Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chciała bym w sposób rzetelny ocenić pracę hotelu w Turcji . Przede wszystkim chce zwrócić uwagę na zachowanie obsługi hotelu po incydencie jaki nas spotkał w pierwszą noc po przyjeździe. Jako pierwsi w tym dniu opłaciliśmy sejf z obawy o dokumenty i pieniądze. Po incydencie jaki nas spotkał uświadomiliśmy sobie i chcemy przstrzec innych, którzy sądzą, że jak się wykupi sejf na kilka dni to dokumenty i pieniądze będą bezpieczne. Nic bardziej mylnego. Pracownicy hotelu posiadają kody swerwisowe do wszystkich sejfów w hotelu i nawet po wprowadzeniu własnego kodu to oni kodem serwisowym ten sejf i tak otworzą. W nocy około godziny 22.30, gdy już spaliśmy, do naszego pokoju weszło trzech mężczyzn . Użyli oni karty magnetycznej do otwierania drzwi, takiej jaką dysponują: obsluga hotelowa, technicy hotelowi ,sprzątający itd. Ogólnie mówiąc, prawie wszyscy zatrudnieni w hotelu mają dostęp do takich kart. Męża obudziły szepty i światło z holu . Trzech mężczyzn weszło do pokoju. Dwóch panów stało przy drzwiach a trzeci bez pardonu wszedł do pokoju. Mąż szybko zareagował, zaczął krzyczeć na nich i wyganiał ich. To nie przestraszyło "nieproszonych gosci". Pan trzymając rolkę papieru toaletowego coś mówi po turecku. W końcu opuścili pokój. Na drugi dzień, około godziny 12 podczas wizyty rezydentki w hotelu, przy jej pomocy opisaliśmy cały incydent i zażądaliśmy wyjaśnień ze strony hotelu na temat zaistniałej sytuacji. Menager hotelu nic na ten temat nie wiedział i miał wyjaśnić sprawę z obsługą recepcji. Na drugi dzień powiedziano rezydentce, że to błąd systemu. Podobno pokazywał on, że pokój jest wolny i jest do sprzątania. Taka sama sytuacja w tę samą noc spotkała inne polskie małżeństwo. Nie uwierzyliśmy w taką wersję, bo kto o 22.30 sprząta pokoje i to bez żadnego sprzętu, tylko z jedną rolka papieru toaletowego w dłoni. Poza tym panów było trzech, a zaobserwowaliśmy, że tam sprzątają kobietyj i to w dzień. Poza tym , gdyby rzeczywiście była to pomyłka, to „sprzątacze” powinni to zgłosić swoim zwierzchnikom, i sytuacja powinna być wyjaśniona. Nic takiego się nie wydarzyło. Oni w hotelu szli w zaparte, że to pomyłka obsługi. Muszę jeszcze nadmienić że w drzwiach było zabezpieczenie w postaci blokady ,która nie działała. W innych pokajach również blokaty nie działały lub ich nie było wcale, bo rozmawialiśmy z innymi wypoczywajacymi. Nie czuliśmy się bezpiecznie w tym hotelu. Ignorowanie całej tej sytuacji ze strony hotelu jeszcze pogłębiało nasze obawy. Na naszym piętrze nie było kamer tylko wystawały druty ze ściany (na innych piętrach kamery były). Taka sama sytuacja była na piętrze tego małżeństwa, do którego też weszli w tę samą noc ci sami " sprzątacze ". Hotel też nie zapewnił spokoju wypoczywajacym przy basenie i na terenie całego hotelu. W hotelu była bardzo liczna grupa obywateli z kraju ze stolicą w Moskwie. Zachowywali się w sposób skandaliczny. Dla przykładu na baseni jedna z rosjanek, podczas gdy płynęła spokojna muzyka z głośników, tak głośno puściła muzykę rosyjską ze swojego telefonu, jednocześnie bardzo głośno śpiewając przy akompaniamencie innych rosjanek. Didżej wyłączył muzykę bo była taka nieprzyjemna kakofionia dźwiękowa że nie dało się wytrzymać. Inni wypoczywajacy byli zdziwieni, że nikt z obsługi nie zwrócił im uwagi. Panie były głośne i traktowały innych jakby były najważniejszych gośćmi hotelu. Czyżby tak wyjątkowo traktowało się tylko rosjan? ( celowo małą literą). My też płaciliśmy tak jak oni ,ale było wyraźnie widać różnicę w traktowaniu gości. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To nie były moje pierwsze wakacje z Rainbow, jednak pierwsze z których nie jesteśmy zadowoleni. Pokój i łazienka w miarę czyste, Panie sprzątające robią wszystko co mogą, by zapewnić komfort jednak z tego co zauważyłam to jest jedna kobieta na całe piętro (kilkanaście (albo i więcej) pokoi), ciężko jej wysprzątać tak dużo pomieszczeń. I tyle dobrych słów na temat obsługi hotelu. Na wieczornym posiłku goście z Polski są niewidzialni dla kelnerów, panuje zasada serwisu napoi do stolików, jednak nie do "polskich" stolików, bo obsługiwani są wyłącznie goście niemieccy i rosyjscy ( tych w hotelu jest ok. 90%). Po napoje należy wtedy iść samemu, jednak kolejka nie ma końca, bo pierwszeństwo mają kelnerzy donoszący napoje na salę. Kolejnym minusem jest to, że goście palą wszędzie papierosy, bez uwagi na małe dzieci i kobiety w ciąży - w restauracji, na leżaku obok, na balkonach. Do plaży jest kilka minut drogi pieszo, jednak nie skorzystaliśmy z niej ani razu ze względu na bród który na niej panował - kubki, butelki i inne śmieci poprostu mnie zniechęciły, a nawet jeśli, to nie miałabym gdzie rozłożyć ręcznika, bo gdy byliśmy na niej 2x po śniadaniu, nie było już ani jednego wolnego leżaka. I tu kolejny minus hotelu, zamało miejsc na plaży i przy basenach (nadmienię, że byliśmy po ścisłym sezonie). Wycieczki fakultatywne - kolejny minus - na spotkaniu z rezydentką musieliśmy się od razu zdecydować i zapłacić za daną wycieczkę, zrobiliśmy to ze względu na chęć zobaczenia okolicy. Jak się okazało później - ta sama wycieczka za rogiem hotelu jest tańsza o 10€/os. Co więcej, pytając o szczegóły wycieczki zostaliśmy źle poinformowani o czasie podróży - mianowicie na miejsce jechaliśmy 5h, a nie 3h (tak zapewniała rezydentka). Jechaliśmy 5h w jedną stronę w busie, który był strasznie niewygodny, brak miejsca na bagaż, nie mówiąc już o miejscu na nogi, mężczyźni nie mieli jak usiąść na tych fotelach, dodatkowo nie działała klimatyzacja, ta podróż to coś strasznego. Przewodniczka, która była tego dnia z nami (chyba Pani Karina) była świetna, opowiadała dużo ciekawych rzeczy, super prowadziła, jednak ten bus i nasze zmęczenie drogą było na tyle okropne, że skreśla wszystko. Restauracja - praktycznie codziennie te same posiłki, zawsze zimne - fakt, dużo do wyboru jednak codziennie to samo. Owoce w restauracji to kolejna farsa - byłam przekonana, że zjem tutejsze, sezonowe - owszem, ale na targu przed hotelem, bo w hotelu jabłka, gruszki, śliwki, nektarynki, a z egzotyki - arbuz i winogrono.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel blisko morza, fajna piaszczysta plaża, baseny ok. Plaża nie zawsze sprzątana po poprzednim dniu. Super zespół animacyjny, z mnóstwem pozytywnej energii. Jedzenie ok, choć dość monotonne. Korzystaliśmy też ze spa i wrażenia pozytywne. Kierowca pomylił hotele po przyjeździe i nasz transfer trwał 3h zamiast 1h. Transfer z obowiązkową przerwą na stragany, co jest zupełnie niepotrzebne, zwłaszcza wracając na lotnisko. Przez transfer nie dotarliśmy na obiad. Przyjechaliśmy po 15 i nasz pokój nadal nie był sprzątnięty. Poproszono nas o zaczekanie w barze. Hotel dość stary, jakosc sprzątania średnia, zdarzal się brak papieru lub obce włosy na podłodze :/. Klimatyzacja jest ale halasliwa, kapie z niej woda. Dostalismy pokój składający się z dwóch oddzielnych pomieszczeń połączonych balkonem - z 1 pomieszczenia nie skorzystaliśmy bo nie działała w nim klimatyzacja. Spalismy w 4 w jednym pomieszczeniu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
KLIMATYZACJA PSUJE CAŁY POBYT. W HOTELU PIĘCIOGWIAZDKOWYM JEST TO NIEDOPUSZCZALNE DRUGI MANKAMENT TO MAŁA ILOŚĆ LEŻAKÓW PRZY BASENACH.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego hotelu. Nie zasługuje nawet na 4 gwiazdki najwyżej na 3. Jeśli ktoś potrzebuje hotelu tylko do noclegów to jest wystarczający, ale do wypoczynku i relaksu w luksusie zupełnie się nie nadaje. Hotel nawet z wyglądu podzielony jest na 2 kategorie budynek główny i drugi mniejszy połączony łącznikiem. Biuro podróży na pewno zarezerwowało w tej słabszej (tańszej) części. Mieszkałem w tej gorszej części i wg niej wystawiam ocenę. Ogólnie w środku jest ciemno nawet w tej "lepszej" części. O samym hotelu świadczy już neon ze spalonymi literami z nazwy. Sam pobyt w Side uważam za bardzo udany, ale nic z tym wspólnego nie miał ani hotel ani wycieczki organizowane przez biuro podróży. Najlepiej wynająć samochód za 100E na 4 dni. Z miejsc antycznych do zwiedzania polecam takie jak Perge, Side, Aspendos, Lybre, Termessos, Silion; Wodospady Manavgat (mocno przereklamowane)
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary, dawno nieremontowany. Wiele niedociągnięć, obdrapane ściany, windy itp. Trudna komunikacja w hotelu - liczne korytarze, windy, schody (po 1 windzie w każdym miejscu hotelu) dla rodziny z dziećmi i wózkiem były utrapieniem. Klimatyzacja nie działała prawie w ogóle (restauracja, korytarze hotelowe, windy) lub nieznacznie - lobby. Jedzenie monotonne ale dość dobre. Alkohole fatalne. Pokoje na pewno nie takie jak ofercie biura - ciemne, z przepierzeniem a nie osobnym pokojem. Notoryczny brak leżaków przy basenie - bez rezerwacji przed 8 rano można było zapomnieć o miejscu. Nie polecam tego hotelu!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Drugi raz nie pojechał bym do niego. Jedzenie słabe, Animacje średnie. Czystość slaba, pokoje słabe. Dodatkowo płatne WIFI i sejf na duży minus. Daje dwójkę, bo wyobrażam sobie gorsze miejsca, ale naprawdę nie polecam tam jechać. Ps.Tragiczne zjeżdzalnie!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobrze polozony w centrum, blisko ladnej plazy. Kilka basenow jest tez dobra strona tego hotelu. Jedzenie monotonne jak na turcje bardzo slabe. Maly wybor owocow. Grill codziennie ale za bardzo przypalone jedzenie. Jedna z osob podrozujacych zatrula sie czyms na jadalni. Pierwsza noc w hotelu tragiczna, otrzymalismy pokoj w podziemiach bez balkonu i okien. Cale zdarzenie zgloszone przewoznikowi ktory bardzo malo profesjonalnie podszedl do sprawy. Raczej ostatni raz te biuro i na pewno nigdy wiecej ten hotel.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zalety: jedzenie za wyjątkiem wszechobecnego budyniu, przyjazna i dobra obsługa gości tylko i wyłącznie w restauracji przy plaży oraz przy leżakach nad morzem. WADY - już na dzień dobry panowie z recepcji pakują swoich gości do pokoi bez okien i balkonów do tzw. piwnicy, ponieważ się nie zgodziliśmy na tak złe warunki, przekazano nas do hotelu obok na jedną noc, następnego dnia nie mieliśmy się gdzie podziać i czekaliśmy na pomoc rezydenta. W hotelu bardzo mocno widoczna jest dyskryminacja polskiego turysty, polegająca na tym, że nawet ręczniki na plażę są tylko dla polaków, o połowę mniejsze od tych, którzy dostawali inni goście, szef animatorów jak tylko zauważył, że Polacy zajmują leżaki przy basenie, podczas ich nie obecności, nakazywał obsłudze zdjęcie ręczników i układanie ich obok, nie rozumieliśmy jego postępowania, bo jest sprawa zajmowania leżaków jest kwestią umowną pomiędzy gośćmi i nikt na to nie narzeka. Animacje, bardzo słabe jak na hotel 5 gwiazdek, zdażyło się też tak, że wyproszono nas i pozostałych gości będących przy basenie o godz.16, tylko po to aby przygotować skromną imprezę w pianie. Wszędobylski brud w restauracji, holu i przy basenie. Pokoje z hałaśliwą klimatyzacją, która kapała na podłogę i nie utrzymywała zadanej temperatury. Mieliśmy pokój na 5 piętrze gdzie dość często brakowało wody pod prysznicem. HOTEL - moim zdaniem hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, pokoje zniszczone i na dodatek o różnym wyposażeniu, byłem juz ze swoją rodziną i przyjaciółmi w Turcji juz kilkukrotnie, ale pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją i brakiem szacunku dla swoich gości opisaną powyżej.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest na 5 gwiazdek.To katastrofa :pokoje stary,klimatyzacji na recepcji ogólnie niema,winda to sauna,w korytarze nie czyści i też bez klimatyzacji, wyżywienie co dzień to samo,ostatni dni nic już ne jedliśmy,animacja to śmieszne.Nie polecam,szkoda pieniądze i czasu i takiego zepsutego urlopu.