Opinie klientów o Limak Atlantis Deluxe Hotel&Resort

5.4 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.8
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.6
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

MARZENA 09.07.2022

Wspaniały hotel

Hotel godny polecenia. Jedzenie, czystość, obsługa, animacje na 6+. MIinibarek uzupełniany codziennie a w nim cola, fanta, woda,piwo, ciastka, paluszki. Łazienka wyposażona w suszarkę, klapki,szlafroki, kosmetyki. Pokój mały, ale bez dopłaty mieliśmy cudowny widok ma morze. Plaża szeroka, nie trzeba było rezerwować leżaków ☺️. Poza hotelem nic nie ma.Taksówką za 6 e można dojechać do centrum Belek. Nie polecam bo ceny jak z kosmosu.

6.0/6

JAROSŁAW, NIEMCZ 03.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Pobyt w Limak Atlantis Deluxe Hotel&Resort

W dniach 08-15.04.2023 mieliśmy PRZYJEMNOŚĆ spędzać urlop w Resorcie „Limak Atlantis Deluxe Hotel &Resort” Sprawna organizacja Rainbow, począwszy od lotniska w Antalya, szybki transfer ok. 40 min. zapowiadał udany pobyt. Hotel przywitał nas przepięknym lobby oraz miłą obsługą. Pokój, łazienka lśniące czystością, pachnące, z widokiem z tarasu na góry. Resort obfitujący w wijące się po terenie pętle basenów (również basen kryty), dużo zieleni. Mnóstwo miejsc, zakątków, w których odnajdzie swoje miejsce pełen energii młody człowiek, rodzina z dzieckiem (basenik o głębokości 35 cm.), jak i senior pragnący spokoju. Nikt nie walczy o leżaki, ręczniki plażowe, itp… . Plaża: piasek, przy samym brzegu kamyczki, molo, miejsca leżakowe, również z osłoną przed słońcem. Posiłki (od konkretów po słodycze), kawa, napoje, obfite, smaczne i wszechobecne …. Na szczególne uznanie zasługuje osoba czuwająca nad bezpieczeństwem w Resorcie ;)…. Podczas wizyty w toalecie przy głównej restauracji, pozostawiłam okulary przeciwsłoneczne wartości bardziej sentymentalnej niż cenowej. Z problemem zwróciłam się do pracowników w Lobby, licząc a ewentualny zwrot od uczciwego znalazcy. Sprawą zajęła się Pani z Ochrony, która zebrała potrzebne informacje i poprosiła, aby podejść za ok. godzinę. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy wręczyła mi moje okulary, które zjechały ze mną pół świata!!! Dziękuję PANI z Ochrony, obsłudze hotelowej za zainteresowanie „problemem” gościa hotelowego, a pracownikom Resortu i Biura Podróży RAINBOW (jak zwykle) za udany urlop!!! Sądzę, że do w/w Resortu jeszcze powrócimy, oczywiście pod opieką Biura Podróży RAINBOW i naszej wspaniałej mentorki, Pani Agnieszki (pracowniczki, Biura Podróży Rainbow w Bydgoszczy – Galeria Pomorska), której dziękujemy za zawsze trafione polecenia resortów.

6.0/6

Maksim, Chrzanów 11.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

wspaniale

dobry serwis, przepyszne i różnorodne jedzenie, duży i dość zielony teren, fajny klub dla dzieci, świetne wieczorne występy na bardzo wysokim poziomie ze świetnymi artystami, nawet nie spodziewaliśmy że będzie tak fajnie

4.5/6

Łukasz 27.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Może być, ale ...

Zacznę od tego że to był nasz drugi wyjazd do Turcji więc porównywaliśmy hotel do zeszłorocznego. Na plus: hotel bardzo zadbany i czysty; bardzo ładne i czyste pokoje; bardzo dobrze sprzątane codziennie; eleganckie wnętrza; ładnie zaprojektowane; bardzo duża przestrzeń samego hotelu- można było spokojnie znaleść miejsce mimo dużej ilości ludzi; plaża zadbana i czysta, animacje dla dzieci różnorodne i fajne; bliskość hotelu do centrum Belek i samego lotniska w Antalaya. Na minus: największym minusem była restauracja a dokładnie obsługa na niej - w porównaniu do zeszłorocznego hotelu (który był o wiele tańszy niż Limak) tutaj było źle, nie wiem czy było za dużo ludzi a za mało kelnerów czy jakiegoś pecha mieliśmy ale czasami przez cały posiłek nie podszedł do nas żaden kelner żeby zaproponować coś do picia. Gdy już sami zaczepiliśmy jakiegoś kelnera to był taki zabiegany że z 10 min czekało się na zamówione napoje. Nawet nie było komu dać napiwku żeby lepiej nas traktował skoro nikt nie podchodził do stolika. I nie żebyśmy się czepiali ale o ile w dwójkę z dwulatką jeszcze jakoś się dzieliliśmy - raz jedno szło po jedzenie następnie drugie po napoje. To w momencie gdy żona sama szła do restauracji, z dzieckiem na rękach, nie była w stanie poza dzieckiem i talerzem z jedzeniem nieść jeszcze czegoś do picia, to cały posiłek (który trwał np 20 min z racji małego dziecka) musiała jeść na sucho bo żaden kelner się nie zainteresował brakiem napoju na stoliku ( a żona nie zostawi dziecka samego przy stole żeby sobie przynieść samej). To nie była jednorazowa sytuacja, tylko praktycznie cały pobyt tak było nie zależnie od pory dnia. Kolejnym minusem była strefa zabaw dla dzieci na plaży. Wszędzie w promieniu 5m od zjeżdżalni i huśtawek był zakaz palenia papierosów. Niestety bardzo dużo osób nic z tego sobie nie robiło i dzieci bawiąc się dosłownie tonęły w smrodzie papierosów. Nie pomagało zwrócenie uwagi ani palącym ani obsłudze hotelowej. Jesteśmy niepalący i bardzo drażnił nas zapach dymu a małe dzieci musiały go wdychać. Po coś ten zakaz tam był, szczególnie że na reszcie plaży można było palić bez problemu. Dlatego musieliśmy zrezygnować z zabawy na zjeżdzalniach w ciągu dnia, jedynie wieczorem jak już ludzi nie było można było korzystać bez otoczki papierosowej. Mimo ogólnie dobrego wrażenia samego hotelu jako budynku i niektórych jego elementów osobiście nie mamy zamiaru do niego wracać. Nie będziemy go jednak ani polecać ani odradzać, innym może się wszystko będzie podobać. My ocenialiśmy względem zeszłorocznego hotelu i niestety myśleliśmy że będzie lepiej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem