Opinie o Sultan of Side

Kategoria lokalna: 5

4.6/6
(83 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Sultan of side

    Rafał, Łódź 28.10.2019

    wyposażenie pokoju, bardzo dobre jedzenie, bardzo dobra obsługa, animacje, zjeżdżalnie, udogodnienia (sauna, siłownia, baseny). Minusy: Bar i serwowane napoje, długo czekaliśmy na pokój. Przybylismy o 23.00 a pokój był dopiero dostępny o 4.30. Fatalna jakość darmowego WiFi.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo okej

    Tischner 12.10.2022

    Hotel, bardzo oklej. Znajduje się on 2 trzecim rzędzie hotelowym od plaży tj. ok. 5 minut na nogach. Czystość w hotelu wymaga trochę do poprawy. Wyżywienie na plaży jest bardzo krótkie i nie ma obsługi kelnerskiej. Wiele hotelów wokół tego ma trochę wyższe standardy tzw. Ultra All Inclusive m.in. Restauracja na plaży z obsługą kelnerską, znacznie większy wybór jedzenia na stołówce.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinja całościowa

    JERZY, CHOJNA 28.09.2019

    pobyt wrzesień 2019r cena nieadekwatna 2700zł za rzeczywisty pobyt 7 dniowy wyniósł 5 dni hotel ok.śniadania mogły być lepsze bar przy plaży za ubogi jako pozytywy pogoda i ciepłe morze ogólna ocena według mojej opinij to 4-

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Trzeba sie nachodzić !!

    Zofia, Olsztyn 25.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Ogólnie ok ale za duzy hotel, windy kiepskie, pokoje daleko od restauracji, ciemne, taki mam się trafił, plaża blisko ale mała, brak miejsc na lezakach ( pażdziernik ), nie chcę myślec co w sezonie, pozostaje piasek, na jedzenie nikt nie ma prawa narzekać. trzeba sie nachodzić ale może i dobrze dla zdrowotności,

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wakacje 2019

    Marzena Janina, Maszewo 02.08.2019

    Po przyjeździe nie było pokoju dla nas i dla dzieci i nie był to miły początek dostaliśmy pokój w piwnicy bez okien na dwie godz potem przenieśliśmy się do rodzinnego pokoju i spaliśmy w piatke bo o 1 w nocy nadal nie było dla nas pokoi na drugi dzień po południu przydzielono nam pokoje nasz jeszcze miał mokre ściany po remoncie ale był ...reszta była superrr

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    w sumie nieźle ale są małe "ale"

    Piotr Krzysztof, Łódź 08.05.2019

    z gory zaznaczam , ze jestem fanem firmy Rainbow, uwazam ze jest to jedna z najlepszych/ jesli nie najlepszą / firm tutrystycznych w Polsce. Korzystam z Ich uslug conajmniej raz do roku od kilku lat. Zawsze jestem zadowolony bo wyjazdy zorganizowane sa w bezmala perfekcyjny sposob / tak jak kiedys w TUI / Tym razem tez bym nie narzekal ale R. nie do konca sprawdzil hotel ktory umiescil w ofercie, mowa tu o Sultan of Side. Hotel jest umiejscowiony miedzy hotelami podobnie ocenianymi / 5 gwiazdek / ale odstaje od nich juz na pierwszy rzut oka./To takie 5 gwiazdek dla Rosjan ktorzy stanowia zdecydowana wiekszosc gosci/ . Wszystkie wokol sa ladnie poswietlone a ten razi poprzepalanymi zarowkami energooszczednymi juz w samym szyldzie. Po wejsciu do hallu wrazenie "zamknietego lokalu" - znowu oszczednosciowe oswietlenie - polmrok. Wejscie do pokoju i tutaj tez nie ma zaskoczenia - wciaz polmrok, brak oswietlenia sufitowego , tylko kinkiety z energooszczednymi zarowkami, chyba 3W :-)))W ofercie byl balkon a tutaj balkonu nie ma / pok 1407 /, otwarcie okna niemozliwe bo okna sa zakrecone wkretami badz sa zdjete klamki / zdjecia / W dzien widac pomazane sciany / zdjecie / Przyjechalem tutaj na wakacje a nie na siedzenie w pokoju- mysle .Wieczorne Show'y i animacje to tez pomylka, jeden facet prowadzacy wszystko , poziom najnizszy ze wszystkich moich wyjazdow z Rainbow. Dalej jest juz tylko lepiej, jedzenie ok. Personel mily choc mozna miec klopoty komunikacyjne bo rozmawiaja tylko po Turecku lub po Rosyjsku, czasami po Niemiecku. Plaza ok. Lokalizacja ok. Jak by byla ladna pogoda pojechal bym jeszcze raz :-) ale chyba gdzies indziej. Oczywiscie z Rainbow

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia

    Daniel, Tomaszów Mazowiecki 25.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    hotel juz strej daty, fajne baseny chodz z chlorem trochę przesadzają ;-). Jedzenie dobre lecz caly czas to samo, monotonne, fajnie gdyby wprowadzili jakieś zmiany chodz części posiłków w ciągu pobytu. Animacje przeciętne, te w ciągu dnia praktycznie poza tańcem to żadne, wieczorami zabawy głównie dla Niemców i Rosjan. pokazy akrobatyczna i tance tureckie były ok. Odległość do morza 350m fajnie można się przejść spacerkiem. piekna promenada wzdłuż wybrzeża. Obsluga hotelowa staje na głowie by było dopięte wszystko na ostatni guzik, lecz ilość turystów robi swoje. Częstym problemem w porze posiłków jest rak wolnego stolika. brak klimatyzacjiw korytarzach do pokoi i windach. windy dla rodziny z dzieckiem w wózku to porażka. Na caly Hotel udostepnione gościom 2 windy ośmioosobowe, które nie nadążają zabierać gości. W porze posiłków albo iventow zjazd winda utrudniony, bo nawet jak dojedzie do twojego pietra to jest juz pelna. W pokoju spod wany leje się woda że potem jak się idzie usiąść na ubikacji to można w niej nogi myć. mieliśmy 2 pokoje w obu to samo. Klimatyzacja glośna i kapie z niej woda trzeba coś podkładać by nie zalało pokoju. Jedynie do czego nie można się przyczepić to obsluga, naprawdę pracowita i staje na wysokości zadania mimo że wg mnie powinno ich pracować tam qiecej przy pełnej obsadzie hotelu. W okresie którym bylem morze bylo bardzo mętne, w wodzie oo kolana nie widać stop. Pyszny kebab nad morzem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Średnio polecam.

    Marek Kawka 29.10.2023

    Hotel w dobrej lokalizacji, blisko antycznego Side. Pobyt 01-11.10.2023 Bardzo duży minus , to obecność w hotelu dużej ilości kotów. Koty obecne w holu recepcyjnym, przy barach, stołówce, przy basenach , przed hotelem. Jeden szczególnie agresywny. Sam doświadczyłem ataku i rany skóry. Wymagało to wizyty u lekarza hotelowego, opłaty 30 Euro, dezynfekcji rany i opatrunku. Przez kilka dni byłem wyłączony z kąpieli w basenie i morzu. W ofercie biura Rainbow brak informacji o kotach. A jeżeli ktoś jest astmatykiem i jest uczulony na sierść kota. Może to spowodować atak astmy. Ponadto nie jest miłe spożywanie posiłków gdy na stołówce łażą koty. Posiłki smaczne, urozmaicone, chociaż mało owoców morza. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Rezydent panią Emilia oceniam na 6. W sumie pobyt średnio udany ze względu na zdarzenie z kotem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    sultan of side

    Marcin, Warszawa 23.07.2019

    Ogólnie ok, ale z małymi zastrzeżeniami. Hotel wymaga jednak remontu, bo wyposażenie sprawia wrażenie zużytego. Jest jednak czysto, co jest na plus.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Roman 22.06.2019

    ZALETY 1) ładny widok na góry z lobby 2) bardzo ładna piaszczysta plaża 3) 3 baseny, w tym jeden ze zjeżdżalniami, brodzik dla dzieci, ratownik na basenie i na plaży. 4) Blisko do sklepów, blisko na lotnisko, transfer ok. 50 minut. 5) Kilka barów na terenie hotelu, także bar na plaży. 6) Bardzo miła obsługa. WADY nie zawsze prawdziwe - będę cytował inną opinię, trochę chyba niesprawiedliwą i dementował lub potwierdzał zarzuty: 1) obsługa (nawet w recepcji) ma problem z językiem angielskim - nieprawda, w recepcji mówią po angielsku, barmani też znają podstawy. Nie można wymagać natomiast angielskiego od sprzątaczki. Faktem natomiast jest, że animatorzy byli z Rosji i nie mówili po angielsku, ale 90% gości to Rosjanie więc inne nacje sorry... 2) usterki w pokoju pomimo kilkurazowych próśb i interwencji rezydenta nie są usuwane (niezamykany balkon) - widziałem kilkukrotnie pracowników serwisu naprawiających coś w pokojach. 3) goście kwaterowani na początku pobytu w piwnicy w pokoju bez okien z uwagi na brak wolnych pokojów - my nie mieliśmy takiego problemu, dostaliśmy normalny pokój w 15 minut od przyjazdu. 4) bardzo niska jakość napojów alkoholowych (wino nie do wypicia, każdy rodzaj o smaku octu, alkohole mocne jak woda, napoje bezalkoholowe jak woda z cukrem i bez smaku), do wypicia wyłącznie piwo i bardzo kwaśny szampan; niemożność zakupienia innej klasy trunków w barach - zgadza się, trudno nazwać alkoholem to co tam podawano, oprócz tego, że większość drinków obrzydliwa w smaku to nie zawierały też alkoholu. To największy minus bo płaci się za All Inclusive. 5) godziny serwowania posiłków i animacji niezgodne z ulotką z recepcji - nieprawda, u nas wszystko się zgadzało 6) restauracja główna: przy śniadaniu, dostępnym od godz. 7 rano, zdarza się, że o godzinie 7:45 niektóre posiłki nadal nie są serwowane, przy stanowiskach widnieją tylko etykiety (np. gofry, smażone ciastka), ale obsługi brak; w trakcie kolacji na ok. 40 minut przed końcem wynoszone są już potrawy i nie można z nich skorzystać; dodatkową atrakcją są latające mole, chłodne potrawy i brudne naczynia i sztućce - nieprawda, jedzenia było dużo i dobre, może bez rewelacji ale ok. Potrawy wynoszone równo z godziną zamknięcia, ale po to są ustalone godziny. Obsługa trzyma się swoich godzin pracy, trudno ją za to winić. Moli żadnych nie widziałem 7) hotel bardzo głośny, ciężko spać w hałasie, animacje i imprezy na pełny regulator do późnej nocy - nieprawda, głośno tylko w czasie wieczornych animacji trwających do ok. 22.30, potem spokój i cisza. 8) ręczniki w pokojach niejednokrotnie podarte i poplamione - nieprawda, ręczniki czyste, codziennie zmieniane, na pewno nie podarte. 9) brak kosmetyków za wyjątkiem mydła all-in-one w starym pojemniku na ścianie, a byliśmy w ponoć 5***** hotelu - fakt, ale ja na przykład wolę swoje kosmetyki. Oprócz tragicznego alkoholu największym mankamentem dla mnie było to, że hotel opanowany jest przez Rosjan. Ci którzy mieli okazję mieszkać z nimi w jednym hotelu wiedzą co to znaczy. My wybraliśmy Sultan of Side bo biuro reklamowało go jako hotel zamieszkany głównie przez Niemców. Nieprawda! 90% to Rosjanie, pozostałe 10% to Polacy, Niemcy i Czesi. Jednak w innych hotelach nie będzie lepiej, w Turcji większość gości to Rosjanie. Podsumowując: hotel nie jest zły, ale za drogi jak na warunki które oferuje. Byliśmy w Alanyi w hotelu 4* i nie był wcale gorszy a bez porównania tańszy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem