Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
158 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Mirosław, Szczerbice 02.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Super polecam

Serdecznie polecam. Hotel czysty, Obsługa miła, jedzenie smaczne i różnorodne każdy znajdzie coś dla siebie. Blisko do pobliskiego miasteczka.

5.0/6

Sylwester, Łódź 02.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hotel +wycieczki fakultatywne

Hotel jako budynek oraz obiekt bardzo czysty, codziennie sprzątane pokoje, jedzenie super, duży wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Wrażenia pozytywne, mogę go polecić z pełną odpowiedzialnością, Co do programu, to jeżeli ktoś zastanawia się nad wycieczkami fakultatywnymi, to mogę polecić wycieczkę do Side, Alanyi, w których uczestniczyłem i jestem zadowolony. Jak chodzi o wyprawę do Pamukkale, to uważam , że każdy powinien je zobaczyć. Robi wrażenie. Dużym minusem jest długa podróż z tego hotelu, bo jedzie się prawie 5 godzin z tego hotelu. Niestety minusem jest też transfer z hotelu na lotnisko i odwrotnie, trochę daleko, niby koło 100km, aczkolwiek długo się jedzie.

5.0/6

Turcjo jesteś wyjątkowa !!! 23.11.2023

Tureckie zaskoczenie

Do Turcji wybrałam się z partnerem Krzysztofem po raz pierwszy i jesteśmy jak najbardziej miło zaskoczeni. Mało tego, doszliśmy zgodnie do wniosku, iż z pewnością wrócimy do tego kraju. Oceniając hotel jesteśmy bardzo zadowoleni, zarówno pod względem aranżacji, czystości a także miłej obsługi. To co nas zaskoczyło to ogrom pracy jaki wkładają pracownicy w funkcjonowanie tego miejsca. Obsługa w recepcji pomocna, rzeczowa i w każdej chwili można zgłosić się do nich w konkretnej sprawie. Jedzenia nie zabraknie dla nikogo, bardzo smaczne, zróżnicowane i nie uwierzę, że ktoś mógłby nie znaleźć tam frykasów dla siebie, gdyż te specjały zadowolą nawet najbardziej wyrafinowane gusta smakoszy :) Ponadto są dodatkowe snack bary przy basenach serwujące smaczne przekąski między głównymi posiłkami. Proszę skorzystać również z kolacji a'la carte. Naszą wybraną opcją były dania rybne i to była mega niespodzianka. Jedzenie po prostu obłędne!!! Sposób podania i przemiła obsługa podczas kolacji na długo zapadła nam w pamięci. Drinki mega smaczne i ciężko mi było pogodzić się, że będę musiała rozstać się z Grand Kolibri Specjal ( proszę spróbować tego drinka) Wi Fi kupowaliśmy za dwa euro dla jednego telefonu na dobę natomiast w lobby przy recepcji jest bezpłatne. W bliskim sąsiedztwie hotelu są sklepiki z pamiątkami więc jest możliwość zakupu drobnych upominków. Przy hotelu znajduje się plaża z bezpłatnymi leżakami jednak my wybieraliśmy opcję kąpieli słonecznych na ręcznikach nieco dalej od wydzielonej plaży, gdyż nie lubimy zbyt dużej koncentracji ludzi wokół nas. Mały minus za czystość plaży jednak to nie wina hotelu a turystów, którzy powinni odrobić lekcję z zasad zachowania się w miejscu publicznym. Przedstawiciel biura Pan Tomek bardzo sympatyczny przedstawił oferty wyjazdów fakultatywnych ( odwiedziliśmy Pamukkale oraz Kanion Tazi) a dodatkowo mogliśmy zwrócić się do Pani ( niestety zapomniałam imienia ) pięknej brunetki z długimi włosami pochodzącej z Ukrainy) przesympatycznej zresztą, która była do dyspozycji Polaków. Ogólnie pobyt oceniamy na bardzo udany, dziękujemy za miłe wrażenia i mała prośba do przyszłych wczasowiczów. Proszę nie bądźcie drobiazgowi i nie przejmujcie się krzywą fugą w łazience, kolorem ścian w pokoju albo chwilowym brakiem sztuccy przy posiłku bo tam nie pracują roboty tylko ludzie, którzy niejednokrotnie w pocie czoła ciężko pracują żebyśmy my klienci mogli miło spędzić czas a z drugiej strony to są tak mało znaczące rzeczy, które w żaden sposób nie przekładają się na komfort naszego wypoczynku. Dziękuję pięknie i do zobaczenia.

5.0/6

Sławomir, Sosnowiec 09.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Grand Kolibri...Polecamy.

Pobyt w hotelu Grand Kolibri w Turcji uważamy za udany. Zjeżdżalnie do basenów i wieczorne mini disco spełniły oczekiwania sześciolatki. Hotel duży,nowoczesny,czysto,pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników i uzupełnianie lodówki w wodę i herbatę butelkowaną . Składa się z trzech budynków.Rodzinom z dziećmi polecamy budynek C lub B ,to przy nich jest brodzik i basen ze zjeżdżalniami.Do plaży hotelowej możemy dojść tunelem lub kładką nad ulicą.Plaża z drobnym żwirkiem,dno morza miejscami kamieniste,zalecane obuwie do wody.Leżaków przez cały pobyt nigdy nie brakowało.Bar na plaży z miłą obsługą. Jedzenie hotelowe różnorodne,smaczne,.Prawie codziennie kuchnia tematyczna.My trafiliśmy na turecką,meksykańską i owoców morza. Jest menu dla dzieci,czyli na śniadanie naleśniki,na obiad i kolację frytki, spagetti.Nasza na wyjazdach żyje tylko tym.Do każdych posiłków niezliczona ilość deserów w postaci tortów,ciast,musów,ciastek,budyniów,galaretek itd.Dodatkowo duży wybór owoców melony,arbuzy,gruszki,brzoskwinie. Przy basenach snack bar z obsługą w postaci kelnera.Pierwszy raz się z tym spotkaliśmy nawet jak na hotel 5*.Internet darmowy w lobby.Za dwa euro dziennie dostęp do internetu na terenie całego hotelu,sejf też płatny dwa euro dziennie.Z pieniędzy zalecamy wsiąść usd.Przelicznik w każdym sklepie,czy straganie taki sam. Jeden dolar,to to samo co jedno euro lub 32 liry.Jest kilka sklepów przy hotelu, gdzie można kupić praktycznie wszystko od herbat,słodyczy po najnowsze kolekcje "oryginalnych" butów lub ubrań takich marek jak Adidas,Nike,Puma, Gucci,YSL,itd. Przyznaję nic nie zwiedziliśmy.Podczas pobytu początkiem czerwca trafiliśmy na anomalię pogodową i codzienne temperatury rzędy 42,43 stopnie w cieniu.To dla nas zdecydowanie za dużo .Czy pojechalibyśmy jeszcze raz? Zdecydowanie tak,ale w chłodniejszym terminie...Ważne,osobom z delikatnym żołądkiem,czy też dzieciom zalecamy już tydzień przed wylotem stosować probiotyk.
122232440
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem