Opinie klientów o Aska Lara

5.5 /6
25 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Halina, Warszawa 20.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Jesień w Turcji

Pobyt w hotelu Aska Lara bardzo udany mimo kapryśnej grudniowej pogody i kilku drobnych mankamentów. Hotel prezentuje się z zewnątrz bardzo okazale , ale wewnątrz przydałoby się już kilka kosmetycznych zmian. Atutem tego hotelu jest jego bliskość od lotniska w Antalii ( ok. 12 km) i wspaniałe wyżywienie UAI.

4.5/6

Gosia 13.09.2020

Hotel jest idealnym miejscem dla osób które chcą po prostu poleniuchować. O której byś nie poszedł znajdziesz wolne leżaki. Jedzenie monotematyczne - zakładam jednak że to kwestia aktualnej sytuacji na rynku. Wycieczki- trzeba pamiętać że nawet 2h spływ to całodzienna wyprawa dlatego też uważam, że to idealne miejsce dla osób które chcą poleniuchować nad basenem cy morzem. Jeśli chcesz mocno zwiedza-lepsza będzie objazdówka

4.5/6

Darek 02.10.2021

Polecam

Jeśli chodzi o hotel to wszystko o.k.

3.5/6

Bożena Małgorzata, Łapanów 06.10.2020

Aska Lara Turcja

Byliśmy w hotelu w połowie września. Obsługa, posiłki mimo obostrzeń związanych z pandemią - bez zarzutu. Kontakt z rezydentem również OK. Sam hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Niby drobiazgi ale w hotelu tej klasy nie powinny się zdarzać - przy plaży urwany prysznic, przy wyjściu do hotelu klamka wymagająca przymocowania, a najgorsza sprawa z windami. Wprawdzie jest ich kilka ale na taki olbrzymi hotel okazuje się że za mało. My mieszkaliśmy na 2 pietrze więc chodziliśmy schodami , chyba dla obsługi. Było tam niezbyt czysto i bardzo duszno. Mieszkańcy wyższych pieter, zwłaszcza z dziećmi zdani byli na długie czekanie na windę. Leżaki również wymagają liftingu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem