Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.1/6 (273 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
273 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    wakacje 2024

    hotel czysty, jedzenie smaczne ale monotonne, w łazience nie działało światło a personel nie chciał pomóc

    Julia - 20.01.2025  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Nie az taki PRESTİGE

    Mój wyjazd wakacyjny z biura Rainbow do tureckiego hotelu Grand KOLİBRİ PRESTİGE & Spa mogę uznać za bardzo udany. Hotel oferuje kilka zalet, które znacznie umiliły mój pobyt. Przede wszystkim, jedzenie w hotelu było doskonałej jakości. Każdy posiłek był różnorodny i smaczny, a wybór dań zadowoli nawet najbardziej wybrednych smakoszy. Codziennie można było spróbować nowych potraw, co sprawiało, że jedzenie nigdy się nie znudziło. Czystość pokoi to kolejna zaleta tego hotelu. Pokoje były regularnie sprzątane, a pościel i ręczniki wymieniane na czas. Przebywanie w tak czystym i zadbanym otoczeniu było prawdziwą przyjemnością. Obsługa hotelowa zasługuje na szczególne pochwały. Personel był niezwykle uprzejmy i pomocny, zawsze chętny do rozwiązania wszelkich problemów i odpowiedzi na pytania. Dzięki nim czułem się naprawdę mile widziany. Niestety, pobyt w hotelu nie obył się bez pewnych niedogodności. Jednym z minusów jest ruchliwa droga przebiegająca blisko basenu. Hałas z ulicy bywał czasami uciążliwy i przeszkadzał w relaksie. Kolejną kwestią wymagającą poprawy jest zarządzanie strefą basenową. Obsługa nie pilnuje, aby goście nie rezerwowali leżaków, przez co po śniadaniu znalezienie wolnego miejsca graniczyło z cudem. Byłoby świetnie, gdyby hotel wprowadził zasady ograniczające rezerwowanie leżaków i bardziej egzekwował ich przestrzeganie. Podsumowując, pobyt w Grand KOLİBRİ PRESTİGE & Spa oceniam pozytywnie, mimo kilku niedociągnięć. Dobre jedzenie, czyste pokoje i miła obsługa sprawiły, że wakacje były naprawdę udane. Jednakże, poprawa zarządzania strefą basenową i redukcja hałasu z ruchliwej drogi zdecydowanie podniosłyby komfort pobytu.

    Przemek, Rzeszów - 12.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Tureckie szalenstwo

    Pobyt w hotelu raczej udany. Okolica spokojna, do Alanyi jakieś 20 minut autobusem, dosyć daleko. Sam hotel bardzo fajny, ale polecam tylko pobyt w budynku A, budynek B i C oddalony od stołkówki, głównych barów i basenów z animacjami. Pokoje czyste, ladne, sprzątane codziennie. Jedzenie, typowy all, czyli najtańsze składniki, słaba jakość. Tak samo drinki, piwo rozcieńczane, a drinki to sam sok z koncentratu. Na plus zasługuje obsługa, kelnerzy i barmani bardzo mili, pomocni. Codziennie animacje przy basenie, plaża dość brzydka, lekko brudna. Podsumowując, hotel na wsi, w okolicy nic ciekawego nie ma.

    Dominika, Kaleń- Towarzystwo - 26.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Rodzinny wyjazd

    PIOTR, LUBAWA - 24.05.2022

    13/23 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem