Opinie o Lonicera Resort and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(489 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hotel lonicera

    Ilona, Radom 18.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    ogólnie hotel i ogólne warunki w porządku. pokój hotelowy oceniam na 3+. poprawy wymaga umeblowanie tj. lodówka i wyposażenie łazienki prysznic ledwo działał. widać że są już mega porządnie zużyte. ręczniki wymieniane codziennie. jedzenie w porządku. klima dziala super. pomysl z opaskami otwierającymi drzwi bardzo dobry. słabe byli to ze aminacje były po rusku. sorry ale jesteśmy w turcji albo niech będą po ich ojczystym języku albo po angielsku. menu i wszystkie info też w większości po rusku. animacje przy basenie znikome. wieczorne nawet ok. ogólnie wyjazd oceniam na dobrą 4. warto się wybrać. baseny i woda ciepła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel opanowany przez Rosjan

    GRZEGORZ, Gdynia 22.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel duży 90 procent rosjanie czysty pokoje bardzo ładne .Jedzenie bardzo duży wybór lecz zimne alkoholu nie żałują jest miedzy innymi wyborowa .plaża mala i o 8 rano brak miejsc na plaży rezerwowane przez obsługę. Hotel na 1 raz 2 raz bym nie przyjechał

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    brak dostępu do internetu w pokoju oraz z połączeniem sie na korytarzu , brak animacji w języku polskim !!

    Radoslaw 20.07.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Oferta nie zgodna ze sprzedaną !!! brak animacji dla dzieci w języku polskim pomimo ze przy sprzedaży informowano ze bedą w języku polskim dlatego wybraliśmy ta ofertę animatorki najbardziej widoczne były po godzinach swojej pracy i po telefonie ze skarga na sam koniec wczasów brak kompetencji i chyba chęci do pracy

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Lonicera

    Krystyna, Brzezno Wielkie 14.06.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Super dla rodzin z dziećmi polecam. Dla chcących ciszy i relaksu raczej mniejszy hotel. Oprócz jedzenia nie mogę się do niczego przyczepić.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia2023

    Paulina, Piaski 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Mała ilość animacji przy przy basenie i monotonne jedzenie - to jedyne minusy

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Tygodniowe wakacje w Lonicera resort

    turysta 05.07.2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wakacje dość udane Recepcja ładna, dużo jedzenia, pokoje to dla mnie max 2 gwiazdki, drinki słabe jak na taki hotel, dużo rosjan ale są w miarę, plaża ładna ale bardzo dużo ludzi aż czasem nie ma jak przejść, klima w pokoju, lodówka w pokoju, hałas na oknem i widok masakra, recepcjoniści mili, reszta obsługi pracuje ''za karę'',

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Spoko wakaxje

    Sebastian, Poznan 25.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel fajny lecz brak kezyka polskiego i angielskiego niestety psuje opinie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Max 4 gwiazdki

    Krzysztof 02.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    5* resort - a na stołówce żądzą obrażeni kucharze

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dla osób lubiących hałas, zgiełk i tłum

    2 osoby dorosłe i dziecko 10.09.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ostatni tydzień wakacji zgodnie z zapewnieniami konsultantki na infolinii mieliśmy spędzić we wspaniałym wysokoocenianym hotelu. Niestety pokoje, które są zarezerwowane przez biuro podróży dla polskich klientów są z widokiem na sortownię śmieci, klimatyzatory, generatory i meczet. Jeśli ktoś marzy o ciszy i wyspaniu się, koniecznie musi zabrać zatyczki do uszu. O otworzeniu okna nie ma mowy, dodatkowo pobudka Ok 5 rano wzywaniem na modlitwę z meczetu. Próbowaliśmy zmienić pokój z uwagi na hałas ale poinformowano nas, że Rainbow ma zakontraktowane pokoje w tej części hotelu. Pozostała cześć hotelu głównie zajmują Rosjanie. Jesli chodzi o restauracje to duży wybór ale niestety niezbyt dobrej jakości . Nie ma szans by po śniadaniu zająć leżak na plaży , która jest dosyć wąska ale za to z cudownym, łagodnym zejściem do wody. Zalety hotelu to duży teren z wieloma punktami gastronomicznymi - tu wysoka nota za owoce, lody, tureckie chlebki i snack bary ale niska nota za drinki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mieszane odczucia

    Marzena 11.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Trochę trudno jednoznacznie ocenić pobyt w hotelu. Hotel bardzo duży, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Plaża bardzo wąska ale morze spokojne, cieplutkie. Basenów wystarczająca ilość. Przed godziną 8 obsługa zabierała ręczniki z zarezerwowanych leżaków jeżeli nikogo na nich nie było. Ludzi ogrom, miało się wrażenie że pół Polski zjechało na wakacje do tego właśnie hotelu. Jedzenie porażka, wszystko nakładane przez obsługę, niezbyt smaczne, monotonne, często zimne. jedynie bary z przekąskami ratowały sytuację. Kolejki po wszystko, ogromny hałas, brak wolnych stolików i zero zainteresowania ze strony obsługi. Pierwszy raz podczas dwutygodniowego pobytu nie mieliśmy okazji zobaczyć polskich animatorów. Ostatnie dwa dni pobytu naznaczone pożarami - czuć było dym oraz popiół osadzający się wszędzie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem