Opinie klientów o Kimeros Park Holiday Village

5.7 /6
84 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.5
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Bartosz, Warszawa 01.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Nie polecam tego hotelu

Zacznijmy od plusów: Hotel ma bardzo dobrą lokalizację (położony między górami, a morzem) i jest w nim po prostu pięknie. Zrobiony jest w kameralny (jak na Turcje) sposób, formie małych, dwupiętrowych domków rozłożonych na dużej powierzchni, więc nie jest to kolejny 10cio piętrowy wielki moloch z milionem ludzi. Wszędzie jest sporo zieleni, po hotelu chodzi armia słodkich kotów dokarmianych przez obsługę i gości. Nie ma też dużo dzieci i jest spokojnie. Prywatna plaża i nieźle wyposażony bar. Lecz niestety jest jeden ogromny minus tego hotelu - jedzenie. Płacąc za jeden z droższych hoteli w okolicy oczekuję, że bufet będzie różnorodny i będzie składał się także z owoców morza, ryb i lepszego mięsa niż w budzie z kebabem. Przez 8-dniowy pobyt na każdym lunchu i obiedzie było praktycznie to samo, zupełnie średnie jedzenie: kebab, kofty, jakaś ryba (najczęściej importowany łosoś i pstrąg), spagetti, kurczak. Praktycznie zero owoców morza (w basenie Morza Środziemnego, gdzie jest ich mnóstwo), samo mięso było zupełnie średniej jakości (porównywalna jakość do tureckiej budy z kebabem), ryby średniej jakości i kiepsko przygotowane, na śniadanie płatki i ledwo ciepła jajecznica z bufetu. Jest to jeden z kluczowych elementów hotelu all-inclusive i BARDZO się na tym zawiodłem. I w związku z tym faktem uważam, że warto wybrać inny hotel. Warto też dodać, że prawie nikt z obsługi nie mówi po angielsku, wszyscy porozumiewają się po rusku, bo 90% turystów w hotelu to Rosjanie.

4.0/6

Patryk, Tychy 26.06.2022

Wakacje

Byłem na urlopie w tym Hotelu od początku czerwca (12dni), generalnie hotel bardzo ładny, zadbany, jedzenie super. Niestety jeżeli chodzi o obsługę hotelu to jeśli nie jesteś rosjaninem to jesteś traktowany gorzej, zawsze w pierwszej kolejności obsługują rosjan i bardzo ale to bardzo widać ich faworyzację, pomijam fakt że 95% obsługi hotelowej nie mówi ni grama po angielsku ale żeby tak faworyzować nacje rosyjską to już przesada.

4.0/6

Para, Wrocław 18.09.2022

Przyjemny hotel, czysta plaża dobre jedzenie.

Hotel z ładna plaża i pomostem. Pokoje bardzo ciemne, jakość wykończenia pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie dobre w głównej restauracji, pozostałe przekąski to kiepski fast-food. Obsługa nie mówi w ogóle po angielsku, komunikować się można z nią wyłącznie po rosyjsku. Pierwszej nocy dostaliśmy pokój obok basenu - nie dało się zmrużyć oka - do 2 w nocy dudniła muzyka z dyskoteki. Ze zmiana pokoju musieliśmy czekać na rezydentkę bo obsługa kompletnie nie rozumie ani słowa po angielsku - bez znajomości j. rosyjskiego lub tureckiego nie ma szans na załatwienie czegokolwiek. Obsługa nie rozumie nawet gdy chcesz zamówić czarna kawę czy herbatę, nie wspominając o zamówieniu jedzenia - pozostaje pokazywanie palcem lub na migi. Ciekawe atrakcje i pokazy wieczorne, warto się wybrać. Ogólnie hotel oceniamy pozytywnie - jednak nie ma on nic wspólnego z ekskluzywnym wypoczynkiem - to raczej zmodernizowany kilka lat temu stary ośrodek wypoczynkowu z dużą dość nowa restauracja i basenem.

3.0/6

Wojtek 26.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Spore rozczarowanie

Niestety, hotel nie warty swojej ceny. Niczym nie różni się od pozostałych 5gwiazdkowych hoteli, poza położeniem wśród palm, które faktycznie jest świetne. Jedzenie - średnie, wszystko doprawione tak, żeby smakowało każdemu, a co za tym idzie wszystko smakuje tak samo. Mimo ogromnego wbyboru dań, jedzenie jest bardzo monotonne. Spodziewaliśmy suę też możliwości spróbowanai dań typowo tureckich, których niestety było bardzo mało i ... smakowały jak cała reszta jedzenia. Na plus herbata turecka - bardzo fajna. Kawa za to dramatyczna - w całym obiekcie jedyną kawą jakiej jest warto się napić to ta przy recepcji. Wszystko inne to podła jakość. Mimo, że hotel ma kilka barów, food court, to nie ma gdzie i czego zjeść. Jakość jedzenia w foodcourcie paskudna - omijać z daleka. Animacje - średnie. Dokonując wyboru ktego hotelu kierowaliśmy się jego rzekomym nastawieniem na obsługę dzieci. Niestety trafiliśmy częściowo na deszczową pogodę (3 z 7 dni). Spodziewaliśmy się, że w tym czasie hotel zorganizuje coś aby zająć dzieci, tymczasem wszelkie atrakcje, klub malucha itp. były po prostu zamknięte. Z drugiej strony, nawet w czasie gdy funkcjonowały to animatorki nie przejawiały chęci do organizacji czegokolwiek. Obsługa - fatalna (większość nie mówi po angielsku). Do tego stopnia fatalna, że bylo nam ciężko zamówić wodę do stolika (a nie ma jej ogólnodostępnej!!!). W jednej sytuacji dostałem wprost prośbę od kelnera, żeby mówić do niego po rosyjsku. Tak nisko jeszcze nie upadłem... Generalnie, poza położeniem wśród palm nie widzieliśmy różnicy poza innymi hotelami w jakich byliśmy. W naszej opinii nie jest to w ogóle jakość, która uzasadniałaby cenę. Odradzamy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem