Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(290 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia o hotelu

    Urszula, Łódź 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Super hotel jedzonko dobre okolica w miarę. Bardzo dużo Rosjan pokój duży przestronny ogólnie miło spędzony urlop. Animacje też Super

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Polecam

    Adam, Kostrzyn 21.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel bardzo czysty, na każdym kroku widać osoby które sprzątają. Animatorzy zachęcają do zabawy, praktycznie każdego wieczoru się coś dzieje. Hotel bardzo blisko plaży - leżaków nigdy nie zabrakło, woda czysta lecz bardzo płytkie jest to morze, buty nie są konieczne ale uwaga na większe kamienie. Miejsce na odludziu, dla chętnych Alanya - 15km. Alkohol Ok, w nocy zupa i przekąski lecz dla mnie największym minusem właśnie było jedzenie - to już kwestia gustu każdego. Zdecydowanie mogę polecić

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    KOLİBRİ 👍

    Mariusz, 19.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt tygodniowy, hotel zasługuje na Swoje pięć gwiazdek Tureckich, już byłem w innych pięcio gwiazdkowych i jak narazie KOLİBRİ wskakuje do śmiało polecanych bez zawahania 👍👍👍

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nawet nieźle

    Mikołaj, Lublin 03.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    hotel duży, jest spa więc to dodatkowa zaleta, do bazarków jest około 2km więc spoko spacer, woda w morzu była mętna przez dwa tygodnie, światło w barze gasili o północy, zjeżdżalnie na basenie otwarte jakoś 4-5h w ciągu dnia, obsługa bezpośrednia (recepcja, sprzątaczki, kelnerzy) super, ale kierownik zmiany/hotelu do zwolnienia (hamaki buc nie znający angielskiego), w pokoju brak ciepłej wody po 23

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem