Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
156 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Katarzyna, Polska 28.06.2022

Wspaniały wypoczynek.

Hotel zdecydowanie polecam. Jest faktycznie nowy, bardzo czysty. Niczego nam nie brakowało. Jedzenie różnorodne, drinki również ok. Pokoje bardzo ładne, duże i codziennie sprzątane. Duży plus to mała odległość do Alanya. Busikiem spod hotelu 15 minut i jesteś na plaży Kleopatry. Jeździliśmy często, bo niestety plaża przy hotelu nie była zbyt zachęcająca... To akurat minus tego hotelu. Ogólnie polecam.

6.0/6

Natalia, Gniezno 08.05.2024
Termin pobytu: czerwiec 2023

Czerwiec 2023

Hotel bardzo ladny i duzy. Pokoje piekne, nie ma sie do czego doczepic. Dwa baseny, przy jednym glosna muzyka. Plaza kamienista. W okol hotelu raczej nic ciekawego nie spotkalismy. Sklepiki i bazar w poblizu. Dluga droga z lotniska, strasznie meczaca.

6.0/6

JOANNA, 08.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wypoczynek

Hotel fajny, nowoczesny, czysty. Duży wybór jedzenia, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje sprzątane codziennie, codzienna wymiana ręczników, uzupełniane napoje w lodówce na bieżąco. Obsługa bardzo pomocna, kelnerzy mili, uprzejmi a zwłaszcza Ömer Çetinkaya, który zawsze służył pomocą. Polecam ten hotel.

6.0/6

Edyta Marzena, Błonie 11.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Było nam miło ;)

W Grand Kolibri Prestige and Spa spędziliśmy bardzo sympatyczny tydzień. Mieliśmy pokój klimatyzowany, przestronny, codziennie sprzątany. Przebywając w częściach wspólnych hotelu zaobserwowaliśmy duży nacisk na utrzymanie czystości. Obsługa hotelowa bardzo pomocna, uśmiechnięta i przesympatyczna. Animacje dla dzieci i dorosłych umożliwiały zintegrowanie się z innymi gośćmi. Wyżywienie urozmaicone, świeże produkty, świetne kolacje tematyczne (m.in. meksykańska, śródziemnomorska, turecka). Na minus - płatny sejf oraz brak darmowego wifi.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem