Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
156 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Ewelina, --- 03.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Jak najbardziej dla dzieci

Byliśmy w Turcji pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Hotel był czysty i zadbany. Świeża pościel i ręczniki, zmieniane bardzo często. Pokoje przestronne. Jedzenie smaczne, chociaż dość powtarzalne. Komunikacja z obsługą na bardzo wysokim poziomie - zawsze otrzymałam pomoc, wtedy, kiedy jej potrzebowałam. Baseny z ciepłą wodą były rajem dla dzieci. Zejscie na plażę bezpośrednio tunelem z hotelu na bardzo duży plus. Polecam gorąco! Dla rodzin z dziećmi naprawdę godny uwagi obiekt!

6.0/6

Marzena, Gniewoszów 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Było super , polecam

Wyjazd bardzo udany. Nie było się do czego przyczepić. Obsługa Hotelu bardzo pomocna, pokoje sprzątane codziennie, ,Wyżywienie, bez zarzutów .Polecam każdemu kto chce naprawdę odpocząć.

6.0/6

Magdalena, Trzebień 18.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Super wakacje

Byliśmy z małym dzieckiem w maju. Wszystko super.jedzenie mega . Plaża żwirowo, kamienista, przydają się buty do wody. Animacje ok.

6.0/6

MAREK, WROCŁAW 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

fajny chotel

Hotel w 3 oddzielnych budynkach- Piękny ale obsługa oszczędzała klimatyzację po 22 w lobby i lobby barze 24 h klimatyzacja była wyłączana do godziny 9 rano- to było bardzo uciążliwe, przy temperaturach 40 stopniowych. Zwłaszcza jak była potrzeba czekania na transport w nocy. Jedzenie wyśmienite, zróżnicowane i bardzo smaczne. Plaża – przy poparzeniu przez meduzę, usłyszałam że nie ma meduz w morzu. Obsługa nie miała środków pierwszej pomocy na taka okoliczność. Ubezpieczenie zdrowotne przewoźnika REIMBOW zadziałało bezbłędnie- transport do szpitala , podanie zastrzyków histaminowych , transport z powrotem. Pilot na miejscu – świetny marketingowiec, bardzo taktowny i kompetentny młody pan.
110111239
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem