jedzenie bardzo dobre, świeże, alkohole też ok, obsługa barmańska ogarnięta. Bardzo przestronne pokoje. Plaża z łagodnym zejściem. I teraz niestety minusy: Jeśli dostaniecie pokoje 417,416,415 radzę je od razu zmienić. W tym miejscu biegnie pion wentylacyjny z wylotem na dachu nad pokojami, który brzmi jakby ktoś postawił na korytarzu ciężarówkę na chodzie. Kosztowało nas to w sumie 3 nieprzespane noce zanim zmieniono nam pokój, nie zmienialiśmy od razu, ponieważ menagerka deklarowała, że system jest wyłączany o 21.00. Nie był. To jest naprawdę nie do wytrzymania, bo rezonuje od tego nawet lustro na ścianie. Najlepiej brać pokoje zachodnie, bez bezpośredniego widoku na morze. A dlaczego nie na morze? Ponieważ znajdują się nad basenowym barem, gdzie bombie muzyka, przeniesiona z disco baru, który jest dalej, przy plaży, ale w tym roku nie został otwarty. Zarówno w ciągu dnia i wieczorem jest tak głośno, że nie da się nawet swobodnie porozmawiać siedząc przy stolikach w okolicy baru. Przy czym bombiąca muzyka to w zasadzie wszystko, co jest oferowane z programu rozrywki czy animacji. Murad, który jest konfenansjerem-prowadzącym jest w trakcie swojego marnego show pt. wybory miss lub mistera (tak, to było wszystko przez tydzień) skupiony raczej na sobie niż na gościach, a z kolei na co dzień jest po prostu nieprzyjemnym typem, który nie rozumie "nie, dziękuję". Dla dzieciaków totalnie NIC. Oferta SPA jest jest niedorzecznie droga - masaże od 100 euro wzwyż. Na koniec niestety muszę wspomnieć, że na plaży są nie parasole, ale charakterystyczne dla Turcji pawilony oraz że niestety przypływają na nią tony śmieci, które nie są regularnie sprzątane. Przy brzegu i w wodzie zatem fajnie jest mieć zmielony plastik, resztki worków i jedzenia, zdarzały się nawet pieluchy. Wiem, że to, ze się pojawiają nie jest winą hotelu, ale hotel mógłby zadbać o sprzątanie plaży z tego syfu. Generalnie jest tam problem ze sprzątaniem w ogóle, gdyż w pokojach polega ono tylko na wymianie ręczników i pościeleniu łóżek, zero mycia podłogi, a jak czegokolwiek zabraknie - na przykład papieru, to trzeba sobie po to iść do recepcji. Jest tam po prostu za mało ludzi, jedna pani na piętro nie ma szans się wyrobić. Rozumiem inflację w Turcji i inne aspekty oszczędności, ale nie tędy droga. Podsumowując - za cenę w First Minute można minusy przeżyć, natomiast jeśli ktoś zapłacił regularną cenę, to ma święte prawo być totalnie wkurzony.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Andriake Beach

    Andrzej 08.10.2024

    Byłem z żoną w Andriake przez 2 tygodnie, od 18 września. Rezerwacje zrobiłem rok wcześniej. Spontanicznie, bo uznałem, ze hotel jest na uboczu. nie ma w pobliżu innych hoteli i będzie w nim spokój, można będzie spacerować po plaży bez tłumów ludzi. 2 miesiące przed wyjazdem wgłębiłem się w opinie i uznałem, że jednak chciałbym hotel zmienić. Niestety się nie dało pomimo, że chciałem zmienić ten hotel na inny, o wiele droższy. W czasie rezerwacji nie wykupiłem voucheru na zmianę rezerwacji. Wcześniej, od wielu lat zawsze jeździłem do hoteli pięciogwiazdkowych. Ten był najsłabszy. Ma swoje zalety. Największy plus Andriake to basen i plażą. Basen jest duży, z ciepłą wodą, czysty i nigdy nie ma w nim tłoku. Plaża jest piaszczysta, bez żadnego kamienia. W morzu długo płytko, woda bardzo ciepła, fale niewielkie. To dla tych co się kapią, bo wielu do żadnej wody nie wchodzi. Na plus jest też pokój. Mój był duży jak mieszkanie, z pięknym widokiem na morze. Żeby taki dostać to trzeba podjąć pewne działania w recepcji

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt 7-18 września 2024

    Beata, Inowrocław 19.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    hotel ładny, przydałoby się odświeżyć, pokoje duże z balkonami, jedzenie nudne i monotonne, obiady z resztek dnia poprzedniego, zero owoców morza, wszystko albo bardzo pikantne albo jałowe, przekąski które są w opcji Ultra All inclusive to codziennie mini bułeczki z plasterkiem pomidora, ogórka, sera i mortadeli zazwyczaj kończą się o godzinie 20 a powinny być dostępne do 2 w nocy, dyskoteka to same rosyjskie techno aż uszy więdną, bar przy basenie oferuje same rozwodnione alkohole, drinki Mohito kończą się około godziny 13 ponieważ nie ma więcej mięty, kolacja do 21 ale menadżer nie wpuszcza już ludzi od godziny 20:45 na plaży bar ubogi i słabo zaopatrzony, jedyny plus że daleko od tłocznego miasta, piękny ogród, i duży basen

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje w Turcji

    Aleksandra 19.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel ładny,ale nieco podniszczony. Za to obsługa hotelowa na medal-codzienne sprzątanie pokoju i wymiana ręczników. Jedzenie doskonałe-bogaty wybór smaków. Zawiódł nas rezydent,który nie poinformował nas gdzie odebrać lunch boxy (powrót był o 3.30 nad ranem),w związku z czym 11 godzinna podróż powrotna była bez jedzenia:((((

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem