4.6/6 (138 opinii)
4.0/6
Jeśli ktoś nastawia się na wysoki standard to się rozczaruje.Najwyzej 4*.Ubogie menu,mały wybor lokalnych owoców w sezonie,skąpy wybór alkoholi.Brak czajnika w pokoju.Gryzace rybki w morzu i slaba higiena i standard czystości.
Piotr, Gdynia - 08.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
3/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Typowy hotel pod nacje rosyjską. Atrakcje dla dzieci czy dorosłych to po rosyjsku. Animacje dziecięce wyglądały na fajne. Dla dorosłych były fajne. Jedzenie nie przyprawione a szkoda...
Wioleta, Goleniów - 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel zlokalizowany ok. 30 km od Antalyi, co sugerowałoby względnie szybki dojazd. W praktyce jest to godzina jazdy autokarem od lotniska, co polecam mieć na względzie osobom zainteresowanym pobytem w tym miejscu. Jeśli chodzi o lokalizację - nie można odebrać mu malowniczej scenerii. Z jednej strony hotelu piękne góry, z drugiej strony morze. To robi robotę. Ok. 30 min piechotą od hotelu można wejść na szlak górski i zobaczyć morze z perspektywy klifu, wędrując nieuczęszczanymi ścieżkami. Faktem jest natomiast, że Beldibi to bardzo mała miejscowość, w której brakuje atrakcji. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt sklepów dosłownie ze wszystkim, kilka rzadko odwiedzanych restauracji (co sugeruje standard nie najwyższych lotów, ale uczciwie mówiąc - nie sprawdzałem tego), hotelowe plaże i...to w zasadzie tyle. Najbliższym większym miastem w okolicy jest Kemer, które pod względem atrakcji jest niewiele lepsze od Beldibi - to po prostu większe miasto, z większą liczbą sklepów i hoteli. To powoduje, że osobom nastawionym na zwiedzanie pozostaje jedynie wynajem samochodu i zwiedzanie malowniczych, dzikich plaż na zachód od Beldibi, bądź wycieczki fakultatywne. Turyści, którzy jadą na typowe all inclusive i nie planują zbyt często wychodzić poza hotel powinni być zadowoleni. Skoro już jesteśmy przy hotelu - to duży obiekt z wieloma pokojami. Zależnie od tego do jakiego pokoju trafisz, możesz trafić lepiej (np. z oknem na pobliski cmentarz muzułmański i mniej uczęszczaną uliczkę) lub gorzej (pokój z balkonem, z widokiem na patio, basen i morze). Standard pokojów średni - takie 3/6. Pokoje sprzątane raz na 2 dni, ręczniki wymieniane codziennie. Niestety, armatura w pokoju była zardzewiała i pamiętała lepsze czasy. Jeśli chodzi o komfort snu, to pokoje są dobrze wygłuszone. Nie chroni to jednak przed muezzinem, który codziennie w okolicy 5:30 wyśpiewuje psalmy na cześć Allaha z pobliskiego meczetu. Dla osób z płytkim snem budzenie się jest murowane. Obsługa hotelowa jest prawie w 100% dostosowana do gości z Rosji - animatorzy prowadzą performance głównie po rosyjsku, barmani faworyzują Rosjan (lejąc im drinki z większą ilością alkoholu) i mówią przede wszystkim po rosyjsku (mylnie zakładając, że wszyscy goście mówią płynnie w tym języku - po prostu traktują wszystkich jako Rosjan). Sami Rosjanie, będąc świadomi swojej pozycji, przeważnie patrzą na innych z góry. Polacy byli tam zdecydowaną mniejszością, przez co można czuć się wykluczanym. Wracając jeszcze do samych barmanów, to potrafią być chwiejni - jednego dnia mają dobry humor, żartują i robią dobre drinki, drugiego dnia traktują Cię jak powietrze. Ten hotel zdecydowanie powinien podszkolić się w obsłudze klienta. Jeśli chodzi o hotelowe jedzenie - jest w większości lokalne, z dużą ilością sałatek, ale bazowo oparte o mięso. Jeśli nie jesz mięsa, to nie jest łatwo znaleźć coś dla siebie, zwłaszcza w kwestii dań głównych. Warto jednak wspomnieć o higienie, a raczej momentami o jej braku - jednorazowe rękawiczki są im obce (nakładanie jedzenia bez nich jest tam normą). Przyhotelowy basen jest duży i przestronny - goście raczej nie przeszkadzają sobie podczas pływania. Natomiast ogromnym minusem jest plaża - zdjęcia na Rainbow są kompletną ściemą. "Plaża" (a de facto mały kawałek wydzielonego morza, którego większość zajmuje molo) jest zaśmiecona, leżak na leżaku. Jest także bardzo kamienista, a kamienie są naprawdę duże i śliskie. Nie polecam wchodzenia do morza bez trzymania się barierki, bo przy dynamicznych falach można zrobić sobie krzywdę. Plaża jest najsłabszym punktem hotelu także dlatego, że wystarczy przespacerować się w stronę Antalyi żeby zobaczyć hotelowe, żwirowe i przestronne plaże, które nie mają wymienionych przeze mnie problemów. Jeśli chodzi o rezydentkę - przekazuje ona nieprawdziwe informacje pod kątem trasy do Kemeru (zawyża koszty transportu w stosunku do rzeczywistych). Lobbuje także płatność w dolarach lub w euro w lokalnych sklepach twierdząc, że tureckie liry są w nich niechętnie przyjmowane. To nieprawda - nie było żadnych problemów z płatnością w lokalnej walucie. To wszystko powoduje, że gdybym miał możliwość, to drugi raz nie pojechałbym do tego miejsca.
Oceniacz - 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
hotel pieknnie polozony w malowniczym gorskim klimacie w palmowym lesie cisza i czyste cieple morze
KRZYSZTOF, MIĘDZYBÓRZ - 16.06.2024
1/1 uznało opinię za pomocną