5.5/6 (86 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Jak na miejski hotel w Turcji na tle innych wypada całkiem spoko. Co wyróżnia Lonicere to napewno czystość, miła obsługa oraz spokojnie można dogadać się po angielsku. 99% obłożenia gości hotelowych to Rosjanie. Cena w sierpniu na taki standard wygórowana.
4.0/6
Dla kogoś, kto lubi spędzać cały dzień przy basenie popijając drinki będzie w sam raz. Wybór alkoholi naprawdę bogaty (niemal ultra all inclusive) : zagraniczne produkty, nawet polska luksusowa. Po angielsku rozmawia niewiele osób ale na migi się da dogadać. Obsługa bardzo pomocna i pracowita. Szczególnie recepcja, wielki szef kuchni i barman. Niestety, kuchnia choć mocno tradycyjna, to w 90% monotonna. Codzień to samo, 10% się zmienia i nie zawsze podpasuje. Bardzo dużo wszystkiego, ale niekiedy żywiliśmy się na mieście, żeby spróbować czegoś innego. Miejscówka w miarę ok, ok 2,5km od centrum, co może być męczące dla leniwszych albo ceniących czas. Co prawda autobus za 10,5 liry na 2 osoby daje radę lub taksówka za 20, ale wolałbym wyjść z hotelu i w 5 min być w centrum. Odległość od centrum daje tylko ciszę, bo dyskoteki łupią do północy. Rezydenci - tragedia. Głównej rezydentki nie widzieliśmy na oczy. Bardzo ubogie informacje dla nowych turystów. Ja już byłem, to wiem gdzie się kręcić - ale większość Polaków bała się z hotelu wyjść, bo powiedziano że "centrum w tamtą stronę a atrakcje gdzieś tam". Zrobienie mapki z instrukcjami zajęłoby mi jakieś 10min w archaicznym programie paint, a jaka różnica dla nowoprzybyłych. Słaba znajomość cen, pobliskich sklepów i ułatwień typu karnet na autobus czy dogodne wypłaty z bankomatów. Szkoda więcej pisać, rezydenci dno. Hotel ok, Jedzenie dobre ale monotonne, alkohol super, obsługa super, miejsce ekstra dla szukających spokoju, złe dla tych od rozrywki. Dużo sklepów w okolicy.
4.0/6
Ogólnie hotel sam w sobie w porządku. My akurat mielismy pokój w starej części hotelu i korytarze nieco zaniedbane. Pokoje w porządku, obsługa bardzo o nie dbała. Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie. Przez cały okres naszego pobytu starali nam się dogodzić najbardziej jak mogli. Czy to zgubiony ręcznik czy niedziałająca klimatyzacja. Wszystko było załatwiane w trybie natychmiastowym. Minus obsługi to taki ze niestety na stołówce prawie w ogóle nie mówią po angielsku co nam sprawiało mały problem. Jedzenie mocno średnie. Większość potraw się powtarzała i była i nie przyprawiona za to owoce pierwsza klasa- słodkie i soczyste. Ciasta i przeróżne desery tez były smaczne. Dużym plusem jest posiadanie w tym hotelu all in clusive- wtedy wszysykie napoje ma się w cenie, w tym wodę której tam trzeba pić bardzo dużo! Jeśli chodzi o minusy to na pewno należy wspomnieć tu o basenie w którym po pierwsze woda jest zbyt ciepła. Basen jest bardzo mały i czynny jedynie do 19. Przynajmniej w wysokim sezonie powinien być czynny chociaż do 22.
3.0/6
Hotel to typowe trzy gwiazdki, wyżywienie bardzo mało urozmaicone i monotonne. Zdażył się nawet podpleśniały chleb, prawie żadnych przekąsek miedzy posilkami, mimo, że to był pobyt all inclusive. Żadnych animacji lub innych rozrywek ani dla dzieci, ani dla dorosłych. Jedynie obsługa sprzątająca zasługuje na pochwałę, przeciwnie do obsługi w restauracji , która niestety nie potrafiła się nawet uśmiechnąć, a szkoda. Plaża, po mimo że Kleopatry to dość spory kawałek od hotelu i brak jakiejkolwiek infrastruktury dla gości tego konkretnego hotelu, ani baru,, ani leżaków i parasoli( tylko płatne).