5.6/6 (215 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Odejmuje gwiazdki za to że nie można zjeść w spokoju aby jakieś ........ nie paliło obok i smród wszędzie. Szczególnie jak macie dzieci. Druga sprawa to przy wymeldowaniu jak mała córka spala ok 12 to każą sobie dopłacać 35euro za 2h później oddany pokój. SKANDAL. Hotel z bardzo miła obsługa choć większość nie mówi po angielsku. Bardzo dużo atrakcji, baseny, zjeżdżalnie. Jeśli chodzi o jedzenie i picie to full opcja, praktycznie się nie kończy. Bar otwarty do 2 w nocy, drinki i alkohole jakie chcesz i ile chcesz. Pokoje duże, klimatyzowane tylko małe zastrzeżenie do łazienki a zwłaszcza prysznic który ma bardzo słabe ciśnienie, Sprzatanie też mogłoby się poprawić ale nie jest źle. Z dużych MINUSÓW to masa rosjan.
2.5/6
Byliśmy w tym hotelu w lipcu 2023r, byliśmy zachwyceni zarówno standardem pokoi jak i wyżywieniem. W tym roku( 2024 )byliśmy negatywnie zaskoczeni. Hotel ten rok do roku kosztował o 3 tysiące więcej ( rodzina 2+2) a jakościowo odnotowaliśmy duży spadek w wyżywieniu oraz standardzie pokoi. W trakcie musieliśmy prosić o zmianę pokoi, ponieważ zarówno wieczorami było bardzo głośno ( do ok 24), związane było to z lokalizacją pokoju blisko strefy wieczornych koncertów z drugiego hotelu. Rano od ok 5 było już głośno ( dostawy towarów do ww. hotelu oraz kogut i kozy...) po przenosinach do innego pokoju było już lepiej. Jest tam także fajna budka z kukurydzą i pieczonymi ziemniakami ( czynna 2h w dzień), które są bardzo smaczne, jednak rok do roku porcje o polowe mniejsze oraz często była zamykana dużo wcześniej ze względu na... wyczerpanie się ziemniaków... Skocznia do morza dwa dni było nie czynna, basen brodzik jedne dzień nie czynny. Reasumując, zauważalny spadek jakości oraz wzrost ceny. Dodatkowo mieliśmy rezerwację miejsc w samolocie w drodze powrotnej do Polski, po czym przy odprawie okazało się, że oni tego nie widzą i dopiero po grubej awanturze i odszukaniu w mailach potwierdzeń rezerwacji ( brak wifi, więc ta przyjemność kosztowała mnie 200zł...) udało się otrzymać miejsca z rezerwacji.
1.0/6
Ten hotel to jest dramat! Raindow to bardzo słabe biuro podróży z fatalną obsługą klienta. Mimo COVID musieliśmy polecieć do tego hotelu. Na miejscu okazuje się, że zdjęcia hotelu w ofercie są mocno podkręcone, bo ten hotel to stary ciemny, mały i totalnie zatłoczony hotel. Na posiłkach trzeba czekać na stolik. Na basenie nie ma wystarczającej ilości leżaków, a jak już masz to wszyscy ściśnięci jak sardynki. Huk muzyki, wszędzie palą papierosy. Jeżeli chcesz odpocząć to jedź na działkę do rodziny, albo do najbliższego parku, ale nie do tego hotelu. Odwiedziliśmy w życiu już ponad 100 hoteli i po raz pierwszy piszę recenzję negatywną. To mówi samo za siebie. A z Rainbow pożeganaliśmy się na zawsze. Są inne biura: TUI / ITAKA.