Opinie klientów o Kleopatra Atlas

5.3 /6
opinii
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Aleksandra, Warszawa 06.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Bardzo miło spędzony czas :)

Ogólnie wyjazd uznaję za udany. Największym atutem hotelu jest jego lokalizacja (przynajmniej w lutym, kiedy nie ma jeszcze masy turystów :)) Piękna, szeroka plaża, bliskość wzgórza zamkowego Kale, a stamtąd piękne widoki. Bliskość gór Taurus, kanionów Sapadere i Green Kanion to według mnie także ogromna zaleta tego miejsca. Hotel OK, pokoje niezbyt duże, ale czyste, sprzątanie pokoi na życzenie gości. Łazienka dość słaba tzn. nie ma żadnych pólek na kosmetyki, a kabina prysznicowa ledwo się otwiera i zamyka. Nie jest to wysoki standard, ale jak dla mnie zupełnie akceptowalny. Jedzenie dobre i można nawet powiedzieć, że dość zróżnicowane. Obsługa bardzo miła. Polecam, ale raczej poza sezonem, obawiam się, że w sezonie może nie być już tak miło, ani w samym hotelu (dość mały basen, jeden bar także bardzo mały w przejściu między częścią hotelową a recepcją) ani mieście, bliskość kolejki na wzgórze Kale, jaskinia i wiele innych atrakcji tego miejsca może być kłopotliwe ze względu na dużą liczbę turystów w tej części miasta.

3.5/6

Weronika, Radom 30.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Drugi raz bym tam nie wróciła

Pokoje są czyste, chociaż w łazience nie ma ogrzewania (teraz w styczniu po wyjściu spod prysznica jest po prostu zimno). Widok z mojego pokoju jest okropny (w sąsiednim budynku, około 5 metrów dalej, znajduje się ściana). Łóżka i materace były wygodne, pokój był bardzo przestronny. Niestety jest GŁOŚNO. Słychać sąsiadów za ścianą, telewizor i zwykłe rozmowy. Słychać hałas, śpiew, głośną muzykę, ale nikt z recepcji nie zareagował mimo że 2x prosiliśmy o interwencję. Posiłki (ciepłe) są dość urozmaicone, zarówno w porze lunchu, śniadania, jak i kolacji, z wyjątkiem sałatek. To właściwie jedna i ta sama sałatka w różnych wersjach (pomidor, sałata, ogórek), tylko inaczej pokrojona. Niestety, dania rzadko są podpisane, więc nie wiadomo, co się je. All inclusive nie obejmuje alkoholu (tylko lokalne piwo i wino), za drinka trzeba zapłacić 7 euro (w hotelu w Side mieliśmy wszystko w cenie), za soki wyciskane dodatkowo trzeba dopłacić. Obsługa w barze i restauracji jest świetna (pewnie za te dolary wrzucane do ustawionych wszędzie skarbonek na "tipy"), jednak recepcja nie dba o wygodę gości. Bar na plaży nie działa poza sezonem, o czym nikt nas nie informował (szliśmy plażą, niektóre bary w innych hotelach działały normalnie). Hotel bardzo kameralny, mały, tylko jeden niewielki basen bez żadnych atrakcji. Restauracja leży tuż obok basenu. W pokojach brak mydła (są dozowniki, ale puste). Sauna, siłownia, masaże dodatkowo płatne. Bardzo duży plus za panią rezydent.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem