Opinie klientów o Sea Planet Resort and Spa

5.5 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Krystyna, Poznań 29.05.2018
Termin pobytu: kwiecień 2018

Było wspaniale

Hotel okey.pokoj cudny.jedzenie smaczne .co do drinków to pierwszy raz spotkałam się ze za drinki gdzie zawsze w innych hoyelacj było w cenie to tu chcieli 8 euro. No i nasza rezydentka ,to jakaś porazka .wykupiłam wycieczkę na 8dni a byłam 6.hotel opuszczaliśmy o 2 w nocy wylot o 6 .20 bez jedzenia .hotel nam nie przygotowal.nic a pani rexydent nawet na zebraniu nie poinformowała że mamy sobie coś przygotować na drogę.poprostu skandal .zapłaciłam za cały dzień a dodyc że nam go zabrali to nawet prowiantu nie dali.poprostu skamdal

3.5/6

Jacek, Katowice 04.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Wakacje 2017

Hotel na 3,5 gwiazdki. Wady: - czystość nie jest mocną stroną hotelu - problem z odpływem wody w łazience. Była konieczna zmiana pokoju na inny - hotel zbyt duży, spore zamieszanie podczas posiłków - woda w basenie nie do końca czysta - piwo i drinki bardzo light Zalety: - fajne animacje - miła obsługa - jedzenie dobre chociaż monotonne (np. brak owoców morza) - lokalizacja super - wi-fi w całym hotelu chociaż w "godzinach szczytu" trochę wolne

3.0/6

Michał, Zabrze 19.07.2021

Pobyt 27.06.07.2021

Pobyt w hotelu ciężki. Klimatyzacja w pokoju stara, nie dawała rady (pokój na 9piętrze temp. w pokoju sięgała do 30c przy klimatyzacji)pierwsza próba zmiany pokoju nie udała się....obsługa tlumaczyła, że jest pełne obłożenie. Przy zapłacie 60$ pokój się znalazł:)brak oznaczeń gdzie co jest. Obsługa nie mówiła po angielsku, lub prawie wcale. Ogólnie nikt z obsługi nic nie wiedział jak się chciało o coś zapytać (np gdzie ręczniki się wymienia). Jedzenie monotonne niby były różne potrawy a smakowały tak samo, najwięcej było Fast Food'a. W hotelu brudno. Szło na korytarzu przez cały nas pobytu leżało w tym samym miejscu. Leżaki aluminiowe. Mini club...no cóż wszytko dodatkowo płatne...a w samym budynku baaardzo brudno. na 3 osoby prowadzące miniclub tylko 1 była komunikatywna. Pozostałe 2 osoby nie znały żadnego innego języka oprócz lokalnego. Osoby poznane w trakcie pobytu, także nie były zadowolone z tych samych powodów. Dzieci lat 12,16 nudziły się w hotelu. Zabawy przy basenie organizowane z trudem. Jak już się udało, to dzieci z dmuchanych zjeżdżalni mogły zjechać tylko 1 raz..:( zabawa trwała od 14do 15...Cały aquapark zamykany 2razy w ciągu dnia. Brak ratowników. Jeden ratownik na wieży przy zjeżdżalniach, który przy basenie był tylko w czasie wodnych ćwiczeń.

3.0/6

MARZENA, T 07.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Imponujący budynek i to wszystko...

Byliśmy w tym hotelu we wrześniu 2017. Rzeczywiście "na wejściu" robi wrażenie. Piękne lobby, imponująca bryła budynku i tu się kończy wyjątkowość tego hotelu. Ktoś kto go budował przyskąpił kupując działkę... Jak na tak duży obiekt, jest bardzo mało terenu. Ma to swoje plusy, wszędzie blisko, ale minusy są duuuużo większe. Brak jest strefy ciszy, ze względu na maleńki teren wszędzie słychać bardzo głośną muzykę, zwłaszcza gdy siadał taki młody dj, wtedy trzeba było do siebie krzyczeć by cokolwiek usłyszeć... Mimo iż byliśmy u schyłku sezonu (16-27,09) wszędzie był potworny tłok. Leżak na leżaku, człowiek na człowieku... Na stołówce (resteuracją nie śmiem tego nazwać) trzeba było się nachodzić by znaleźć wolny stolik. Obsługa baaardzo powolna, jeśli usiedliśmy przy stoliku, po kimś, nie było szans na otrzymanie od kelnera sztućców, należało się po nie pofatygować samemu, często przez cały posiłek nikt nie podszedł by zabrać brudne naczynia... Niedomyte talerze i filiżanki to standard. Ogólnie na pierwszy rzut oka, z daleka stołówka wygląda ok, ale gdy podejdzie się bliżej wszędzie jest po prostu brudno :( Jedzenie ok, nic specjalnego, przeciętny turecki standard. Jak zwykle pyszne arbuzy i melony, smakowała mi też serwowana na śniadania chałwa, natomiast jajecznica i omlety (!!!) robione z jajek z proszku, nie dało się tego zjeść. Ubogie All jeśli chodzi o drinki (i te alkocholowe i te soft), do tego w każdym barze drink o tej samej nazwie przygotowywany był inaczej, ale może się czepiam... Pewnie to były kreatywne popisy barmanów ;-) Bardzo sympatyczne SPA, polecam masaże i hammamm. Tam czysto i przyjemnie :) Super animacje wieczorne, niestety mnogość drących się dzieciaków odbierała przyjemność z oglądania występów. Ogólniedostępne łazienki są koszmarne, brudne, często zalane, śmierdzące... Wolałam chodzić do pokoju niż z nich korzystać... Pokoje całkiem ładne, fajny widok z tarasu. Sprzątane codziennie, oczywiście mocno "po łebkach" i mimo zostawienia większych napiwków nie doczekaliśmy się wytarcia kurzy na komodzie... Panie sprzątające właściwie nie mówią po angielsku, więc przy ewentualnych problemach można dogadać się tylko na migi. Natomiast najgorsze wrażenie zrobił na nas recepcjonista imieniem Fatih. Był opryskliwy, niegrzeczny wręcz chamski... Ja nie trzymałabym takiego pracownika przez sekundę! I uwierzcie, nie tylko my się na niego skarżyliśmy... W czasie naszego pobytu było masę rodzin z małymi dziećmi. Wrzaski, bieganie po stołówce, to norma. Nikt tym dzieciakom nie zwracał na nic uwagi. Na plaży gdzie jest sporo ciszej są mega niewygodne leżaki ze śmierdzącymi (koszmarnie!) materacami i pełno rodzin, które ze względu na małe dzieci szukają trochę ciszy. Z resztą przy basenie leżaki też nie nadają się dla kogoś kto ma problem z kręgosłupem. My kupiliśmy dmuchane materace i tym sposobem wygodnie odpoczywaliśmy. Z pewnością, spokojny wypoczynek w tym hotelu nie jest możliwy... My ewakuowaliśmy się na pomost, gdzie jest kilkanaście leżaków, jeśli wstałam odpowiedno wcześnie udawało się zająć tam miejsce :) Na pomoście było cuuudownie, cisza, brak dzieciaków, szum morza, bajka :) Reasumując: NIE jeśli lubisz spokój, czystość i miłą obsługę (po raz pierwszy, na dziesiątki wyjazdów trafiliśmy do hotelu z chamem na recepji i zlewającymi wszystko kelnerami) TAK jeśli nie przeszkadza Ci tłok, brud, głośna muzyka bębniąca cały dzień i wszechobecne rozwrzeszczane dzieciaki. Nie polecam pokoi na piętrach 2-4 w części nr "3", znajdują się one nad restauracją, gdzie od 7-ej zaczyna się śniadanie, czyli o spokojnym poranku można zapomnieć...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem