Opinie o Lonicera Premium

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(187 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lonicera Premium

    Julia, Zabrze 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Świetne wakacje w Turcji, jak tylko będzie okazja na pewno wrócimy tam ponownie. Hotel bardzo ładny, czysty, obsługa na bardzo wysokim poziomie. Ku naszemu zdziwieniu wszyscy życzliwi przez cały pobyt, nie faworyzujący osób dających napiwki, bądź nie. Animacje codziennie inne, fajnie się to oglądało, na naprawdę duży plus - animatorzy nie byli natarczywi podczas szukania osób chętnych do zabawy. Wystarczyło powiedzieć nie i od razu szukali kogoś innego, bez zbędnego obrażania się. Jedzenie przepyszne, do wyboru do koloru - przez cały tydzień można było jeść codziennie coś innego na każdy posiłek. Trafiliśmy na dzień z owocami morza - świetne widowisko. Codziennie do kolacji była muzyka na żywo - pianino, skrzypce, muzyka ludowa. Świetnie umilało nam to czas. Drinki w barach robione na świeżo, nie rozcieńczone, barmani widać że nie są tu za karę i lubią swoją pracę. Oprócz posiłków do 18 była czynna cukiernia z naprawdę pysznymi lodami (pierwszy raz jadłam tak dobre na all-inclusive) i pieczonym na świeżo gozleme. Basen chyba najlepszy ze wszystkich jakie odwiedziłam - duży i głęboki. Pierwszy raz wolałam siedzieć na basenie niż na plaży. Części wspólne na zewnątrz bardzo czyste, a plaża strzeżona z zakazem jedzenia i picia. Niestety morze było bardzo brudne, na dnie dużo puszek, woda mętna z pływającym chlebem. Ciężko winić sam hotel, bo plaża była wspólna dla trzech hoteli. Do samego hotelu, jego obsługi, jak i obsługi ze strony Rainbow nie mogę się doczepić, jednak jedyny minus jaki widzę to transfer lotnisko-hotel-lotnisko. Panowie postanowili zrobić nam "postój" pół godziny przed przyjazdem do hotelu i tak samo w drugą stronę. Oczywiście był to jakiś wątpliwej jakości przydrożny sklepik gdzie akceptowane są tylko dolary i euro. Zbędna "atrakcja" która tylko drażniła nas podróżnych zmęczonych lotem i głodnych. My zdążyliśmy na kolację, nie wiem jak reszta osób w hotelach dalej (wysiadaliśmy jako drudzy). Reasumując wyjazd świetny - jedyny minus za transfer i morze, reszta top :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Polecam wakacje!

    Katarzyna 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wyjazd bardzo udany! Hotel nowoczesny, w pokojach czyściutko, obsługa uśmiechnięta, posiłki pyszne i urozmaicone. Uważam jednak, że zjeżdżalnie przy tej części kompleksu (Premium) powinny być otwarte dłużej.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Lonicera

    Martyna, Sochaczew 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel bardzo ładny, nowoczesny. Obsługa przyjazna oraz pomocna . Dosyć duży wybór jedzenia - pojawiło się nawet sushi, owoce morza . Minusem są gryzące rybki w morzu oraz cały czas zajęte leżaki czy łóżka z których nikt nie korzysta i uniemożliwia innym.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    66

    W pierwszym miesiącu od otwarcia :)

    Izolda, Krostoszowice 22.08.2021

    Mieliśmy okazję odpoczywać w hotelu Lonicera Premium już w pierwszym miesiącu od jego otwarcia (lipiec/sierpień 2021) Jakież było nasze zdziwienie, gdy z całego samolotu, który tego dnia leciał z Katowic do Antalyi, tylko ja i mój Mąż wybraliśmy właśnie ten hotel na nasz 11 dniowy wypoczynek. Podjechaliśmy pod hotel, Boy hotelowy odebrał nasze walizki już przy autokarze i zdezynfekował je zanim znalazły się we wnętrzu hotelu. Nam zmierzono temperaturę i ubrani w maseczki mogliśmy się zameldować. Jako że w recepcji byliśmy sami, wszystkie formalności załatwiliśmy bardzo szybko. Dostaliśmy pokój na drugim piętrze o numerze parzystym. Parzyste numery w hotelu mają widok na morze i na hotel Lonicera Resort & Spa. Numery nieparzyste z bocznym widokiem na morze i na hotel innej sieci, stojący bardzo blisko. Pokój bardzo przestronny, wygodny z dużym podwójnym łóżkiem. Oprócz łóżka był fotel, kanapa 2osobowa, nocne stoliki, stolik okolicznościowy, telewizor i szafka z zabudowaną lodówką całkiem dużą, w której obsługa codziennie umieszczała nowe zapasy wody gazowanej i niegazowanej. Nad lodówką, na szafce czajnik oraz zapasy kawy i herbaty. W przedpokoju szafa 3-drzwiowa z wieszakami i sejfem. Sejf bezpłatny. W łazience kabina walk-in, umywalka, wc i suszarka do włosów, oraz okno z żaluzjami w ścianie oddzielającej łazienkę od pokoju. 😉 Codziennie można było liczyć na wymianę ręczników, gdyż każdego dnia pokój sprzątano i uzupełniano w płyny do mycia oraz papier. Wymiana pościeli była co 3 dni 😊 Klimatyzacja działała bez zarzutu, sterowanie i jednostka chłodząca znajdowała się na ścianie w pokoju i temp. regulowało się indywidualnie. Otwarcie drzwi balkonowych nie przerywało pracy klimatyzatora. Restauracja znajduje się na parterze. Przed wejściem na posiłek zawsze mierzono temperaturę. Wewnątrz ustawiono ogromne oszklone bufety obsługiwane przez kelnerów. Obsługa nakładała wszystko ubrana w maseczki i rękawiczki. Każdy mógł zjeść co chciał i w jakiej ilości chciał 😉 Jedzenie było w dużym wyborze. Co prawda nie zawsze wszystko nam odpowiadało, ale wybór był. Na obiad zawsze 2 zupy, sporo rodzajów mięs pieczonych, gotowanych, z sosem lub z grilla. Zawsze była jakaś ryba, do tego: ziemniaki, frytki, ryż, makaron, mnóstwo sałatek. Bardzo duży wybór owoców i jeszcze większy wybór ciast i słodyczy. Na śniadania jajka gotowane, sadzone, omlety, duży wybór różnych serów, wędliny w mniejszym wyborze, ale są. Zawsze było coś na ciepło i chyba zupa mleczna (nie jadłam), jogurty, płatki do mleka itp.. Rano sok pomarańczowy 100% z miąższem, kawy, herbaty, wino białe, różowe, czerwone i inne napoje alkoholowe. Lunch i kolacja podobnie. Małym minusem było to, że potrawy nie były opisane. Posiłki główne serwowano w tej restauracji. Śniadania od 7:00 -10:30, lunch od 12:30 -14:30, obiadokolacja od 19:00 -21:00. Oprócz tego przekąski i lody w barach przy basenie w godzinach od 10:30 -16:00 i w tych godzinach także tradycyjny turecki przysmak gözleme w barze bliżej plaży. Leżaki przy basenie oraz te na plaży ogólnodostępne, bezpłatne, ręczniki plażowe codziennie wymieniane na poziomie -1 w SPA. W hotelu jest prowadzony bogaty program animacyjny, a wieczorem w amfiteatrze dyskoteka dla dzieci oraz różne występy. Mogliśmy korzystać z wszystkich atrakcji całego kompleksu hotelowego Resort& Spa, World, z Aquaparku i wszystkich basenów oraz barów. Każda osoba ma zakładaną opaskę na wzór naszych basenowych z magnetycznym chipem będącym jednocześnie kluczem do pokoju. Nie ma więc odwiecznego problemu z tym czy mamy przy sobie klucz/kartę do pokoju – moim zdaniem bardzo wygodne rozwiązanie. Korzystaliśmy również z wycieczek organizowanych przez Rezydenta, ale opiszę je w odrębnej ocenie. Powiem tylko krótko, że Hammam VIP polecam każdemu na początku pobytu. Moim zdaniem świetny wypoczynek w ciekawym miejscu, w hotelu pachnącym nowością. POLECAM!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem