Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt super jedzenie dla każdego coś dobrego. Pokój codziennie sprzątany .Wieczorem codziennie inne występy miło można było spędzić czas przy pysznym drinku .Jedynym minusem bardzo długi i męczący transfer z lotniska
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
bardzo polecam hotel dla rodzin z dziećmi, zarówno pokoje jak i cały obiekt czysty. hotel dba o gości. super jedzenie i animatorzy. dla mnie 10/10 a to nie mój pierwszy wyjazd do 5* hotelu w Turcji. pobyt w połowie maja 2025
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetny hotel na pobyt z dziećmi, atrakcje dla dużych i tych małych. Przesympatyczna obsługa. Pokoje czyste i przestronne. Jedzenie bardzo smaczne i duży wybór. Polecam 😊 Super atmosfera 😊
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko fajnie, ogólne zadowolenie całej rodziny. Pogoda dopisała. Jedzenie pyszne. Wycieczki ciekawe i pełne atrakcji tyko trochę mało czasu na wszystko na zwiedzanie. Najbardziej podobała nam się wycieczka z raftingiem do czarciego wąwozu. Bardzo polecam zwłaszcza tym którzy lubią adrenalinę. Jedyny mankament to turecki przewoźnik na miejscu. Podczas transferu z lotniska kierowca woził nas w kółko. Pod jednym hotelem byliśmy trzy razy. Podróż zamiast dwie godziny trwała trzy i pół. Podczas wycieczki na Pamukkale zapomniano nas zabrać z hotelu. Rezydent musiał na w środku nocy ogarniać transport byśmy złapali autokar po drodze. Goniliśmy go dwie i pół godziny. Na następną wycieczkę do akwarium kierowca 15 minut stał pod innym hotelem o podobnej nazwie zanim się zorjętował że to nie tam. W drodze powrotnej za przejazd na lotnisko kierowca zarządał od nas zapłaty i to nie w formie napiwku i nie chciał wydać bagażu. Rezydent po zgłoszeniu sprawy przeprosił obiecał wyjaśnić sprawę informując że jest testowana nową firma przewozową, Także warto zwrócić na to uwagę dla dobra innych podróżnych. |