Opinie klientów o Miarosa Incekum Beach

4.5 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Ryszard 09.08.2019

Hotel Fun&Sun Miarosa Incekum Beach - opinia

Byłem z rodziną (3 osoby dorosłe - ja z żoną + syn 19 lat i jedno dziecko - córka lat 16) w tym hotelu od 24.07 do 30.07.2019. W naszej ocenie nie jest to hotel na 5 gwiazdek. Mieliśmy zarezerwowany apartament. Po przyjeździe na recepcji zastaliśmy dwóch Panów, z czego jeden mówił tylko po turecku, a dugi tylko po turecku i rosyjsku. Dopiero drugiego dnia pojawił się zespół dwóch Panów operujących językiem angielskim. W zaproponowanym nam pokoju (znajdującym się w pierwszym budynku hotelu) była brudna łazienka, a zapach w niej utrudniał wręcz przebywanie. Osłona w ramach aluminiowych nad wanną brudna, podobnie jak podłoga. W nocy okazało się, że w tej części budynku na tarasie organizowane są dyskoteki (wtedy do 04.00). Po interwencji następnego dnia u rezydenta przeszliśmy do drugiego budynku (także pokój apartament). Tu było nieco czyściej i bez zapachów - chociaż czystość ramy osłony nad wanną i okien w pokojach pozostawały sporo do życzenia. Tym razem okna mieliśmy na amfiteatr gdzie były wystawiane codziennie show do 22.00-23.00 i później można było normalnie się wyspać. Hotel generalnie opanowany przez wycieczki Rosjan i nastawiony na tych klientów. Na plus: wyżywienie, fajna plaża, basen na tyłach hotelu w tzw. strefie ciszy (bez małych dzieci i muzyki) oraz pobliski bazarek. Kontakt z rezydentami ok - chociaż ostatniego dnia przed wylotem nie wywiesili w hotelu obiecanej kartki o czasie zbiórki do wyjazdu na lotnisko - trzeba było oddzielnie dzwonić i smsować, aby ustalić czas wyjazdu.

2.5/6

Joanna z Wrocławia 04.10.2021

Ocena Hotelu

Przebywałam w hotelu w dniach 18-25/09/2021 ale nie jestem zadowolona ani z hotelu ani z obsługi. Hotel pozostawia wiele do życzenia. Wprawdzie pokoje czyste i codziennie sprzątane, to kolejki do posiłków meega długie. Nie ma gdzie zjeść posiłku bo jest takie obłożenie. Trzeba czekać aż ludzie zjedzą żeby można było zjeść posiłek. Na niektóre dania czeka się po 40 min gdzie spożycie posiłku wydłuża się w czasie i punkt 9:00 obsługa gasi światła w jadalni nie przejmując się tym , że są jeszcze goście. Nawet nikt nie podszedł i nie przeprosił , że chcą zamknąć. Obsługa okropna, mieliśmy all inclusive ale nie mogliśmy zamawiać do picia tego co chcieliśmy bo lali nam co innego albo tłumaczyli się, że jest pora obiadowa. Barmani upominają się o napiwki. Tego też nie ma w ofercie , że hotel ogranicza spożywanie alkoholu w porze obiadu. Dopiero jak się dało parę lir to zrobili dobrego drinka. Leżaki i parasole na plaży również ograniczone i trzeba iść o 6 rano na plaże bo przy takim obłożeniu hotelu nie ma szans po śniadaniu dostać leżak. W barze na plaży z alkoholi wyłącznie piwo, które jak się skończy nie jest donoszone więc po jakikolwiek alkohol trzeba biegać do baru przy basenie.

1.5/6

Włodek 02.10.2019

Najgorszy hotel od lat !!!

Ten Hotel, to jedna wielka pomyłka. Już dawno powinien mieć max 3* i powinien być wycofany z oferty. Jest wiele innych miejsc, gdzie można miło spędzić wakacje. Na "+" tylko pogoda. Wszystko inne poniżej dopuszczalnego poziomu. Może turystom z CCCP ( którzy stanową większość) to wystarczy, ale standardy poszły już daleko dalej. Jedzenie podłe, pokoje :-(, obsługa - słaba. Klima działa według własnego rozkładu, windy mają już ze 100 lat i nawet czasami działają ( ale tylko jedna). Wyłączenia prądu jak "za komuny" - regularne i nieprzewidywalne. Ale już dawno obsługa się z tym pogodziła i z rozbrajającą szczerością się uśmiechają. W klubie nocnym, policja interweniuje o 23.30 - za głośno !!! A obsługa RAINBOW - to już prawdziwa porażka. W dniu wyjazdu - 23.50 - nawet nie pokazali się ( chyba było już za późno) NIGDY więcej. Nawet z Neckermannem było lepiej :-)

1.0/6

Agula 23.07.2019

Najgorszy hotel w jakim byliśmy. 5 * to jakaś kpina. Rodzina z trójką dzieci.

Zacznę od tego ,iż hotel nie ma przy szyldzie 5 * i totalnie odbiega od tego standardu. Zanim wybierzecie Państwo ten hotel przeszukajcie inne oferty, ponieważ w naszej ocenie jest to najgorszy hotel, w jakim dotychczas byliśmy. Ultra all inclusive nie ma nic wspólnego z tym co jest serwowane. Obsługa lekceważąca prośby, udają że nie słyszą i nie rozumieją co się do nich mówi. Smród stęchlizny w pokojach w drugiej części hotelu , jak również w tych w budynku głównym. Zagrzybiałe i śmierdzące łazienki, przewody elektryczne na wierzchu ( byliśmy z trójką dzieci) Restauracja ,a raczej stołówka pozostawia wiele do życzenia. Pełno much, jedzenie nieświeże, zgniłe owoce, masła brak, pieczywo czerstwe, wybór znikomy. Na obiad sos a'la boloński, wątróbka podawane później na pizzy , której nawet dzieci będąc głodne jeść nie chciały. Zupy - breja zmiksowana i podawana na obiad i kolację. Grillowany kurczak surowy w środku, do tego jeden kucharz stojący przy grillu , kładzie 20 kawałków kurczaka , a 2 grille puste, kolejka na 30 osób. Generalnie każdego dnia to samo .W barach drinki z kart połowy nie ma. Domki smerfowe pozamykane, brak dostępu do wszystkich basenów. Wybierając tą ofertę e Rainbow hotel nie miał żadnych opinii i byliśmy pierwszymi gośćmi. Jednak gdybyśmy poszukali opinii na innych portalach ,nigdy byśmy tej oferty nie wybrali, ponieważ wszystkie negatywne opinie są jak najbardziej adekwatne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem