Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Malgorzata, Gorzow Wielkopolski 26.07.2018 Termin pobytu: lipiec 2018
Opinia
Kiepska komunikacja.zero angielskiego.zakwaterowanie bungalow 3 gwiazdki max
3.5/6
Piotr, Rydułtowy 29.07.2019
sunrise resort hotel
Jakość i komfort pokoju zaważyły na ocenie całości pobytu również bezradność rezydenta w tej sprawie
3.0/6
Miroslaw, --- 19.08.2021
Pięć gwiazdek to przesada
Witam, Nie spodziewałem się, że w hotelu zastanę złote klamki lub sedesy z chińskiej porcelany, ale także nie spodziewałem się, że standard apartamentu typu Club Begonvil będzie tak niski. W pokojach nie było żadnego stolika, ani jednego krzesła, a w szafkach nie było półek, na których możnaby było ułożyć swoje ubrania/bieliznę. Pierwsze lokum o numerze 3103 (trudno to nazwać apartamentem), jakie otrzymałem po przylocie, praktycznie nie nadawało się do zamieszkania: drzwi główne miały ślady albo włamania albo traktowania "z buta". Drzwi wewnętrzne do łazienki nie dało się zamknąć/otworzyć bez używania siły i trzaskania nimi co powodowało wieki hałas. Wewnątrz cuchnęło stęchlizną albo jakimś innym, nieprzyjemnym zapachem (smrodem). Po interwencji w recepcji zmieniono nam w drugim dniu pobytu na apartament 3111. W lokalu tym klimatyzacja praktycznie tylko mieliła powietrze zamiast je także schładzać i działała tak głośno, że przeszkadzało to w odpoczynku. Zrobiłem nagranie oraz pomierzyłem poziom hałasu aplikacją na moim telefonie. Wykazało to 80 decybeli! Po kolejnej interwencji w recepcji hałas usunięto, ale chłodzenia nie przywrócono. Innym problemem jest obsługa rezydencka, która praktycznie sprowadziła się do ofertowania/sprzedaży wycieczek. Większość gości hotelu stanowili Turcy (ok 50 %), drugą grupą byli Rosjanie (ok 30 %), ale trzecią Polacy (ok 15 %). Niestety nie dało się tego zauważyć na imprezach dla gości. Konferansjerka była po turecku (OK), po rosyjsku (także OK) , a także po niemiecku i angielsku. Niemiecko mówiących gości naliczyłem 2, angielsko 3. Coś jest nie tak. Myślę, że to niewłaściwa praca rezydenta. Jednak pogoda, miła obsługa i infrastruktura hotelowa (baseny i aquapark) wpłynęły na to, że główna ocena nie jest negatywna.
3.0/6
Aneta, Poznań 21.07.2019
Tygodniowy pobyt
Byliśmy z mężem na początku lipca, kwatera w bungalowie już do remontu ale wszystko rekompensuje przepiękny ogród, jedzenie rewelacja bardzo duży wybór każdy coś dla siebie znajdzie, na terenie hotelu znajdują się 3 baseny, z czego jeden kameralny z barem w basenie kawa, napoje wino. Codziennie organizowane pokazy w amfiteatrze. Od hotelu jakiś 1 kilometr do sklepów z odzieżą, galanterią, pamiątkami itp. Ogólnie pobyt w tym hotelu oceniam za udany za pogodę i jedzenie. Jeżeli lubicie luksus to nie polecam.