Kategoria lokalna 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełnił nasze oczekiwania. Byliśmy od 16 .09 ..Czysto .. Miła obsługa .Nie było walki o leżaki.Woda w morzu bajka 29 st.Ładna plaża jedynie brak kabin aby móc się przebrać z mokrego kostiumu. Trzeba korzystać z toalet.Pokoje przestronne i warto zostawić parę dolarów dla Pani sprzątającej. Były też występy wieczorem .Ładne miejsce na wypoczynek. Krystyna z mężem Andrzejem.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Transfer z lotniska do hotelu to istny dramat. Jazda starym busem z niewydolną klimą trwa 3 godziny. Sam hotel całkiem ok. Hotel ma dwie główne windy z czego przez 8 dni pobytu jedna była zepsuta przez 6 dni. Ogólnie pokoje w miare czyste, były pewne niedociągnięcia ale to wakacje więc przymykam na nie oko. Klima w pokojach sprawna. Basen hotelowy super jednak zjeżdżalnie czyne w ciągu dnia dwa razy po 2 godziny i koniec. Jedzenie oceniam na 3 w skali do 5. Dużo ciast i deserów- smaczne. O około hotelu nic nie ma.Bylem i więcej tam wakacji nie przewiduje. Transfer z hotelu na lotnisko takim samym złomem 3,5 godziny to katorga.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warto zwrócić uwagę, że z 8 dni pobytu robi się 6 (przyjazd około północy, wyjazd rano o świcie). 3 godz. x 2 na dojazd do hotelu busem z czego przyjazd po zmroku (brak widoków); przyjazd po ostatnim posiłku, a wyjazd przed pierwszym. Z obsługi tylko recepcja mówi w języku angielskim. Hotel nie ma okien na korytarzach, restauracja ma otwarte drzwi - występują małe ptaki, owady, koty i psy- z czego te ostatnie również na tzw. zamkniętej plaży. Stan utrzymania pokoju, w szczególności łazienki - zły/ bardzo zły, a hotel podobno nowy i dodatkowo świeżo po remoncie. Trudno o wolny leżak, parasol przy basenie i plaży. Zarówno woda w basenie jak i morzu ciepła i czysta. Wyżywienie różnorodne, średnie+ każdy wybierze coś dla siebie. Brak informacji o potrawach wegetariańskich (nawet po interwencji w recepcji). Po 2 dniu zrezygnowaliśmy z alkoholu (drinki) ze względu na złe samopoczucie. Nieustanne namawianie do wykupienia masażu. Niezrozumiała procedura zdawania i odbioru ręczników (wybrane godziny). Tzw. "przekąski", lody tylko w godz. 12, a gofry o godz. 16 (gofrów nie udało się spróbować, a lody szybko kończyły się - popularny "finish"). Poza wyżej wymienionym ogólnie obsługa hotelu i spędzony w nim czas OK. Możliwość wykupienia różnych wycieczek, skorzystania z TAXI do Demre, Myra, gotowanie i występy artystyczne na żywo, żółwie wodne, jednorazowy przyjazd "tureckiego bazaru" do hotelu, zjeżdżalnie przy basenie i wiele innych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całość wyjazdu była na przyzwoitym poziomie. Nasze oczekiwania w trakcie wybierania destynacji: piaszczysta plaża na wyłączność, basen, figloklub, gwarancja pogody, przestrzenny pokój dla konfiguracji 2+1, all inclusive. Plaża: super, w przestrzeni hotelowej czysta, łagodne zejście do morza, dla chętnych dodatkowe atrakcje typu skuter (rzadko wybierana opcja w trakcie naszego pobytu, więc bez hałasu), banan itd. Leżaków dużo, ale trzeba było pojawić się maksymalnie ok. 8:30 aby znaleźć wolny. Przy powrocie natryski i miejsca do opłukania stóp z piasku Basen: ogromny, każdy miał miejsce dla siebie, rano (gdy większość gości spała lub jadła śniadanie) można było spokojnie popływać sportowo, sprzątany regularnie i w miarę dokładnie (robota czyszczącego dno widzieliśmy dwukrotnie w trakcie 10 dni), co drugi dzień obsługę czyszczącą doraźnie. Minus za godziny otwarcia 8:00-17:00 (chętnie skorzystalibyśmy również wieczorem) oraz często za głośna i drażniąca muzyka - kilka razy poprosiliśmy o ściszenie (inaczej aż trudno było rozmawiać) i animatorzy bez problemu dostosowali głośność. Zjeżdżalnie nie były dla nas kluczowe, działały w dwóch turach 10-12 i 15-17, podobnie te małe dla mniejszych dzieci. Figloklub: dwie tury, 10-12 (zorganizowane zabawy często z tłem fabularnym) i 15-17 swobodne zabawy, rysunki z piasku, piano party itp. Córka niespełna 6 lat bardzo zadowolona, szybko polubiła animatorki, które były bardzo zaangażowane i przyjazne, na prawdę mega zespół i chyba najmocniejszy punkt wyjazdu :) Gwarancja pogody: pewnie standard w Turcji, 32-35 stopni, najczęściej bezchmurnie. Woda w basenie aż na nasze gusta za ciepła a w morzu osiągała 30 stopni C Pokój: z przestrzenią świetnie, mieliśmy wariant z wanną i widokiem na morze. Widać już zmęczenie materiału praktycznie w każdym miejscu - szczególnie łazience, choć wszystko było w pełni funkcjonalne. Faktycznie niestandardowe podejście do przesuwnych drzwi między prysznicem i toaletą, ale w naszym przypadku do przeżycia. Kanapa cała i w miarę wygodna dla dziecka, ale na tapicerce było parę niedopranych plam. Widok na morze świetny... rano, kiedy słychać tylko szum morza (sam widok też niczego sobie). Potem czy to muzyka z basenu, czy z animacji wieczornych wręcz pod balkonem, które potrafią trwać do 23:00. Tzw. klub nocny też słychać, ale już w miarę wyciszony przy zamkniętym oknie. Ogólnie do przemyślenia - dla osób aktywnych do ok. północy nie powinno być problemu, dla idących wcześniej spać animacje zakłócą spokój. Dla nas mija się to z pojęciem pokoju bardziej premium, a szczególnie za dopłatą. Klima działała bardzo dobrze. All inclusive: Niczego nie brakowało, wszystko na spodziewanym średnim-dobrym poziomie. Duży plus za wiele świeżych warzyw i sałatek. W barze kilka drinków do wyboru na podstawowej jakości składnikach, różny poziom przykładania się barmanów ale względna powtarzalność była. Szkło tak - mogłoby być czystsze. Zimna woda dostępna bez problemu praktycznie w każdym punkcie obsługi. Plus za dodatkowe atrakcje typu gofry, naleśniki czy świeżo smażone pączki. Poza tym: Organizacja ze strony Rainbow - czuliśmy się dobrze poinformowani na każdym kroku i etapie podróży, również transferów (dwukrotnie ok 3,5 godziny zgodnie z zapowiedzią). Minus za przyjazd w nocy (uciekło pierwsze pół doby, dojechaliśmy o 2:00) oraz wyjazd wcześnie rano (6:00), tu uciekło drugie pół. Z wycieczek nie korzystaliśmy. Hotel ogólnie: Nie spodziewaliśmy się poziomu Ritza i też go nie znaleźliśmy na żadnym z etapów, ale uznajemy, że w tej cenie było po prostu adekwatnie - to nie są hotele szczególnie wysokiej klasy (niezależnie od gwiazdek lokalnych, opinii Rainbow itd. - to czysty marketing) i pomijając koszt, samo nastawienie jest inne. To co mogło być lepsze to sprzątanie podłogi, przetarcie mopem nie było zbyt efektywne. Zgadzamy się, że remont już by się przydał. Nie mieliśmy problemu z komunikacją - recepcja po angielsku bez problemu, pozostałe miejsca nawet szybciej po polsku można było się dogadać, niż w innym języku niż turecki czy ew. rosyjski. Fajnie byłoby rozwiązać temat leżaków (zakładam, że to globalny problem wakacyjny), np. przypisać zestaw do pokoju (?), bo jak się nie zajmie przed śniadaniem, to nie będzie się miało leżaków cały dzień (szczególnie na basenie). Niby ma być beztroska, ale poranny rajd wielu gości w tamtą stronę codziennie można było podziwiać ;) Goście: raczej nie było tłoku, poza jednym dniem nałożenia się dwóch tur (ew. braku większych wycieczek, ciężko powiedzieć). Jeżeli już ktoś się "wyróżniał" (ale było raczej na spokojnie i na poziomie) to rodacy ;)