Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(300 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wycieczka dla dwojga

    Maciej 10.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wszystko w jak najlepszym porządku- transfer do i z hotelu bezproblemowo i punktualnie o umówionej godzinie, jeżeli chodzi o mnie i moją Żonę do hotelu nie możemy się doczepić- jedzenie smaczne, w hotelu i samym pokoju czyściutko, do morza bardzo blisko. Pani Rezydent Sonia bardzo sympatyczna i konkrtna, na spotkaniu przekazała nam wszystkie ważne informacje. Ogólnie wyjazd bardzo udany i następne wakacje również będą z RAINBOW. Pozdrawiamy

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Było super , polecam

    Marzena, Gniewoszów 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd bardzo udany. Nie było się do czego przyczepić. Obsługa Hotelu bardzo pomocna, pokoje sprzątane codziennie, ,Wyżywienie, bez zarzutów .Polecam każdemu kto chce naprawdę odpocząć.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Super wakacje

    Magdalena, Trzebień 18.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Byliśmy z małym dzieckiem w maju. Wszystko super.jedzenie mega . Plaża żwirowo, kamienista, przydają się buty do wody. Animacje ok.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    fajny chotel

    MAREK, WROCŁAW 08.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel w 3 oddzielnych budynkach- Piękny ale obsługa oszczędzała klimatyzację po 22 w lobby i lobby barze 24 h klimatyzacja była wyłączana do godziny 9 rano- to było bardzo uciążliwe, przy temperaturach 40 stopniowych. Zwłaszcza jak była potrzeba czekania na transport w nocy. Jedzenie wyśmienite, zróżnicowane i bardzo smaczne. Plaża – przy poparzeniu przez meduzę, usłyszałam że nie ma meduz w morzu. Obsługa nie miała środków pierwszej pomocy na taka okoliczność. Ubezpieczenie zdrowotne przewoźnika REIMBOW zadziałało bezbłędnie- transport do szpitala , podanie zastrzyków histaminowych , transport z powrotem. Pilot na miejscu – świetny marketingowiec, bardzo taktowny i kompetentny młody pan.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem