Opinie o Sea Planet Resort and Spa

5.4/6 (118 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
118 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    kolejny raz Turcja i kolejny wspanialy wypoczynek

    Latamy do Turcji już od wielu lat. Bylismy w wielu hotelach, widzieliśmy dużo i nasza opinia moze byc trochę skażona. Podróż bez problemów, kolejka do odprawy po przylocie wielka jak zwykle. Transfer do hotelu busem, obowiązkowy postój po drodze, pierwszy raz nie było wyciskanego świezego soku. Zastanawialiśmy się czy na pewno jesteśmy w Turcji. Wejście do hotelu i szok, pieciu facetów z obsługi tureckiej próbowało wyprowadzic pijanego rosjanina z hotelu. Łatwo im nie było gość się strasznie szarpał. Wizyta w recepcji przebiegła sprawnie, niestety "chwilowy" brak boya hotelowego powoduje nie potrzebne spacery z walizkami (hotel jest duży ma ponad 600 pokoi i nie na każdym piętrze można przejść pomiędzy skrzydłami. Pokój w porządku, zgodny z ofertą (z widokiem na basen i morze) Pokoi z widokiem bocznym jak i od strony lądu nie polecam. Przed hotelem jest cmentarz który wywołuje u niektórych osób przykre skojarzenia. Na terenie hotelu kilka barów, aktualnie posiłki wydawane sa prawie non stop łącznie z nocą. Nie wydaje się suchego prowiantu restauracja jest czynna w nocy o godz 0 do 7, o 7/30 rozpoczyna się normalne śniadanie Plaża przy hotelu z własnym molo. Nie ma problemów z leżakami nawet w ciągu dnia. Hotel na początku czerwca wypelniony praktycznie po brzegi. Gdy pojawił się problem z leżakami nad morzem po prostu następnego dnia zakupiono 100 szt nowych :). Sprawność obsługi jak na Turcję zadziwia. W hotelu czysto pokoje sprzątane codziennie. Na plaze i basen wydawane codziennie ręczniki. Basen jest naprawdę duży, drugi basen ze zjeżddżalniami, basen kryty i basen dla dzieci. Wieczorne animacje. W ciagu dnia standard piłka wodna, aerobik, ping pong lotki etc. Osoby prowadzące animację raczej nie rzucają się w oczy. Zeszłoroczna załoga była znacznie sprawniejsza. Starali się porozmawiac z każdym gościem i zachęcić do wspólnej zabawy. W hotelu średnio połowa gości to rosjanie reszta towarzystwo międzynarodowe. Pomimo tak dużej ilości gości ze wschodu dało się znieśc ich towarzystwo. Ogólnie wyjazd typowo wypoczynkowy i wróciliśmy zadw

    Jarosław, Szczecin - 22.06.2017  | Termin pobytu: maj 2017

    49/52 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Hotel na duży plus ale rezydentka na minus

    Co do samego hotelu to naprawdę nie ma się do czego przyczepić.Pokoje duże, przestronne za dodatkową dopłata z pięknym widokiem na morze.Animacje i rozrywka w hotelu na najwyższym poziomie, każdy znajdzie coś dla siebie.Zaraz przy hotelu prywatna plaża piaszczysto-żwirkowa z pomostem na którym można się poopalać. Jak ktoś tak jak ja nie lubi skwaru przy basenach tylko przyjemny wiaterek to polecam pomost. Dużo atrakcji wodnych za dodatkową opłata.Jedzenie dobre, kuchnia turecka, meksykańska, chińska i włoska na przemian Jedzenie podawane jest gościom wyłącznie przez kucharzy ze względu na pandemie co akurat nam odpowiadało ( nikt przynajmniej nam nie nakaszle albo nie podotyka:) ) Cały personel hotelowy chodzi w maseczkach co tez jest plusem.Co do gości to przewaga Turków, poźniej Rosjanie i Polacy:) To tyle o samym hotelu a teraz chciałbym ostrzec przed wycieczką do Kapadocji organizowanej przez Biuro Rainbow.Ale od początku.Na jakiś miesiąc przed wylotem razem z wczasami zdecydowaliśmy się rownież wykupić przez Rainbow wycieczkę do Kapadocji. Po tygodniu dostaliśmy informację, że wycieczka w planowanym terminie nie dojdzie do skutku i termin został nam zmieniony co tak naprawdę w naszym przypadku nie robiło nam różnicy bo lecieliśmy uwaga na 15 dni ale Ci co planuje wczasy na 8 dni to pewnie byłby nie mila niespodzianka.Na miejscu w hotelu po spotkaniu z rezydentką Panią Agnieszką dostaliśmy szczegółową informacje co do planowanej wycieczki na Kapadocję więc byliśmy spokojni.W końcu to miała być najważniejsza wycieczka tych wczasów.I co na dokładnie 10 godzin przed planowaną wycieczka dostaliśmy sms-em informację od rezydentki Pani Agnieszki że wycieczka nie dojdzie do skutku ponieważ nie została zebrana odpowiednia liczba osób!!10 h przed wyjazdem zostaliśmy na lodzie !!Zastanawiam się tylko czy biuro Rainbow stosuje takie praktyki czekając do ostatniej chwili ,żeby poinformować swoich klientów,ze jednak dana wycieczka się nie odbędzie czy może rezydentka Pani Agnieszka za późna nas o tym poinformowała.Przestrzegam przed wycieczka do Kapadocji z biura Rainbow ponieważ na naszym przykładzie zostaliśmy najnormalniej w świecie wystawieni do wiatru!!Na szczęście następnego dnia wykupiliśmy taką sama wycieczkę na miejscu i bez żadnych problemów wycieczka się odbyła.Biuro potrzebowało dwóch dni żeby nam zorganizować wyjazd natomiast biuro Rainbow miało miesiąc czasu na organizacje naszego wyjazdu a i tak oblali test i zostaliśmy na lodzie.

    Jakub, Lębork - 24.07.2021

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Dobry hotel

    Bardzo Duży hotel lecz dość mały teren w około. Fajny basen główny czynny od 8 do 19 . Zjeżdżanie, nie wszystkie działały często były czynne tylko 3 lub 4 z 6. Plaża kamienista bez butów nie jest przyjemnie. Może dość szybko robi się głębokie, przy wzroście 186 po kilku metrach traciłem grunt. male kameralne molo. W barach duża ilość drinków do wyboru, dość fajnie przyzadzane . Kiedy był mnieszy ruch robione starannie w szkle odpowiednim do rodzaju drinków, kiedy była duża kolejka robione w czym popadnie . Jedzenie w ogromnych ilościach duży wybór lecz codziennie to samo, tylko kolację oprócz standardowych potraw miały coś extra. Pokoje czyste , klimatyzacja przeciętnie działała. Ręczniki zmieniane codziennie. Dostaliśmy pokój z niesprawną klimatyzacją lecz po zgłoszeniu problemu zmieniono nam pokój. W ciągu dnia zorganizowane gry zespołowe. Wieczorem mini disko dla dzieci później show dla dorosłych jak dla mnie było Ok. Hotel jest na ''zadupiu'' oprócz bazaru nic w okoli nie ma.

    Karol - 06.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Bardzo fajne miejsce na rodzinny pobyt.

    Pobyt w hotelu uwazam za udany. transfer z lotniska wieczorem ok 1,5 h, na lotnisko rano ok 2h. Byliśmy rodziną 2+2, pokój rodzinny z widokiem na morze i baseny. Sam pokój fajny, czysty. Niestety łazienka już swoje przeżyła - co prawda nie było grzyba i pleśni ( przynajmniej nie widzialam) ale np. kabina prysznicowa cała w kamieniu, chyba nawet zasilikonowanym. Klimatyzacja mega sprawna, chłodzila w kilka minut. Obsługa miła i pomocna, nie wszyscy mówili dobrze po angielsku ale dało sie dogadać. Zaskoczeniem było dla mnie, że menager restauracji nie mówił wcale po angielsku. Spory minus dla pań sprzatających - w zależnosci na kogo sie trafi danego dnia. Jedyne co było zrobione codziennie to czyste ręczniki i pościelone łóżko. W łazience wcale nie sprzątały, nie zabrały brudnych naczyń z pokoju mimo postawionego napiwku. Ja bym to sama zrobiła gdybym miala czym umyć. Kelnerzy i barmani uwijali się jak mrówki. Przy malej zachecie w postaci € skakali koło Ciebie, ale bez tego też wszystko ok. Napoje w trakcie lunchu i kolacji można bylo samemu zamówić w barze. Jedzenie bardzo dobre, mnóstwo, nie do przejedzenia. Na śniadania codziennie prawie to samo ale tyle tego jest że spokojnie można jest codziennie coś innego. Lunch, kolacja, przekaski typu hamburger, hot dog, rożne tortille, sałaty, fish&chips, tacos, pieczone ziemniaki, kurczaki pieczone, sushi, placki gozemle, lody gałkowe, na patyku, słodkie wypieki..... wszystko czego dusza zapragnie. Kolacje tematyczne ale każdego dnia każdy znalazl coś dla siebie. Kolacja a'la carte sztos. Bez problemu zarezerowalismy miejsce do wybranej restauracji - byliśmy w azjatyckiej, serdecznie polecam. Drinki tez ok ale bez rewelacji i wow. Ogromna przestrzeń restauracyjna - wolny stolik był zawsze mimo ogromu ludzi. Jedzenie było praktycznie przez 24 h. Przyjechaliśmy poźnym wieczorem to było dostępnych kilka dań na cieplo + zupa, wyjeżdżaliśmy przed śniadaniem to dostepne były zimne przekąski śniadaniowe, płatki, kawa, herbata. Człowiek głodny nie chodził. 3 baseny: 140 cm ogromny, dla dzieci z wypasionym wodnym placem zabaw 35 cm, ze zjezdzalniami 120 cm. Plac i zjeżdżalnie czynne w określonych godzinach ( sensowne ) ale z basenu można było korzystac cały czas. Plaża prywatna bezpośrednio przy hotelu z dużą iloscią leżaków, pomost z leżakami. Plaża czysta ale kamienista. My bez butów do wody nie daliśmy rady wejść do wody. Nie polecam małym dzieciom bo 1,5-2m od brzegu robi sie gwałtownie bardzo głęboko. Bardzo dużo lezakow przy kazdym basenie i na plaży. Nigdy nam nie zabraklo. Przez pierwsze dni pobytu nie zaobserwowalam zjawiska rezerwacji o 7 rano - o 10 spokojnie można było znaleźć wolny leżak. Jednak po zmasowanym przybyciu naszych rodakow w połowie naszego pobytu sytuacja sie zmieniła - o 7 rano przy głównym basenie zajęta ponad połowa leżaków a ludzi na basenie brak. Ręczniki plażowe można było wymieniać codziennie. W okolicy hotelu jedynie bazarek, żadnych innych atrakcji. W hotelu market, sklep z ubraniami i butami - ceny ok. Ogólnie wyjazd uważam za bardzo udany, hotel godny polecenia.

    Emilia, Rekowo Górne - 08.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem