Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pozytywna opinia to: bliskie położenie hotelu przy plaży, jedzenie smaczne i urozmaicone, miła obsługa w restauracji, codzienne sprzątanie w pokoju, wymiana ręczników. Negatywna opinia dotyczy złego stanu technicznego pokoju nr 124 - na 11 dni pobytu przez 8 nocy , czasami również w ciągu dnia, przez klika godzin nie było prądu, nie działała klimatyzacja oraz nie można było używać aparatu do oddychania. Zakwaterowanie w starym jednopiętrowym budynku bez windy (w ofercie Rainbow jest zapis: hotel posiada łącznie 124 pokoje zlokalizowane w 7 piętrowym budynku głównym - jest to kłamstwo). Nasza prośba o wymianę pokoju o dobrym stanie technicznym nie została spełniona. Pomimo wielokrotnych reklamacji zgłaszanych w dzień i w nocy do pracowników recepcji hotelu, Rezydentki oraz bezpośrednio do Rainbow (SMS), nasz pobyt nie był wypoczynkiem lecz był pobytem stresującym, nerwowym, który miał bardzo negatywny wpływ na zdrowie osoby, która wymaga codziennego korzystania z aparatu cpap. W związku z powyższym złożyliśmy oficjalną reklamację do RAINBOW.