Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na dobrym poziomie. Niestety, byliśmy w dużo lepszych. Na pewno nie pojechalibyśmy do niego drugi raz z dzieckiem poniżej roku. Zarówno z naszego jak i z pobliskiego hotelu słychać muzykę tak głośno ze sceny, że przy dziecku chcącym usnąć o 19lub 20 jest dramat do 23. Okna i ściany są niewygłuszone przez co ma się wrazenie, że jest się na koncercie i trzeba się przekrzykiwać. Myślę jednak, że zależy to też od lokalizacji hotelu-my mieliśmy zaraz przy windzie i tez było słychać wyraźnie każde słowo ludzi wychodzących na korytarz. Po wielu prośbach sympatyczny menager zamienił nam przedostatniego dnia pokój na domek w którym było wieczorami ciszej, jednak z tego co wiem , normalnie dopłaca się do niego dość sporo. muzyka na plaży jak na dziecięcy hotel też zbyt głośna z beach baru. Kelnerzy nie pytają się czy coś podać lub robią to rzadko, a gdy np mają przynieść colę trwa to tyle, że posiłek jest juz zjedzony mimo, ze cześć z nich stoi i nie wie co robić-nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało w hotelach. Obsługa nie zna tez angielskiego. Plusy:nie było walki o ręczniki. -menager jest bardzo pomocny i zna angielski -jedzenie smaczne -pokój czysty - dzieci w wieku 9-16lat na pewno nie mogą narzekać tam na nudę -jest jeden basen przy którym nie wolno palić papierosów
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Urlop spędziliśmy w czerwcu jeszcze przed wysokim sezonem. Wybór hotelu głównie na podstawie opinii co było błędem. Plusy: - obsługa na wysokim poziomie - jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie - pokoje sprzątane na bieżąco Minusy: -walka o leżaki ok 9.00 nie ma szans na coś wolnego przy basenach. Niektórzy goście zajmowali miejsca już przed 7.00 a obsługa przy basenie w tym pomagała. - dwa niezbyt duże baseny - animacje cóż 22.00 koniec przedstawień. minidyskoteka dla dzieci to raptem 25 min a repertuar dzień w dzień ten sam. - restauracje al'a carte są dwie z tym, że jedna zmienia się ze snack baru na te 4 h każdego wieczoru w "wyborową" restauracje meksykańską - transfer ponad 3,5 godziny jazdy z lotniska.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, super jedzenie, super spędzinony czas. Niestety jedyna wada tego hotelu to słabe animacje.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z zewnątrz ładny bardzo duży i rozległy. wewnątrz.. wąskie ciemne korytarze. w budynku GL 2 windy. Brak w nich klimatyzacji oraz na korytarzach duchota a byłam w hotelu na przełomie mąka i czerwca. pokoje owszem sprzątane. lazienki małe. jeśli chodzi o zestawy kosmetyków to są patyczki do uszu waciki i czepki na głowę. miał być w pokoju kącik kawowy.... jedli 4 szklanki w foli i czajnik bezprzewodowy nazwiemy kącikiem....łazienka mala.. ręczniki owszem wymieniane. Jeśli chodzi o wodę w pokojach to tylko 1 duża woda. małe 200 ml są dostępne w snack barach przy basenach. Hotel ma budynek główny 4 piętrowy i szeregi domków. ładne otoczenie hotelu pelne zieleni
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża i morze- super. Obiekt hotelowy duży, dużo atrakcji dla dzieci (baseny). Część hotelu w którym jest recepcja - bardzo głośno w pokojach. Od strony morza, pokoje gorące, klimatyzacja bardzo brudna (wiszące brudy), brak możliwości wietrzenia bo od tej strony są wyloty klimatyzacji hotelowej które wytwarzają ciepło... Dopiero po zmianie budynku (w głębi obiektu) mogliśmy włączyć klimatyzację i spokojnie wietrzyć pokój. Restauracja- jedzenie ok, ale czystość talerzy i sztućców pozostawia bardzo dużo wątpliwości... Po prostu były bardzo brudne. Krzesełka dla dzieci również były bardzo brudne. Obsługa super, dodatkowe wieczory tematyczne i jedzenie wtedy bardzo smaczne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga na brak polskich animacji dla dzieci reklamowanych jako Figoklub. Napisaliśmy reklamację do rainbow i ku zaskoczeniu w odpowiedzi otrzymaliśmy odpowiedź, że takie animacje były i po Polsku. Niestety na dowód nie powiedzieli jakie i gdzie. Animacje były rosyjsko angielskie, ale bez zakupu koszulki za 15 euro w klubiku było ciężko o coś innego niż puszczenie dziecku bajki na tv.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odejmuje gwiazdki za to że nie można zjeść w spokoju aby jakieś ........ nie paliło obok i smród wszędzie. Szczególnie jak macie dzieci. Druga sprawa to przy wymeldowaniu jak mała córka spala ok 12 to każą sobie dopłacać 35euro za 2h później oddany pokój. SKANDAL. Hotel z bardzo miła obsługa choć większość nie mówi po angielsku. Bardzo dużo atrakcji, baseny, zjeżdżalnie. Jeśli chodzi o jedzenie i picie to full opcja, praktycznie się nie kończy. Bar otwarty do 2 w nocy, drinki i alkohole jakie chcesz i ile chcesz. Pokoje duże, klimatyzowane tylko małe zastrzeżenie do łazienki a zwłaszcza prysznic który ma bardzo słabe ciśnienie, Sprzatanie też mogłoby się poprawić ale nie jest źle. Z dużych MINUSÓW to masa rosjan.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu w lipcu 2023r, byliśmy zachwyceni zarówno standardem pokoi jak i wyżywieniem. W tym roku( 2024 )byliśmy negatywnie zaskoczeni. Hotel ten rok do roku kosztował o 3 tysiące więcej ( rodzina 2+2) a jakościowo odnotowaliśmy duży spadek w wyżywieniu oraz standardzie pokoi. W trakcie musieliśmy prosić o zmianę pokoi, ponieważ zarówno wieczorami było bardzo głośno ( do ok 24), związane było to z lokalizacją pokoju blisko strefy wieczornych koncertów z drugiego hotelu. Rano od ok 5 było już głośno ( dostawy towarów do ww. hotelu oraz kogut i kozy...) po przenosinach do innego pokoju było już lepiej. Jest tam także fajna budka z kukurydzą i pieczonymi ziemniakami ( czynna 2h w dzień), które są bardzo smaczne, jednak rok do roku porcje o polowe mniejsze oraz często była zamykana dużo wcześniej ze względu na... wyczerpanie się ziemniaków... Skocznia do morza dwa dni było nie czynna, basen brodzik jedne dzień nie czynny. Reasumując, zauważalny spadek jakości oraz wzrost ceny. Dodatkowo mieliśmy rezerwację miejsc w samolocie w drodze powrotnej do Polski, po czym przy odprawie okazało się, że oni tego nie widzą i dopiero po grubej awanturze i odszukaniu w mailach potwierdzeń rezerwacji ( brak wifi, więc ta przyjemność kosztowała mnie 200zł...) udało się otrzymać miejsca z rezerwacji.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten hotel to jest dramat! Raindow to bardzo słabe biuro podróży z fatalną obsługą klienta. Mimo COVID musieliśmy polecieć do tego hotelu. Na miejscu okazuje się, że zdjęcia hotelu w ofercie są mocno podkręcone, bo ten hotel to stary ciemny, mały i totalnie zatłoczony hotel. Na posiłkach trzeba czekać na stolik. Na basenie nie ma wystarczającej ilości leżaków, a jak już masz to wszyscy ściśnięci jak sardynki. Huk muzyki, wszędzie palą papierosy. Jeżeli chcesz odpocząć to jedź na działkę do rodziny, albo do najbliższego parku, ale nie do tego hotelu. Odwiedziliśmy w życiu już ponad 100 hoteli i po raz pierwszy piszę recenzję negatywną. To mówi samo za siebie. A z Rainbow pożeganaliśmy się na zawsze. Są inne biura: TUI / ITAKA.