Opinie o Limak Limra Hotel&Resort

5.3/6 (9 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
9 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Rodzina z 2 dzieci

    Hotel pięknie położony blisko malowniczych gór. Wspaniałe baseny i duży wybór jedzenia, leżaki bez problemu dostępne. Obsługa i czystość pokoi bez zarzutu. Zdecydowanie udany urlop, polecamy :)

    Marta Blanka, Warszawa - 22.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    20/25 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo dobry hotel

    Byliśmy przed sezonem i mimo tego że część restauracji i barów jeszcze nie działała nie dało się tego odczuć. Bardzo dobre jedzenie, codziennie coś innego w części tematycznej. Część jadalni na zewnątrz i tam też można nabierać jedzenie. Obłędne desery😍. Drinki bardzo w porządku. Kilka barów i nigdzie nie było problemu żeby zabrać drinka do pokoju. Duży wybór napoi i drinków zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Kilka basenów więc każdy mógł znaleźć miejsce dla siebie. Można sobie wyciągnąć leżaki na trawkę i ustawić je w słońcu bądź cieniu drzew. Ładna plaża z wystarczającą ilością leżaków i panem ratownikiem. Codziennie wieczorem animacje i mini disco. Duży klub dla dzieci i 2 place zabaw. Panie animatorki niezbyt kontaktowe, przynajmniej na mini disco ale próbowały zachować dyscyplinę i porządek mimo dużej ilości dzieci. Pokoje sprzątane codziennie, codziennie też wymieniane były ręczniki i ścielone łóżka. Co dwa dni uzupełniano mini barek. Barek w opcji all darmowy. Darmowy sejf. W TV 3 polskie kanały w tym jeden dla dzieci. Pobyt uważam za bardzo udany.

    Ania, Zasole - 19.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    34/35 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    ocena pobytu w hotelu w terminie 8-15 marca 2025

    Pobyt w hotelu oceniamy bardzo pozytywnie. Hotel duży, położony w pięknym, zadbanym ogrodzie. Pokoje sprzątane codziennie, wymieniane ręczniki, uzupełniana lodóweczka w napoje z oferty minibarek. Szlafrok można pobrać z bezpłatnie z recepcji. Wszyscy bardzo mili i pomocni. Zachwyciła nas czystość zarówno w pokoju, toalet przy plaży jak i całego hotelu. Jedzonko bardzo dobre, z kącikiem dla vegan i diabetyków. Każdy znajdzie coś dla siebie. Brakowało mi owoców morza, ale rybka była codziennie. Wino lokalne do lunchu i kolacji bardzo dobrej jakości. Drinki też super, nie rozwodnione. W kawiarence pyszne ciasta i lody i kawa po turecku. Plaża kamienista i trzeba mieć specjalne obuwie. Baseny zewnętrzne były jeszcze zamknięte, oprócz jednego (niedużego) z podgrzewaną wodą i jacuzzi. Wszędzie spacerują przecudne koty. W kanałku koło amfiteatru i sklepików pływają ryby i żółwie. Do Kemer można dojechać autobusem spod hotelu za 1,5 Euro od osoby. Kierowcy nie lubią drobniaków (eurocentów). Hotel bardziej dla rodzin z dziećmi.

    Krystyna, Warszawa - 25.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Moje wiosenne wakacje

    wybrany pobyt w połowie marca okazał się strzałem w dziesiątkę. Słonecznie i ciepło że nawet można było się opalać na plaży a woda jak w Bałtyku w sierpniu. Wyśmienite jedzenie i obsługa perfekt . czysto, codzień sprzątane pokoje i sympatyczna ekipa . Co wieczór muzyczne koncerty z animatorami zabawiającym i zapraszajacymi do zabawy. Same dobre wspomnienia z pobytu. Polecam hotel.

    Danuta - 23.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem