Opinie o Quattro Family Club Dem Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(292 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Turcja 2024 Qatro Family

    Rafał, --- 05.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pomimo odległości dość szybki tranfer (Tylko do 2 hoteli) do duży +, dobra lokalizacja hotelu,blisko sklepy,apteka bankomat itp. Teren hotelu o dużej przestrzeni,nie brakuje miejsc w trakcie posiłków zarówno w restauracji głównej jak i w beach barze czy barze basenowym, duża i czysta plaża,bardzo fajny długi pomost z leżakami i tampoliną, obsługa perfekcyjna, pokoje czyste i sprzatane codziennie, ogólnie hotel raczej dla rodzin z dziećmi...z minusów goście z rosjii jest ich zdecydowanie za dużo względem innych narodowości,wieczory tematyczne na wysokim profesjonalnym poziomie, kuchnia bardzo dobra,duży wybór dań,jedzenie na bech barze ok lecz sposób zamawiania to duży minus-poprzez zczytywanie kodu QR-nie zawsze internet radził sobie,oraz może to być nie do przejscia dla osób starszych ,czy z telefonami starszego typu...Wg mojej oceny wakacje udane,hotel bdb -trzyma poziom i standarty Quatro :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hero od the world

    Ireneusz, Tychy 27.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel, obsługa, wyżywienie, organizacja bez zastrzeżeń, jednak wielkość basenu głównego i ilość leżaków zbyt mała na taką ilość gości. Głośna muzyka i duża ilość wrzeszczących dzieci obniżyły komfort pobytu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Świetny hitel

    Izabela, Pabianice 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel typowo rodzinny, super miejsce, świetna i miła obsługa, czyste pokoje.wszystko super .Jedyny minus to bardzo małe pokoje w ogrodzie jednak zmieniliśmy na pokoj w budynku głównym i już było cudownie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Prawie wspaniałe wakacje

    Adam 21.08.2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel bardzo przyjazny dla rodzin z dziećmi. Obsługa rewelacyjna, tak przy zameldowaniu jak i na codzień. W barze i restauracjach pełne zaangażowanie pracowników. Na wyróżnienie zasługuje czystość w pokojach - utrzymywana na wysokim poziomie przez cały pobyt. Restauracja, choć oferuje smaczne jedzenie, traci przez niewielką różnorodność. Największą wadą hotelu jest zbyt mała powierzchnia basenów i liczba leżaków, które często już przed śniadaniem były całkowicie zajęte. Sprawiało to wrażenie, że infrastruktura przygotowana była dla przyjęcia gości jedynie z głównej części hotelu, a nie z budynków położonych głębiej na terenie obiektu. Mimo tego pobyt w hotelu uważam za udany.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Szczera opinia o hotelu

    Piotr, Warszawa 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo dużo już w opiniach o tym hotelu zostało napisane. Postaram się nie powtarzać. Pobyt przełom lipca-sierpnia 2024. Zacznę od kwestii finansowych. Warto się nastawić na płatność gotówką. Na recepcji niby można płacić kartą, ale albo naliczają w lirach, albo konwersja liry-dolary-euro (mimo, że przy recepcji są podane kwoty w Euro). Mam na myśli płatność za późne wymeldowanie (60 Euro). Bankomaty są niedaleko hotelu, ale bez względu na bank (w tym R) pobierana jest prowizja 8% od kwoty wypłacanej. Dodatkowo bankomaty wypłacają tylko wielokrotności 50 Euro. Kolejną kwestią jest obsługa hotelu. Osobiście nie spotkałem się jeszcze z takimi przypadkami obsługi. Przykłady: panowie kelnerzy bardzo leniwi, nie spieszą się z przygotowywaniem stolików do jedzenia, nie myja stolików, nie podają sztućców itd. Panie wypadają zdecydowanie lepiej - dbają o czystość i sprawnie przygotowują stoliki i zapraszają gości. Żona widziała sytuacje, jak gość hotelowy poprosil o sztućce, a kelner wziął zestaw brudnych (wcześniej używanych) sztućców, wytarł w ścierkę i zaniósł do stolika gościom. Kelnerzy mają zwyczaj rezerwować najlepsze stoliki przy scenie (poprzez standardowe kładzenie rzeczy osobistych) gościom, którzy płacą im wysokie napiwki, więc mniej hojny gość nie ma co liczyć na stolik blisko sceny. Kolejna rzecz to brudne naczynia (w szczególności plastikowe dla dzieci). Naprawde trudno jest znaleźć 100% czysty talerz. Wyglada to tak, jakby były tylko płukane gorącą wodą. Było wiele opinii nt. drinków. Dla mnie niestety to były najgorsze drinki jakie piłem w hotelach. I nie miało to znaczenia czy barman Cie lubi czy nie, czy dałes napiwek czy nie. To było zwyczajnie niesmaczne. Dobre były piwo i wino. Należy też sie nastawić, że obsługa nie posługuje się jezykiem angielskim poza prostymi wyrazami. W kwestii leżaków i rezerwacji ręcznikami wydaje się to standard i uwierzcie, robią to nie tylko Polacy, ale wszyscy. Generalnie jest 6 basenów + morze, więc zawsze się znajdzie gdzieś miejsce. Zdecydowanie łatwiej jest znaleźć miejsce nad morzem oraz na... molo. Mało kto o tym wspomina, ale jest piękne, wielkie molo z leżakami. Jest tam trampolina do głębokich skoków oraz niski pomost z drabinką do kąpieli - super opcja dla osób które wolą morze nad basenem. W hotelu goście pochodzą z Polski, Niemiec, Anglii, Skandynawii i oczywiście ze wschodu. I właśnie niekoniecznie z Rosji. Z nami samolotem z Polski leciało pełno Ukraińców, więc z dużym prawdopodobieństwem część gości to nie Rosjanie tylko Ukraińcy lub Białorusini. A teraz już same plusy. W kompleksie hotelowym jest wszystko co potrzeba na urlopie, nie ma konieczności ruszania się poza teren kompleksu. W tym sezonie są 2 pomocne animatorki z Polski. Jedną z animacji jest malowanie przez dzieci koszulek (15Euro) i wieczorne wręczanie ich po mini disco. Występy kończą się o 22, ale w mojej ocenie to plus, bo hotel jest rodzinny. Po 22 jest prawdziwa cisza nocna. W restauracji jest ogromny wybór jedzenia. Każdy znajdzie coś dla siebie, ale prawie wszystko trzeba sobie doprawić do smaku. Podczas naszego tygodniowego pobytu były zorganizowane 2 naprawdę wypasione kolacje. Jedna w stylu Tureckim, druga to Wieczór Galowy (Gala Szach-Mat). W tych dniach restauracja przechodzi sama siebie i serwuje pyszności w ilościach hurtowych. W pokojach czysto, w lodówkach woda i soczki. Ostatnią rzeczą wartą wzięcia pod uwagę jest usługa fotografa. Nie jest tanio (cena wyjściowa to 7 Euro za zdjęcie), ale trzeba się targować. Fotograf ma tekst i czyta po polsku instrukcje. Sama sesja jest za darmo i nie ma obowiązku kupowania zdjęć. Zdjęcia są robione w pięknym miejscu w ogrodzie i nad morzem. Panowie profesjonalnie ustawiają do każdego zdjęcia. Potem można zdjęcia obejrzeć i wybrać te, które chce się kupić. Wspaniała pamiątka z pobytu. Oczywiście płatność gotówką. Podsumowując to był nasz pierwszy pobyt w Turcji. Po 5* Hotelu spodziewaliśmy się trochę więcej, ale trzeba powiedzieć, że to był wspaniały czas, pełen relaksu i radości i ten hotel sprawił, że na pewno weźmiemy pod uwagę Turcje w przyszłe wakacje. Mam nadzieję, że opinia była przydatna i pozwoli podjąć właściwą decyzje na wyjazd wakacyjny.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt z rodziną

    Marta, Gdynia 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt generalnie bardzo udany. Pokój sprzątany codziennie jednak trzeba się upominać o uzupełnianie (mydła, papieru toaletowego). Jedzenie ok wybór jak wszędzie. Baseny bardzo ok. Mimo że to hotel dla dzieci mało było atrakcji dla dzieci, tylko mini disco (bardzo średnie) żadnych wieczornych show dla dzieci tylko wszystko dla dorosłych. Bardzo dużo Rosjan. Zdecydowanie bardziej polecam hotel Felicia village. Tam byliśmy rok temu i zdecydowanie lepsze atrakcje dla dzieci - codziennie ciekawe zabawy na dużym basenie, a wieczorami występy dedykowane dzieciom.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    DZIECI ZACHWYCONE

    Kamil, Ciechanów 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Był to nasz pierwszy wyjazd rodzinny do Turcji. Dzieci w wieku 3 i 6 lat. Wakacje były bardzo udane, oprócz małych mankamentów. Podsumowując: PLUSY Hotel i infrastruktura dostosowane do potrzeb tych małych i tych większych. Pięknie klimatycznie. Drzewa z granatami, pomarańczami, awokado, bananowce. Pięknie (Zdjęcia i filmy tego nie oddają) Usługi gastronomiczne świadczone praktycznie 24h/dobę Wieczorne występy - zdecydowanie wysoki poziom NAJWIĘKSZY PLUS tego miejsca to OBSŁUGA. Zawsze uśmiechnięci, pomocni - pełen profesjonalizm. MINUSY Mini barek nie był uzupełniony ani razu (nawet wody nie dostaliśmy) - przynosiliśmy sobie z restauracji Pokój sprzątany codziennie, przez większość czasu bez zarzutu 2 lub 3 razy była u nas inna Pani (weekend). Zanim pani weszła do naszego pokoju (na parterze) przez całą godzinę paliła papierosy pod drzwiami i oglądała coś na telefonie. Na dokładne sprzątanie niestety zabrakło jej potem czasu. Drinki raz lepsze raz gorsze. Generalnie nie mają receptur, każdy robi tak jak chce stąd czasami w drinku 50ml alkoholu a innym razem 150... Kierowca Rainbow jara papierosy w autokarze pełnym ludzi... Pobyt do 26.09, a wyjechaliśmy z hotelu na lotnisko po 23.00. Dla porównania, jechały z nami osoby które miały pobyt do 25.09 w związku z czym one miały wydłużoną dobę. MY jeden dzień straciliśmy - NIE POWINNO TAK BYĆ - BARDZO BRZYDKO RAINBOW PRZYKRO MI TO PISAĆ ALE NAJWIĘSZY MINUS DAJĘ ZA JEDZENIE Smak jałowy. Wołowina niezależnie od formy podania twarda jak podeszwa, kurczak to samo. Mimo jakiś wieczorków tematycznych - monotonia codziennie praktycznie to samo, lub to samo tylko w innym opakowaniu. Mięso z grilla przesuszone trzymane zdecydowanie za długo. Czytałem w opiniach że wybór dań jest duży i każdy znajdzie coś dla siebie. Ja miałem z tym duży problem. Dzień sushi nie wyglądał tak jak na zdjęciach, było mizernie. Sushi niejadalne dla przeciętnego europejczyka - kwaśne to mało powiedziane. Restauracja a'la carte totalna porażka (oprócz wędzonego łososia). Mięso w Fajita było tak twarde że nie dało się tego pogryźć. Brak na restauracji granatów i awokado mimo że wszystko rośnie w ogrodzie. Baklawa, chałwa - pyszne, ale ciasta i torty - mizeria, wszystko ten sam smak tylko dekoracje i kolory inne (różowe, fioletowe, czerwony, niebieski) Słyszałem wiele dobrego o kuchni tureckiej i niestety zawiodłem się :( MIMO WSZYSTKO WYJAZD UDANY PRZEZ WSPANIAŁYCH LUDZI KTÓRZY TAM PRACUJĄ

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje 8 dni z 2 dzieci - lipiec

    Piotr, Łódź 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki ale na kilka punktów chcielibyśmy zwrócić uwagę. 1. Lot - lecieliśmy z Łodzi, także tutaj na lotnisku wszystko bez problemu. Przelot niecałe 3 godzinki także szybko i pozytywnie. Lądowanie w Antalaya bez problemów, przejście przez lotnisko i odbiór bagaży również - tutaj warto pamiętać, że odbiór wózków (terminal 2) jest tylko w jednym punkcie i jak się człowiek od razu zapędzi i pójdzie tam gdzie wychodzą bagaże to może potem się zakręcić szukając wózka ... :) Ten punkt jest od razu na wejściu w strefę bagażową. 2. Transfer - dojazd do Quattro z Antalaya to jakieś 120 km - baliśmy się trochę takiej podróży autokarem przez 3 godziny z małymi dziećmi z uwagi na godzinę przylotu (~20:30 czasu loklanego) dlatego zorganizowaliśmy sobie prywatnie transfer Vanem (1h 50min) - polecam :) ... Pytając innych polaków, transfer autokarem faktycznie koło 2,5h głównie przez rozwożenie po innych hotelach i postój w jakimś markeciku. Powrót mieliśmy o 13:35 więc tym razem jechaliśmy busem z Rainbow i o dziwo zabieraliśmy tylko z jednego sąsiedniego hotelu i potem był "markecik" ale tylko na toaletę :) .. więc poszło dużo szybciej - jakieś 2h10-15min. 3. Hotel: Pokoje: Tutaj urywamy z oceny za wprowadzenie w błąd przez obsługę hotelu - Mieliśmy rezerwację na pokój Garden z widokiem na basen - jak przyjechaliśmy namówiono nas na pokój w głównym budynku - zgodziliśmy się. To był błąd - od 20:30 do 23:00 mega głośno w pokoju z uwagi na to że scena z disco i atrakcjami nocnymi jest na przeciwko głównego budynku. Nasze dzieci o 21:00 chciały spać więc to byłą tragedia. Po interwencji w recepcji na drugi dzień dostaliśmy pokój w budynku przy basenie relax i to był strzał w 10 - duży, przestronny, dobrze działająca klima, cicho - ogółem niebo a ziemia. Co ciekawe ja kwracaliśmy to inni polacy powiedzieli nam, że dokładnie tak samo mieli - hotel wcinąl im pokój w głównym budynku a potem się przenosili. Baseny: duży basen przy głównym budynku z animacjami, mniejszy basen z atrakcjami dla małych dzieci (tzw. strefa splash - dużo wodnych prysznicy, zjeżdżalnie dla mniejszych dzieci) nasze akurat nie chciały tam się bawić bo wszędzie się lała woda i było głośno, ale inne dzieci tam szalały - co kto lubi. Nam najbardziej spasował basen "Relax" podzielony na dwie różne głębokości - 160cm i 140cm - tutaj w zasadzie spędzaliśmy cały czas w wodzie :) bo tam nie ma muzyki i hałasu. Basen dedykowany do spokojniejszego wypoczynku. Obok jest mały brodzik w połowie pod dachem i można tam też odpocząć z dziećmi małymi - i o dziwo w tym brodziku była najchłodniejsza woda (co nie znaczy że była zimna :) ) W pozostałych basenach woda bardzo ciepła - ale to lipiec ... Jest jeszcze aquapark z większymi zjeżdżalniami i dodatkowy basen ogrodzony dedykowany dla lokatorów domków do niego przyległych. Jedzenie: bardzo dużo jedzenia ale sporo się powtarza. Słodkości cała masa ale często to było to samo ciasto tylko w innym kolorze polewy. Do wyboru mamy 3 restauracje - ta podstawowa w bud. głównym oraz jedna przy plaży i jedna przy aquaparku - my jedliśmy w tej przy aquaparku - siadasz do stolika, skanujesz kod QR i masz do wyboru ok. 100 pozycji, wybierasz co cesz i za dosłownie pare min przynoszą do stolika - bez tłumu, bez hałasu - super! W głównej restauracji nieco większy wybór ale masa ludzi ... nieraz nie było jak w ogóle stolik znaleźć ,,, Teren hotelu i czystość: Bardzo na plus - pokoje codziennie sprzątane, teren hotelu cały czas sprzątany - na prawdę super. W koło dużo zieleni - palmy i mnóstwo drzwew owocowych - granaty, oliwki, figi, awokado itp. Pięknie. Plaża - piaskowo - żwirkowa Animacje - te w ciągu dnia przy basenie raczej słabe - mini disco w naszej ocenie też takie sobie w porównaniu do innych hoteli, w których byliśmy. Co do późniejszych wstępów dla dorosłych nie ocenimy bo my o 21 to już z dziećmi w pokoju odpoczywaliśmy. Ogólnie Hotel bardzo fajny - polecamy tylko uważać na propozycje pokoi w głównym budynku - te odradzamy. Tak to pozostałe to kwestia gustu - nam trochę doskwierał upał ... 36-38 stopni w cieniu a odczuwalna ponad 40 - no ale to był lipiec.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje quattro

    Katarzyna, Olsztyn 27.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Wyjazd generalnie na plus, hotel czysty, odnowiony, pokoje również zadbane. Jest dużo basenów do wyboru to jest dużym plusem. Hotel idealny dla rodzin z dziećmi i ile trafi się pokój na uboczu z dala od sceny. Dużo miejsc do zwiedzania.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Czerwiec 12-19

    Paulina, POGÓRZE 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel pięknie położony. Duże i wygodne pokoje. Bardzo dbają o czystość wokół hotelu , ogrody wypielęgnowane. Jedzenie pod każdym względem super, przez cały dzień gdzieś coś można zjeść -snack bar , codzienny grill i inne stoiska z jedzeniem , lody Algida dla dzieci. Bardzo dużo leżaków, nie trzeba rano wstawać, aby zająć leżak jak to zwykle bywa. Animacje dla dzieci - mini disco o 20.30 codziennie takie same, wieczorne show faktycznie ciekawe. Wszystko kończy się o 22 i nastaje cisza, żadnej muzyki tylko otwarty bar. Pod tym względem naprawdę polecam. Minusy to, że pracujący tam ludzie nie znają języka angielskiego, porozumiewają się tylko po turecku ewentualnie po rosyjsku. Animacje zapowiadane są w tych językach. Obsługa hotelu nastawiona bardzo na napiwki, na każdym rogu stoi skrzynka -tip box. Kelnerzy podczas kolacji na dworzu mający rozładować kolejkę do baru po napoje i drinki podchodzą do ludzi którzy ostentacyjnie dali im napiwek. Podsumowując jeśli ktoś chce jechać do Turcji polecam ten hotel, jednak mnie mentalność Turków nie urzekła.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem