Opinie klientów o Kemal Bay

4.5 /6
97 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Agnieszka 19.09.2019

To na pewno nie jest 5 gwiazdek

Przy wyborze hotelu kierowaliśmy się klasyfikacją Rainbow (5*) i ocenami klientów Rainbow (korzystamy z usług biura od kilku lat i nigdy nie byliśmy zawiedzeni). Zdziwiło nas, że przy ofercie Rainbow widnieją wizualizacje pokoi a nie zdjęcia. Dodatkowo prezentowane w ofercie zdjęcia całego obiektu nie oddają stanu faktycznego (elewacja jest w innym kolorze, restauracja zupełnie tak nie wygląda). Hotel jest w bardzo słabym stanie. Przyjechaliśmy we wrześniu, akurat w czasie niespodziewanej fali upałów. W recepcji w języku angielskim mówiła komunikatywnie jedna osoba i jak się później okazało była to chyba jedyna osoba z obsługi w całym hotelu. Hotel nastawiony jest na Rosjan, co nas nie zdziwiło, bo jakieś 90% gości to właśnie Rosjanie. Już przy recepcji nie działała klimatyzacja (na zewnątrz były 32 stopnie). Mieszkaliśmy w 2 2-osobowych pokojach (4 osoby dorosłe) na 5 piętrze. Hotelowe korytarze i windy całkiem ok, ale wszędzie temperatura praktycznie taka jak na zewnątrz. W 1 z naszych pokoi (5 piętro!) nie do zniesienia był okropny zapach z odpływu prysznica, który psuł atmosferę w całym pokoju a otwieranie okna nie pomagało. Klimatyzacja w pokoju? Była, ale przy ustawieniu do maksymalnego możliwego chłodzenia, chłodziła o jakieś 2-3 stopnie (w obu pokojach). Ręczniki w pokoju w dniu przyjazdu były ładnie złożone w łazience, ale były brudne (i nie były to niedoprane plamy po tuszu do rzęs, a "świeże"). Każdego kolejnego dnia po serwisie sprzątającym ręczniki leżały złożone w łazience lub w "łabędzie" na łóżku ALE były to ciągle te same ręczniki przez cały wyjazd... W obu łazienkach mieliśmy robaczki przypominające kształtem mrówki ale znacznie mniejsze od mrówek. Nie były to pojedyncze sztuki, każdego wieczoru zabijaliśmy ich kilkadziesiąt. Tak, każdego wieczoru pojawiały się nowe, niestety nie wiemy skąd wychodziły. Ręczniki plażowe bezpłatnie 1 sztuka na osobę na cały wyjazd, ich jakość i czystość pozostawiała wiele do życzenia (był to najmniejszego rozmiaru ręcznik kąpielowy). Podobnie jak nadające się do wymiany leżaki na plaży, a na nich małe, cienkie, okropnie brudne materace. O 10:00 można zapomnieć o jakimkolwiek wolnym leżaku na plaży. Plaża z małych ostrych kamyczków (na pewno nie z piasku), posprzątana z grubsza, brudny piasek. W restauracji jedzenie było ok (niewiele lokalnych dań niestety, ale smacznie), ale czystość? - brudne stoły, brudne obrusy, stoliki przetarte ręką przez obsługę, mokre krzesła (ludzie siadali w mokrych strojach kąpielowych, a nikt po nich nie wycierał), brudne sztućce i szklanki (nawet w szufladach z teoretycznie czystymi!), do tego długie kolejki do jedzenia, napoje rozcieńczane kranówką, chrzczony wodą lokalny alkohol, który kończył się w połowie kolacji, o lodzie do napojów można zapomnieć. Wi-Fi tylko przy basenie i na hotelowej plaży. Z rezydentem nie mieliśmy kontaktu, bo na wycieczki jeździliśmy we własnym zakresie. Atrakcji dla dzieci i animacji też nie oceniam, bo z nich nie korzystaliśmy (ale wyblakłe od słońca zjeżdżalnie wyglądały średnio bezpiecznie). Widok z balkonów na morze i Alanyę bardzo ładny.

2.0/6

Marzena, Wrocław 21.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Kemal Bay

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek: klient otrzymuje tylko jedną kartę do pokoju, stwarza to problemy logistyczne, wifi bardzo słabe i głównie dostępne w nieklimatyzowanym lobby, w którym jest bar, ale zamknięty. Kawa w restauracji rozpuszczalna z gipsem. Nie można nawet kupić kawy z ekspresu. Trzeba sobie kupić w sklepiku kawę mieloną i samemu zaparzyć w pokoju. Leżaków bardzo mało i rezerwacja konieczna od 6 rano. Hotel okupowany przez Rosjan. W restauracji ogromny zamęt, obsługa nie nadążała z uzupełnieniem potraw i sprzątaniem porozrzucanych po podłodze produktach. Bardzo często brakowało potraw, wina, owoców, szklanek i kieliszków do wina. Do wielu potraw ogromne kolejki, trudno było o stolik, chyba że było to śniadanie. Często zdarzały się brudne talerze i szklanki, nie wspominając o obrusach. Napoje podawane w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku. Bardzo słabe kosmetyki w łazienkach. Tylko dwie bardzo wolne windy. Pokoje, plaża i basen w zasadzie ok.

1.5/6

Pa 17.07.2022

Dramat

Jeżeli marzysz o fajnych wakacjach, to wybierz inny hotel. Szkoda nerwów, a najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ten hotel zasługuje na 2 gwiazdki. Jednym słowem, komuna. Pokoje stare, obrzydliwe łazienki. Na korytarzu mieliśmy magazyn personelu sprzątającego (wózek z gratami, szafki, materace). Korytarze jak na dworcu. Internetu prawie calkowity brak. Restauracja nie zachęcała do jedzenia, brudne lustra, okna, podłogi. Ubogi bar alkoholowy, tylko whisky, wódka, gin, raki. Lepsze drinki są dodatkowo płatne. Zdjęcia nie oddają tego, co jest w rzeczywistości. Plus za fajnych animatorów.

0.5/6

Krzysztof Sebastian, Szczecin 23.07.2022

Najgorsze wakacje

Hotel niby pięciogwiazdkowy tak naprawdę dwugwiazdkowy. Obsługa fatalna wszędzie brudno. Jedzenie monotonne pokojach Bródno. Dużo Polaków zginęło w miały na drugi dzień hotel brak dostępu do internetu jedyny plus blisko do plaży . Nie polecam w hotelu pieniądze wyrzucone w błoto bardzo dużo opinii negatywnych stu procentach zgadzam się z nimi.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem