5.4/6 (239 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.5/6
we wrześniu 2021 byliśmy z 4 letnim synkiem w hotelu Starlight, mieliśmy apartament piętrowy z jacuzzi...hotel jest fantastyczny, apartament bardzo ładny i przestronny, jedzenie fantastyczne, ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu.
5.5/6
Byliśmy w tym hotelu już drugi raz i myślę, że tam jeszcze wrócimy. Jest wszystko czego potrzeba na wakacjach. Zdecydowanie polecam rezerwację pokoju w budynku głównym z widokiem na morze. Dużo roślinności i cały czas ogrodnicy przy niej pracuję - wielki atut. Jeden minus to podróż z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko. Mimo, że do hotelu jest około 70 km to podróż trwała ponad 2 godziny, (rezydentka informowała, że potrwa około godziny). Postój po drodze prawie 30 minut w Shopping center to jakaś porażka :(
5.5/6
Super hotel, aczkolwiek olbrzymi. Właściwie kompleks dwóch hoteli - Starlight i Sunrise - goście obydwu hoteli mogą korzystac ze wszystkich atrakcji w jednym i drugim hotelu. Pokoje przestronne, z klimatyzacją, posiłki bardzo obfite - tzw. silent restaurant - super pomysł - jeśli ktos nie chce spożywać posiłku w towarzystwie dzieci, to właśnie tam. Tak samo silent pool - basen tylko dla dorosłych. Hotel położony przy samej plaży, dużej, ze spora ilością leżaków. Opcja ultra all inclusive umożliwia jedzenie praktycznie non stop. Myślę, że jeśli komus nie przeszkadzają tłumy gości hotelowych (bo hotel duży) i większośc to Rosjanie, to jak najbardziej godny polecenia. Ja byłam z rodziną i bawiliśmy się fantastycznie, spędziliśmy tu przemiłe chwile.
5.5/6
Przed zarezerwowaniem pobytu w tym hoteli przeczytałam większość opinii na jego temat i w zasadzie z wszystkimi oceniającymi hotel od 5,5 do 6 się zgadzam. Więc bez sensu jest bym powielała te same informacje. Co roku staramy się wyjeżdżać w inne miejsce, ale tym razem mam ochotę odwiedzić Starlight Resort Hotel jeszcze raz w przyszłym roku. Jeśli chodzi o pokój ( mieliśmy pokój w budynku głównym, z widokiem na morze), wyżywienie, obsługę hotelową , itd - wszystko na 6+. Było SUPER. Ale nie obyło się bez wpadki. Podróżuję z firmą Rainbow od lat ( mam kartę stałego klienta) i pierwszy raz spotkałam się z tak nie roztropnymi rezydentami. Przez cały pobyt nie mieliśmy potrzeby, by kontaktować w jakiś sprawach czy szukać pomocy u rezydentów. Jednak gdy nadszedł dzień wyjazdu chcieliśmy się dowiedzieć o której godzinie przyjedzie po nas autokar. Więc poszliśmy w miejsce, gdzie ( z uzyskanych informacji na pierwszym spotkaniu) powinna znajdować się taka informacja. Tablica informacyjna pełna była informacji z innych biur podróży, tylko w części przeznaczonej dla biura Rainbow była pusta ściana. Zero jakichkolwiek informacji. Recepcja odesłała nas do tablicy informacyjnej. Poprosiliśmy więc rezydentkę z jakiegoś chyba rosyjskiego biura podróży, by skontaktowała nas z panią Martyną ( Polką, która jest pracownikiem hotelu). Ta zadzwoniła do rezydentki i dopiero uzyskaliśmy informację o godzinie wyjazdu. Była to bardzo stresująca sytuacja. A żeby tego było mało, to w autobusie wiozącym nas na lotnisko pilotował nas człowiek, który nie potrafił udzielić informacji w języku polskim a jego angielski pozostawiał wiele do życzenia. Dobrze, że były z mani nasze dzieci na stałe mieszkające w Anglii, więc udało im się cokolwiek zrozumieć. Po to korzystam z usług biur podróży by nie stresować się nieznajomością języka angielskiego.