4.8/6 (314 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
W tym hotelu byliśmy na początku sierpnia 2023.Hotel położony prawie 3h jazdy od lotniska. Hotel nie zasługuje na 5* max 3,5*.Pokoj rodzinny duży, nasz był od strony zaplecza hotelu. Rano było głośno chyba ze względu na dostawy, w nocy dym od grilla w restauracji, nie można było otworzyć balkonu.Pod prysznicem grzyb, pokój dość czysty, ale widać upływ czasu w pokoju i całym hotelu.Cały dzień brak ratownika na basenie. Jedzenie dość smaczne.Klub dla dzieci fajny z atrakcjami, ale wieczorne animacje dość słabe. Plaża bez ratownika, dość czysta.Obsługa hotelowa wyglądała jakby byli tam za karę.Po 22:00 brak ciepłej wody pod prysznicem. Sejf w pokoju nie działa. Między 16:00 a 19:00 do jedzenia tylko lody lub ( zależy od dnia) gofry, słabo dla tych co późno wstają. Hotel posiada 4 piętra . Na 4 piętrze (najpiękniejszy widok, można go podziwiać z 4 piętra holu);usytuowani Turcy , na 3 piętrze Rosjanie , a na drugim Polacy… Hotel dla mało wymagających. Nie polecam.
3.0/6
Pobyt tegoroczny 2023 w maju. Hotel sam w sobie z zewnątrz sprawia wrażenie przepychu. I to by było na tyle. Sam hotel odnowiony z pięknym ogrodem wewnętrznym,pokoje przestronne lecz jeśli już chodzi o łazienki niestety,,,nie są domyte, sporadycznie sprzątane,tylko prysznic bez wanny,jeśli da się wywieszkę by posprzątać i dodatkowo coś ewentualnie uzupełnić ,to trzeba napisać na karteczce ,najlepiej po turecko ,to wtedy jest opcja,że to będzie zrobione,ale tak to niekoniecznie.Pościel wymieniana raz w tygodniu,lodówka służy za dogrzewanie szafki w której się znajduje bo nic poza tym,nie są uzupełniane herbaty,kawy oraz środki pod prysznic i pielęgnacji. Tragedia z komarami (przynajmniej w maju ,więc warto zabrać Raida w gniazdko bo jedynie on jest skuteczny),warto też poprosić o dodatkową kartę ,by móc mieć załączoną klimatyzację. W pokoju dwuosobowy jest duże łóżko,ale tylko jedna kołdra. I co najciekawsze,że turyści z Polski,(a chyba tylko RAINBOW tam wysyła ludzi) są raczej traktowani jak turyści drugiej kategorii...bo albo pokoje z widokiem bocznym na morze ,a dodatkowo tuż na centralnym zestawem klimatyzacji ,więc ciągły szum przy otwartym oknie,lub od strony północnej gdzie rodzina z Polski otrzymała pokoje z potężną stęchlizną,które po dość stanowczej reakcji na drugi dzień zostały zamienione,na te nie z widokiem bocznym, Pokoje centralne w widokiem na basen i morze są przeznaczone dla turystów z Rosji. I tak też jest nastawiona cała infrastruktura ...pod tychże turystów. Samo wnętrze hotelu,otoczenie basenu ogrody są zadbane i mnóstwo pracy ludzie tam wykonują. Lecz niestety,przy basenie za mało leżaków z parasolami,więc walka na rezerwację ręcznikową tuś ok godziny 8 rano. W maju nie ma również na plaży zadaszeń nad leżakami (parasoli brak na plaży) ,które niechętnie na protest odpoczywających zostają uzupełniane. Co do pracy barów i otoczenia handlowego oraz spa nie warto się rozpisywać,są barmani sympatyczni i bardzo mało sympatyczni.Alkohol serwowany to tzw.wersje hotelowe butelek tzn mocno podrobione,jak zresztą wszystko ale to dokładnie wszystko czym tam handlują. Oczywiście masaże...po pierwszy ,przychodzi menadżer z masażystą i przy frasobliwej minie mów,ze ma się poważny problem i mogą temu zaradzić,ale przy kolejnych min.4 masażach....za promocyjną cenę pt. ,,maj frend' ok 200 euro. Hotel na pustkowiu,spacer jedynie plażą,lub deptakiem,ale też nie za daleko w kierunku Demre,mnóstwo bezpańskich psów pilnujących kiedyś szklarni których jest mnóstwo. Naprawdę nawet nie ma gdzie kozy pogonić. Atrakcja - zero. Jedzenie w miarę dobre,dużo i starają się by nie zabić nudą,chociaż...na pewno nie ultra all Inclusive. Dobre towarzystwo to można odpocząć i się zrelaksować (oby nie za dużo dzieci) Rzecz wymagając osobnego opisu to praca rezydentów oraz organizacji biura. Po pierwsze,jeśli Państwo rezerwujecie wycieczki przez biuro Rainbow, zapłacicie w kraju to możecie się srodze rozczarować... praktycznie w Demre oferowane są trzy i dość..odpada jakieś safari,czy dwudniowe wypady albo loty balonem...zapomnijcie!! Tam jest wszędzie za daleko i nie opłaca się organizować! Pieniądze i nerwy zarwane. I tu zaczyna się wielkie dzieło rezydentów firmy Rainbow. Owszem,na lotnisku są,wsadzą w autokar ,wcisną w rękę ulotki i reklamy wycieczek i tyle ich się widziało! Siedzisz człowieku 3 godziny w autobusiku tłukąc się do hotelu a w głowie masz hasło,że przyjęte jest by każdemu wręczać bakszysz ( Czy Ty jak pracujesz to dostajesz coś ekstra za to,że dobrze wykonujesz swoją pracę?!) ,dojeżdża się jak w naszym przypadku w nocy hotelu a tu....zero polskiego rezydenta,zero wyjaśnienia co dalej ,a ludzie są i starsi i nie znający obcych języków i pierwszy raz na tego typu wyjazdach, a tu trzeba się zameldować,trzeba dostać się do pokoi,,a może po długiej podróży warto by coś zjeść, a może i wi-fi uruchomić...i nie ma do kogo gęby otworzyć,ani upomnieć się o swoje...rezydenta brak. A przepraszam...na karteczce napisane,że spotkanie z rezydentem rano o 10. A rano o 10 zjawia się Pani rezydent...z uśmiechem,wypoczęta,podaje dwa numery telefonu ..jakby się co działo i zaczyna taniec naciągani na wycieczki...jeśli padnie pytanie z sali o wycieczki w ofercie firmy Rainbow ,które na lotnisku się otrzymało,to jak powyżej,a to się nie organizuje ,a to za daleko,płaci się tylko gotówka (sic!) bo teoretycznie terminal nie działa ,ha,ha,ha! 20 metrów dalej działa termial w sklepie ,a co ciekawe można w terminalu wybrać walutę ,w której się płaci ( najlepiej dolary ponieważ najkorzystniejszy przelicznik międzybankowy) .....no ludzie!!!! Płacicie za wczasy typu ULTRA ALL INCLUSIVE! A zostajecie potraktowani jak zło konieczne... Po tym występie, Pani i Pan rezydent...nagle znikają zostawiając numer telefonu ,ale forma łączności raczej tylko przez komunikator. I znowu wracam do tematu..osoby które są pierwszy raz,które nie znają języka,osoby starsze..zostawiane są na łaskę innych turystów którzy coś podpowiedzą lub pomogą. RAINBOW! Ucz swych ludzi pracy i wymagaj.!! Na marginesie...rezydent rosyjski jest na miejscu,widoczny i non stop do dyspozycji Dzień wyjazdu podobnie. Rezydenci na wstępie nie wspomną iż można na dzień i godzinę wyjazdu zamówić lunchboxy ,a można..ina sprawa,że rano wyjeżdżając tego się nie uświadczy ,zresztą jak rezydenta w drodze powrotnej na lotnisku ,z wytłumaczeniem procedury odprawy. Reasumując....byłem zobaczyłem i nie wrócę...a rezydenci powinni być bardziej asertywni ,a nie nastawieni chyba raczej na zysk...to oni są dla ludzi ,a nie odwrotnie.
2.5/6
w październiku byliśmy na 10 noclegów w hotelu. byliśmy dość dużą grupą, liczącą 20 osób. hotel sam w sobie bardzo fajny, czyste i duże pokoje, blisko plaża, stołówka czy hotelowy bar. jednakże, jeśli chodzi o opcję ultra all inclusive, nie mamy pojęcia czego dotyczyła ?? 3 standardowe posiłki (śniadanie , obiad , kolacja ) dało się zjeść. późna kolacja to jakiś dramat, alkohol w barze który był czynny do 24:00 kończył się czasem o 21:00 🤣 jednak warto było zaopatrzeć się w swój, atrakcje tylko i wyłącznie w języku rosyjskim, kilka hoteli w Turcji już zwiedziliśmy i ten jest na czarnej liście. więcej nie wrócimy.
2.5/6
Hotel nastawiony na przyjęcie Rosjan. Wszystko skierowane na nich. Obsługa hotelu jest na 5. Mało atrakcji dla dzieci.