Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Katarzyna, Toruń 12.06.2014
czerwiec 2014
Okolica ciekawa , hotel taki sobie.
3.0/6
Kamil, Łódź 02.08.2022
Oba star
Wycieczka niezgodna z opisem. Brak obiecanych alkoholi, które znajdowały się na umowie oraz zajęć i atrakcji. Obsługa hotelowa niemówiąca po angielsku. Hotel, w którym nie można słuchać wieczorami muzyki, nie ma żadnych rozrywek, zajęć itp. Rezydent, którego nie ma, nie ma z nim żadnego kontaktu i który zmienia godziny dyżurów. Dodatkowa doplata za sprzatanie pokoi, co w dzisiejszych czasach powinno byc standardem. Pokoje czyste, ale stare. Niektóre z niesprawną klimatyzacją. Plusem bylo wyżywienie i dobra lokalizacja.
3.0/6
Kornela, Szczecinek 05.06.2014
Hotel Oba Star
Spędziliśmy tam tydzień, hotel ogólnie w porządku. Niestety wszystko bardzo zużyte leżaki na plaży... Spa.... pokoje sprzątane codziennie, bez zarzutów, jedzenia dużo ale monotonne, alkohol podstawowy. ogólnie najgorzej oceniamy animatorów, słabi i tandetni w działaniach, żeby nie powiedzieć żenujący. Pobyt i tak uznajemy za bardzo udany.
3.0/6
KAMIL, Kedzierzyn Kozle 22.05.2024 Termin pobytu: maj 2024
Pobyt 7 dni w Hotelu ObaStar
Ogólnie hotel jako taki, ale jeśli chodzi o to co oferuje to słabo. Niby alkohol dostępny 24 h, ale w rzeczywistości nie ma go gdzie pić bo bar znajduje się tuż pod oknami pokoi i jak się człowiek głośniej zaśmieje to wydzwaniają na recepcję i skarżą. Jeżeli hotel oferuje opcje ultra allinclusive to powinno być również miejsce w którym osoby które chcą dłużej posiedzieć mogły to zrobić. Kolejna sprawa to jedzenie. Czymś się struliśmy jednego dnia. Ja i kilku innych gości hotelowych. Druga sprawa, że na Instagramie i Facebooku chwalą się owocami morza i sushi itp a tak naprawdę jest monotonia. Szczególnie na śniadaniach. Obsługa, barmani, kelnerzy Wielkie brawa. Wszystko na 5 z plusem. Przez kilka dni stała lodówka z wodą w pojemniczkach, ale niestety zniknęła i nie można było dostać wody l, żeby zabrać do pokoju na noc. Ogólnie spodziewalem się czegoś lepszego. Drugi raz niestety ale nie odwiedzę tego hotelu.