Opinie klientów o Lonicera Resort and Spa

5.5 /6
365 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Rafał, Ciechocin 10.08.2019

Są pewne niedociągnięcia...

Transfer z lotniska do hotelu to 3 godziny! Tyle samo trwa lot z Polski. Po drodze 15 min. niby obowiązkowy postój na parkingu z barem, sklepem i wc. Hotel położony na ogromnym terenie. Pokój dla 2 dorosłych i 2 dzieci, a tu zaskoczenie - w środku przygotowane miejsce dla 3 osób. Po interwencji manager stwierdził, że tak bukuje pokoje operator z Polski. Kilka rodzin miało ten sam problem. Pokoje czyste, dość przestronne. Lodówka, TV, czajnik. Łazienka czysta. Sprzątanie ok. Czyste ręczniki. Klimatyzacja sprawna, cicha. Ogrom barów w hotelu. Woda w basenach cieplutka. Baseny czyste. Ale wg mnie brakuje basenu z 1 metrem głębokości dla dzieci. Jest kilka dużych basenów ale ich głębokość zaczyna się od 1,5m. A taki malutki dla dzieci to jedynie niewielki przy zjeżdżalniach. Aqua park bardzo fajny, ale na największe zjeżdżalnie dzieci powyżej 10 lat tylko mogą wejść. Plaża czysta. Nie ma baru na plaży, a ochrona nie pozwala wynosić kubków na plażę z drinkami. Woda w morzu gorąca. Animatorzy są także z Polski. Coś tam czasami dzieje się przy basenach. Niestety wszyscy traktują Cię jak Rosjanina i są zaskoczeni gdy się mówi że nie jest się z Rosji. Niestety 95% animacji dla dzieci jest po rosyjsku. Ogólnie, mimo kilku niedociągnięć hotel oceniam pozytywnie. I mogę go polecić innym osobom.

4.5/6

ANDRZEJ, Wejherowo 18.09.2022

Wakacje 2022

Hotel oceniam bardzo dobrze, zdjęcia na stronie w pełni odzwierciedlają część basenową oraz aquapark, pokoje przestronne oraz czyste, obsługa bardzo miła, jedzenie dość monotonne. Transfer z lotniska dość długi ze względu na odległość oraz 15 minutowy postój gdzieś na stacji, w sumie trwał 2 h 15 min, Mimo że wycieczka wykupiona na 8 dni od środy do środy w hotelu byliśmy zameldowani w czwartek o 3 rano a wymeldowani w środę o godzinie 10 rano więc to trochę nie w porządku ze strony biura.

4.5/6

Jarosław, Lubliniec 13.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Lonicera resort

Moje wrażenia są pozytywne. Duży obiekt czyściutko pachnąco obsługa miła tylko tych ruskich za dużo i ciagle słychać nie panimaju

4.0/6

Krystian, Skoczów 25.06.2019

Lonicera resort

Hotel-moloch. Duży, nowoczesny budynek, którego wystrój jest lekko kiczowaty. Pokoje ładne i wygodne. Codziennie sprzątane. Niestety sejf jest płatny - spotykam się z tym w Turcji pierwszy raz. W samym hotelu jest zbyt wielu gości. W efekcie nie ma wolnych leżaków ani przy basenach ani na plaży. Podobnie podczas posiłków, brak wolnych stolików. Jedzenia dużo, nigdy niczego nie zabrakło, ale w innych tureckich hotelach miałem okazję jeść smaczniej. Jedynie polecam gofry w barze przy basenie oraz placki gozleme podawane za kidsklubem. W hotelu były dwie polskie animatorki, ale chyba dziewczyny muszą się jeszcze douczyć i oswoić że swoją funkcja, bo w ogóle ich nie widać. Goście hotelu to główne Rosjanie, trochę Polaków i Czechów. Do Alanyi warto pojechać samemu autobusem. Jeśli jednak chodzi o ceny, to wydaje mi się że te w Alanyi i w sklepikach pod hotelem były podobne. Jestem zadowolony z pobytu, mimo tłumów ludzi, jednak następnym razem wybiorę bardziej kameralny obiekt.
182838492
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem