4.3/6 (14 opinii)
5.0/6
Hotel super. Obsługa na najwyższym poziomie. Pełna kultura, warunki świetne, jedzenie rozmaity smaczne.
Teresa - 18.07.2021
77/109 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pierwszy wyjazd do turcji, było na prawdę spoko. Bardzo dziękuje Paniom, które doradziły hotel (ze wzgledu na lokalizacje). Ogólnie wszystko ideolo zaplanowane i jest tiptop, ale mam kilka zastrzeżeń do samego hotelu. Jedzenie było bardzo monotonne, czuć było, że np. jakieś "kotleciki" były kupne. Trochę bez szału. Hotel taki jak na zdjęciach, niby przedstawione na 4 gwiazdki, ale realnie to są 3 gwiazdki. Obsługa w miare ok, nie byli nachalni, ale troche ociążale robili zadania. Podobnie napoje, bardzo mały wybór (chodzi o te do obiadu). Jedynie to co z nalewaka (cola, fanta, sprite, woda) i kawa z ekspressu. Na basenie było na prawdę fajnie. Po wypiciu drinka co chwilę chodził pan i zbierał puste opakowania, o ile ktoś nie wyrzucił do kosza wcześniej. Trochę słabo, że na plaży z hotelu trzeba płacić za wszelkie napoje
Adrian, Lubartów - 14.09.2021
54/70 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Moim zdaniem, druga połowa października jest idealną porą na pobyt w tym rejonie Turcji. Nie ma tłumów ludzi, temperatura wody i powietrza optymalna z mojego punktu widzenia. Jedyny mankament, którego nie rozumiem to fakt podawania w hotelu 4* napojów w naczyniach jednorazowych. Rozumiem ograniczenia związane z Covidem, jednak nie rozumiem, że dotyczą tylko tego hotelu, podczas, gdy wszystkie pozostałe lokale przy ulicy mogą stosować "normalne" czyli szklane naczynia. Jedzenie smaczne, lecz monotonne. Dziwne, że w kraju otoczonym 4 morzami tylko raz w ciągu tygodnia zaserwowano mały kawałek ryby o innych przysmakach morskich nie wspominając bo ich nie było.
Jan, Bielsko-Biała - 27.10.2021
16/20 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Mieliśmy przyjemność przez tydzień być w Hotelu Boulevard. Nasza opinia jest bardzo na plus, obsługa bardzo miła i pomocna, hotel w dobrym stanie, moim zdaniem pokoje wyglądały na żywo lepiej niż na zdjęciach. W opisie jest informacja, że WiFi przy recepcji, byliśmy na 2 piętrze i WiFi bez problemu działało, z ciekawości przeszłam się na 3 i 4 piętro, tam już internet zrywał. Do plaży bardzo blisko. Baseny w hotelu czyste. Jedzenie - tu jest kwestia sporna, dla mnie mocne 3/10 dla partnera 5/10 ale jest to kwestia gustu, każdy ma inny smak :D Kontakt z rezydentem na plus, w razie wątpliwości można było się kontaktować przez WhatsApp i odpisywała od razu. Dałabym 6 gdyby nie jedzenie.
Sylwia - 01.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022
0/0 uznało opinię za pomocną