Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam ten hotel.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny, wygodne opaski z klipsem służącym do otwierania pokoju. Jedzenie nie moje, bo słabo doprawiane, ale duży wybór i coś tam zawsze się znajdzie dla siebie. Obiekt ogromny, można korzystać z innych części hotelowych, z basenów, jedzenia, picia. Plaża blisko, ładna piaszczysta, daleko płytko. Fajnie pójść wieczorem, ale nie da się ochłodzić bo woda cieplutka😆. Uwaga na sprzątaczki... jak nie zostawisz tipa, to robią psikusa., np. zostawimy otwarty balkon przez co nagrzał się pokój, zostawiona szmatką do mebli w walizce z ubraniami. To akurat uważam było przegięcie. Sytuacja spotkała znajomych. Ze złych wspomnień to zacięcie się w windzie, gdzie słaba klima, na korytarzach też duszno i rezydent zapomniał nas odebrać z hotelu na lotnisko, ale szybko zareagował i podjechal po nas ekskluzywny bus. Zdazylismy na czas . Dla mnie ogólnie bardzo udany pobyt. Chętnie bym wróciła, ale rodzinka chce zobaczyć coś innego😉
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogromny, dużo ludzi, gorąco, jedzenia bardzo dużo, i choć przeważała baranina to i tak coś można było pysznego zjeść. Dziecko zadowolone z aquaparku {bardzo dużo różnych zjeżdżalni}.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko w jak najlepszym porządku, zarówno jeśli chodzi o biuro podróży, jak również hotel. Pokój czysty, duży codziennie sprzątany. Jedzenia dużo, tu nie zgodę się z opinią niektórych że monotonne, my próbując codziennie czegoś innego, przez cały pobyt nie byliśmy w stanie wszystkiego spróbować. Obsługa miła, pomocna. Atrakcji na terenie tego kompleksu hotelowego dużo zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Syn nie chciał opuszczać aquaparku, poprostu fenomenalne miejsce dla dzieci.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany. Jedynym mankamentem jest to, że bardzo niewiele osób mówi w hotelu po angielsku. Łatwiej porozumieć się po rosyjsku niż angielsku. Pokoje czyste - sprzątane codziennie. Nieco monotonne jedzenie. I jak zawsze w hotelach - za mało leżaków za dużo gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ocena hotelu i wspolpracy z rainbow. hotel super wspolpraca z rainbow bardzo dobra. jedyne czego zabraklo to polskiego animatora w dni kiedy byly fajne zajecia dla dzieci np malowanie twarzy albo eksperymenty
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo duży z wszystkimi tego zaletami i wadami. Bardzo dużo atrakcji dla dzieci (opiekunki w Figloklub super fajne!), na pewno nie będą się nudzić. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne. Wady typowe dla dużego hotelu: tłoczno przy windach, dużo ludzi, dosyć głośno przy basenach, ogromna restauracja, ale jeśli ktoś lubi takie klimaty to odczyta je jako zalety. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Organizacja Rainbow bez zarzutu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo dobry, świetne jedzenie jedyny minus to mała ilość leżaków przy basenie i na płazy:)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel na plus, bardzo czysty i zadbany, można się dogadać po angielsku i obsługa bardzo pomocna. Dla dzieci przygotowane jest mnóstwo atrakcji,malowanie twarzy, aquapark, występ magika, mini disco, mini zoo z króliczkami, jedzenie różnorodne i naprawdę smaczne
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel spełnił moje oczekiwania ale wolę mniejsze hotele. Jeżeli chodzi o biuro rainbow to niestety już nie. W trakcie rezerwacji było 7 noclegow a niestety było 6 . Wylot z Gdańska 18 mają o godz 22.40 na miejscu w hotelu po godz 6 rano, wylot 25 maja godz 19.i i nie ma niestety 6 noclegow a tak było w umowie ,cóż następnym razem zastanowię się czy wybrać Rainbow jednak Turcja to jednak Coral Travel bardziej dbają o klienta