Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciliśmy z hotelu w środę. Generalne odczucia ok ale na pewno nie jest to 5 tureckich gwiazdek jakie oferują inne hotele. Najważniejsza uwaga- mało kto mówi po angielsku. 80 procent to Rosjanie i obsługa mówi w ich języku, generalnie wszystko jest pod nich, momentami ciężko to znieść. Walka o leżaki, której nie powinno się spotkać w takich miejscach… mimo zostawienia ręczników potrafią być zrzucone na ziemię przez innych turystów, którzy przychodzą i tak sobie zajmują. …Po angielsku ewentualnie na recepcji. Nie zmienia to faktu, że starają się być mili. Bardzo mało atrakcji dla dzieci, program animacyjny wieczorami czasem odwoływany, rozpiska na tablicy nie zmieniana od kilku tygodni- info od animatorów. Pokoje absolutnie nie 5*, do tego naprawdę co do czystości mam duże zastrzeżenia, sprzątane starymi kopalami, które było b czuć, a dzieci wróciły pogryzione przez pluskwy…Jedzenie dość monotonne, ale jest sporo miejsc do wyboru. Serdecznie pozdrawiamy Panią Kasię - animatorkę z Figloklubu, b miła i serdeczna, nadrabiała swoim uśmiechem cały czas. Rezydentka mało uprzejma. W porównaniu z 4 gwiazdkowym Falkensteinerem w Kalabrii zdecydowanie Kimeros przegrywa. Generalnie poprawne 4 gwiazdki za bardzo ładne położenie w parku i mnóstwo drzew.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niewątpliwe plusy to położenie hotelu w piniowym lesie w otoczeniu gór i morza. Pokoje w willach przestronne i czyste, codziennie sprzątane. Wystarczający i szeroki wybór markowych, importowanych alkoholi serwowanych w barach. Obsługa życzliwa i chętna do pomocy. Na plaży i przy basenach leżaki z trudem, ale w zasadzie, dostępne. Oferta zajęć rekreacyjnych w ciągu dnia ciekawa. Na podkreślenie zasługuje wyodrębnienie w restauracji części dla gości w wieku 11+. Zróżnicowana i smaczna kuchnia. Kelnerzy w części 11+ bardzo sprawni. Ogólne dobre wrażenie z pobytu psuje wszechogarniający hałas, bardzo głośna "muzyka" towarzysząca zajęciom przy basenie. Minus to również bardzo słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi i przekonanie, że wszyscy goście to Rosjanie i że do wszystkich należy zwracać się po rosyjsku. Można odnieść wrażenie, ze Kimeros to hotel dla Rosjan i gości pałętających się po restauracji w podkoszulkach i niezbyt schludnych szortach. Ogólnie dobra ocena pobytu mogłaby być wyższa gdyby nie rezydentka Rainbow. W drodze powrotnej na lotnisko nie było jej z nami. Kierowca wiozący nas na lotnisku wysadził nas na niewłaściwym terminalu i odjechał. Rezydentki na terminalu nie było. Goście Rainbow na własną rękę i za własne pieniądze musieli szybko znaleźć właściwy terminal i tam dojechać.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel z dużym potencjałem. Pokoje przytulne, zdecydowanie lepsze są pokoje typu ”garden” . Hotel na dużej powierzchni, trzeba się nachodzić. Goście to w zdecydowanej większości Rosjanie. Duża liczba małych dzieci wychowywanych bezstresowo. W hotelu teoretycznie są wydzielone dwie restauracje tylko dla dorosłych, ale nikt się tym nie przejmuje, a obsługa biernie do tego podchodzi. Szkoda, bo to było powodem mojej decyzji,o przyjeździe do tego hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa słabo lub wcale nie mówiła po angielsku, ale zdarzały się wyjątki. Dobre drinki, kelnerki obsługiwały wyłącznie rosjan
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z ładna plaża i pomostem. Pokoje bardzo ciemne, jakość wykończenia pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie dobre w głównej restauracji, pozostałe przekąski to kiepski fast-food. Obsługa nie mówi w ogóle po angielsku, komunikować się można z nią wyłącznie po rosyjsku. Pierwszej nocy dostaliśmy pokój obok basenu - nie dało się zmrużyć oka - do 2 w nocy dudniła muzyka z dyskoteki. Ze zmiana pokoju musieliśmy czekać na rezydentkę bo obsługa kompletnie nie rozumie ani słowa po angielsku - bez znajomości j. rosyjskiego lub tureckiego nie ma szans na załatwienie czegokolwiek. Obsługa nie rozumie nawet gdy chcesz zamówić czarna kawę czy herbatę, nie wspominając o zamówieniu jedzenia - pozostaje pokazywanie palcem lub na migi. Ciekawe atrakcje i pokazy wieczorne, warto się wybrać. Ogólnie hotel oceniamy pozytywnie - jednak nie ma on nic wspólnego z ekskluzywnym wypoczynkiem - to raczej zmodernizowany kilka lat temu stary ośrodek wypoczynkowu z dużą dość nowa restauracja i basenem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w ostatnim tygodniu sierpnia 2025 r. Zalety hotelu: położenie: z plaży i pomostu widok na góry, dolmuszem w kilkanaście minut dojedziemy do centrum Kemer, oryginalne alkohole : m. in. piwo butelkowane Efez, Tuborg, lody przez większą część dnia, dobre jedzenie, czysto w pokojach i na terenach ogólnodostępnych, animacje figlo - pozdrowienia dla super dziewczyn Natalii i Marysi. Wady hotelu: większość gości hotelu to roszczeniowi i mający wysokie mniemanie o sobie Rosjanie, połowa obsługi kelnerskiej z Kazachstanu, która mówi do Polaków po rosyjsku (w przeciwieństwie do Turków), Kazachowie robią drinki i kawę po turecku, których nie da się pić. Z powodu oszczędności na personelu (zatrudnianie obcokrajowców) i obecność gości ze wschodu nie wybieramy się tam już ponownie mimo iż hotel ma swoje zalety.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mielismy ogromny problem z pokojem i komarami w pierwsza noc. Przez caly drugi dzien zglaszalem problem z komarami i pokojem wiec druga noc spedzilismy w 2 osobowym pokoju w 4 osoby (2 dzieci). Dopiero w 3 dzien otrzymalismy poprawny pokoj
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie mam zastrzeżeń do samego pobytu w hotelu wszystko było super , niestety biuro podróży Rainbow nie popisało się . Zafundowało nam stres przed wylotem z Łodzi , nie było nas na liście pasażerów , półgodzinne wyjaśnianie kosztowało nas wiele nerwów. Okazało się też że nie mamy swoich miejsc chociaż je wcześniej wykupiliśmy . Nikt też nie skontaktował się z nami żeby przeprosić i zadość uczynić. Mam wrażenie że są mili do momentu zapłaty później mają cię w nosie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny, jedzenie w ogromnych ilościach i bardzo dobre. Jeden minus za to że trafiliśmy na pokój lekko już stary gdzie łazienka wymagałaby remontu. I drugi za bardzo głośną obsługę -małe dziecko chciało się w pokoju położyć spać koło godziny 12 jednak serwis sprzątający w innych pokojach był tak głośny że niestety nie dało rady zasnąć. I druga informacja dla rodzin z dziećmi - tylko dwie małe zjeżdżalnie, które są otwarte w wybranych godzinach.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Samo usytuowanie hotelu malownicze - w skali( 0-10 ) - 9.0/10 Wyżywienie: śniadania - 3/10 Obiad - 3/10 Kolacja 10/10 Strefa jedzenie w pasażu - 8/10 Italiana - 5/10 Drinki, kawa w zależności na kogo trafisz. Brak standaryzacji za każdym razem zamawiasz to samo a otrzymujesz w różnej postaci wcale nie najlepszej - zatem 3/10 Czystość pokoi - 4/10 Standard pokoi typu garden - 4/10 Podsumowując dupy nie urywa. Myślę, że spokojnie za te pieniądze można lepiej spędzić czas.