Opinie klientów o Lonicera Resort and Spa

5.5 /6
364 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Ala 09.09.2022

Hotel zdecydowanie dla rodzin z dziećmi

Hotel tylko i wyłącznie dla rodzin z małymi dziećmi. Nie jest to hotel z górnej półki, jedzenie średnie, bardzo słaby wybór- niby dużo ale wszystko się powtarza na kilku stołach więc potraw różnorodnych zaledwie kilka, owoców morza niestety nie ma, to samo z owocami- poza arbuzem i jablkami nie ma nic, alkohole fatalne. Pokoje i czystość w hotelu super. Dużo zieleni, ciekawe baseny i piaszczysta plaża

3.5/6

Sylwia , Warszawa 29.06.2022

W miarę,ale...

Hotel ma bardzo dużo atrakcji dla dzieci i za to daje 10pkt na 10,jednak w moim pokoju (miałam apartament 70metrów),ani razu przez 7dni nie została wymieniona pościel,ręcznik pod stopy tylko raz i raz ręcznik do rąk. Pewnego dnia wzięłam sama ręczniki i goniłam sprzątaczkę z prośbą o wymianę to jeszcze krzywo się patrzyła. Zostawiałam napiwki,ale to nic nie dało. Raz za 5euro Pani wyrzuciła tylko śmieci. Lustro w łazience od pary wodnej było tragicznie zabrudzone i ani razu nie przetarte! Przez cały tydzień. Jedzenie ok,dość duży wybór,ale przez tydzień praktycznie to samo. I o zgrozo codziennie na śniadanie sądzone jajko,jajecznica bez smaku i frytki...kraj przypraw a nie doprawiają wcale. Byłam w wielu pięciogwiazdkowych hotelach i mam porównanie. Ten zasługuje ledwo na 4*. Zawiodłam się. Biuro podróży ok.

3.5/6

Maciej, Jordanów 26.06.2021

Hotel- miasteczko

Wakacje w tym hotelu spędziliśmy z żoną na początku czerwca 2021. Pierwsze wrażenie było niesamowite- ogromny budynek, z pięknym wnętrzem oraz multum atrakcji. Niestety czar prysł, kiedy przyszła pora na zakwaterowanie. Spędziliśmy w kolejce, czekając na kartę pokojową oraz kartę Covid-19 około 2,5 godziny. Jest to typowy hotel dla rodzin z dziećmi, więc jeśli ktoś szuka ciszy i spokoju- nie polecam. Jedzenie bardzo monotonne- obiady i kolacje wyglądają tak samo . Dodatkowo jeżeli ktoś lubi bakłażan, to tutaj może go spróbować na 1000 sposobów. Dużym plusem jest obsługa hotelowa. Każdy z pracowników jest bardzo uprzejmy, a dbanie o czystość w hotelu jest na najwyższym poziomie. Na terenie hotelu znajdują się 3 baseny oraz aquapark przeznaczone dla gości. Problemem jest natomiast znalezienie wolnego leżaka przy basenie. Ludzie zaczynają zajmować leżaki około godziny 7.30, a około 9.00 znalezienie wolnego miejsca jest awykonalne. Wszystko można załatwić na terenie obiektu i nie trzeba wychodzić na miasta- stąd też tytuł tej opinii. Są tutaj bazary, sklepy futrzarskie, masażyści, lekarze a nawet zoo! Ogólnie oceniłbym całokształt hotelu- jako warty odwiedzenia ( z dziećmi).

3.5/6

Andrzej 03.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Riwiera 'rosyjska'

Moloch- 4600 turystów, głównie z Rosji (80%). Fajne baseny. Ładna plaża. Wygodne pokoje. Urozmaicone jedzenie, ale bez rewelacji. Brak środków kosmetycznych w łazience (oprócz mydła ). Figo club opanowany przez Rosjan. Woda w basenach za ciepła, Brak możliwości porozumiewania się w innym języku niż rosyjski ( w hotelu i sklepach). 5* to lekka przesada, chyba że dla nie wymagającego klienta. Polecam rejs statkiem. Andrzej
187888991
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem