Opinie klientów o Lonicera Resort and Spa

5.5 /6
365 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Piotr 23.05.2021

Super majówka w Turcji

Pojechaliśmy z Żoną do Lonicery na "miesiąc" miodowy i było genialnie. Zostaliśmy zakwaterowani w Lonicera Resort and Spa 5* zamiast w Lonicera World 4*. Pokoje bardzo czyste, duże, spory balkon i widok na morze. Oddzielna klimatyzacja i sprzątanie na życzenie. Kilka restauracji do wyboru, główne posiłki w jednej dedykowanej. Jedzenie bardzo dobre, szczególnie desery :D Napoje też dobre, coca cola i podobne nalewane posto z butelek, nie rozcieńczane. Animacje, dużo obiektów dla dzieci. Planujemy tu wrócić za rok!

6.0/6

KATARZYNA 13.08.2019

Rewelacja

Hotel na wysokim poziomie. Atrakcje dla każdego, a dzieci mają raj w AQUAPARKU. Świetne animacje dla każdego. Bliskość morza to dodatkowy atut. Jedzenie - każdy znajdzie coś dla siebie, nawet takie niejaki jak mój syn🙂. Żalowalam że nie zostaje tam dłużej. Był to mój pierwszy pobyt w Turcji i na pewno tu jeszcze wrócę by zwiedzić inne tajemnicze miasta.

6.0/6

Jacek, Tarnów 29.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Lonicera Resort - 2023

Hotel w części Restort bardzo dobry. Przyjazd mieliśmy w środku nocy, obsługa hotelu już czekała aby zabrać bagaże do zakwaterowania, tak samo było kilku recepcjonistów. Wbrew niektórym opiniom nie było żadnego problemu w porozumieniu się po angielsku z pracownikami hotelu. Niestety przez pierwszy tydzień pobytu dość często padał deszcz jednakże na terenie hotelu jest zadaszony plac zabaw co zdecydowanie pomaga w takich sytuacjach. Plaża jest bardzo ładna i piaszczysta, bardzo łagodne zejście do wody, niestety jest dość wąska i ciężko o wolny leżak w godzinach późniejszych. Sprzęty na plaży też mają już swoje lata jednakże beach boye robią co mogą aby wszystko było w najlepszym porządku (pilnują też aby niektórzy turyści z krajów wschodniej europy nie ustawiali leżaków w wodzie). Hotele w dalszej części plaży mają już plaże bardziej żwirkowe. Pokoje są bardzo dobre, dobrze wyciszone, łóżka wygodne. Codziennie uzupełniana woda w lodówce, wbrew zapisom na stronie Rainbow, sejf w pokoju jest darmowy. Dodatkowo mając wykupione wczasy w Resort można korzystać ze wszystkich udogodnień zarówno części World jak i Premium. Ochroniarze na wejściu sprawdzają tylko czy wchodzący ma odpowiednią opaskę "Lonicera". Korzystać można z wszystkiego oprócz restauracji głównych danego hotelu. Wieczorne animacje są naprawdę bardzo fajne, codziennie o 21.15 zaczyna się "show", jest on realizowany w ramach dwutygodniowej rotacji, wiec przyjeżdżając nawet na 14 dni, za każdym razem wieczorem jest coś innego. Nasze dzieci były zachwycone chociaż jest dość duży nacisk na turystów z Rosji i wiele osób zaczyna rozmowę od razu w tym języku, jednakże nie ma problemu aby dogadać się z obsługą czy animatorami po angielsku. Wielka atrakcja dla dzieci i dorosłych, czyli aquapark już takiego dobrego wrażenia nie robi. Po pierwsze jest tam mało leżaków, wiec jak ktoś nie przyjdzie o 7 zaklepać miejsce to nie ma co liczyć. Druga sprawa to jakość urządzeń wodnych, w części dziecięcej wiele zabawek, natrysków i deszczownic jest po prostu zepsuta, przez co woda pryska gdzie popadnie, do tego same zjeżdżalnie też wymagają już trochę odświeżenia. W części dla dorosłych czuć też gdzieniegdzie średnie dopasowanie elementów i do tego tragiczna mata antypoślizgowa. Tak bolą od niej nogi, że wszyscy idą "bokiem". Na zjeżdżalniach "w dmuchanych kołach" jest zawsze kolejka, ponieważ dwuosobowe koła są 2-3 a jednoosobowe 4. Więc zanim nie zjadą poprzedni goście, to tłum czeka na dole w kolejce. Podwojenie kół znacznie usprawniłoby przepływ gości. Jak chodzi o wyżywienie to tutaj nie mam uwag, masa różnych potraw i deserów. Małym problemem jest tylko fakt, że ze strefy fast food nie można oficjalnie wynosić jedzenia np. frytek/burgerów itp.). Zoo na terenie hotelu nie powala, kilka kur, pawi i królików. Ogólnie hotel jest bardzo przyjemny, jest to tzw. moloch i każdy powinien się liczyć z tłumem ludzi, kolejkami po drinki, lody itp. no i z tego względu też spora część gości nie ma co liczyć na leżaki na plaży, aqaparku czy przy głównym basenie.

6.0/6

MAGDALENA, BYDGOSZCZ 17.08.2019

SUPER WAKACJE

SUPER WAKACJE
125262792
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem