Kategoria lokalna 5
2.0/6
Najgorszy hotel jeśli chodzi o serwis i wyżywienie w jakim byliśmy w Turcji. Ciągle coś się psuło , także klimatyzacja. Prawie sami Białorusini, czuliśmy się nie jak nad morzem Egejskim lecz jak na Minskoje Morje. Jedyną zaletą jest plaża i położenie.
Jarosław, Zaścianki - 26.09.2021
4/8 uznało opinię za pomocną
2.0/6
To nasza trzecia wycieczka z Rainbow. Pierwsza objazdowa była na szóstkę, druga na czwórkę z plusem (biuro uznało swoją winę i zrekompensowało nam "wpadkę"), a ta...marna dwója :( Hotel na 5+. Był mały problem ze sprzątaniem, ale nie czepiamy się. Po zapłaceniu zaliczki okazało się, że nasza opiekunka jest na urlopie i nikt jej nie zastępuje, więc pozostał nam kontakt na infolini. Trzy dni przed wyjazdem zmieniono nam hotel, niestety nie zaktualizowano to w aplikacji, co okazało się być problemem przed wyjazdem powrotnym. Zbiórka wg.aplikacji miała być o 6.20, natomiast o godz.5-tej obudził nas dzwonek telefonu, że przedstawicielka biura Magda czeka już na nas w recepcji z podstawionym autokarem. Proszę sobie wyobrazić jak z 2-letnim dzieckiem biegliśmy do autokaru, zastanawiając się czy zabraliśmy wszystko z pokoju. Oczywiście nie zdążyliśmy nic zrobić dziecku do jedzenia, ani wziąć na drogę (ponad 2 godz.drogi) . Przedstawicielka biura całkowicie zignorowała nasze pytania, dlaczego w aplikacji mieliśmy złą godzinę zbiórki. Weszła do autokaru i z pretensjami powiedziała do innej rodziny czekającej na nas: "To są Ci ludzie przez których musieli Państwo czekać w autokarze". Nie muszę chyba dodawać, że Ci ludzie zaatakowali nas słownie, a Pani Magda siedziała dumnie z przodu autokaru. Totalny brak profesjonalizmu. Po złożeniu reklamacji w rainbow otrzymaliśmy informację, że: -pomyłki w aplikacji się zdarzają... -informację o godz.wyjazdu mogliśmy otrzymać w recepcji (brak komunikatywnego angielskiego nam to utrudnił-biura to nie intersuje) -pani Magda nie sprawiała do tej pory problemów, więc biuro zakłada, że tym razem też tak nie było (czyli my kłamiemy) Nie mogliśmy się ze swojego telefonu dodzwonić do rezydenta, więc i tu informacji nie mogliśmy otrzymać. Podsumowując: Jeśli chcecie jechać na wakacje, aby pozwiedzać, to polecamy mając dobre wspomnienia z pierwszej wycieczki. Jeśli chcecie jechać na wypoczynek to ODRADZAMY. Szkoda Waszych pieniędzy. Wyszukajcie promocji na loty, skontaktujcie się z hotelem i będziecie kilkanaście stówek do przodu. To był nasz trzeci i ostatni raz z biurem Rainbow...
Dagmara, Krosno Odrzańskie - 14.10.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
8/11 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Na początku problem z pokojem, miał być pokój rodziny 5os. a dostaliśmy 4os. w tym dostawka w formie fotela rozkładanego, który po rozłożeniu blokował poruszanie się i dostęp do drzwi. Pokój po długiej negocjacji, udało się zmienić, niestety fotel dla 5os. powędrował razem z nami. Plaża piaszczysta, dużo leżaków i parasoli. Woda szara i mętna, czasami czarna / brudna od wodorostów, nie zachęca do kąpieli. Hotel udostępnia jeden duży basen i 3 małe zjeżdżalnie, basenik dla dzieci. Przy trzech budynkach wolnostojących znajdują się jeszcze trzy baseny ale są dostępne wyłącznie dla osób którzy mają pokoje na parterze. Kuchnia smaczna. Drinki i napoje - poniżej standardu (4 drinki do wyboru), kawa herbata i to wszystko, brak suchych przekąsek. Wymeldowanie o 12:00 i koczowanie do transferu do 23:20. Brak możliwości wydłużenia doby hotelowej nawet przy próbie zgłoszenia dzień wcześniej. Brak wsparcia od strony Rainbow. W trakcie oczekiwania na transfer hotel daje możliwość korzystania z posiłków i infrastruktury. Jednak brakuje później pomieszczenia do przygotowania się do podróży w takich przypadkach pozostaje tylko prysznic przy basenie i toalety hotelowe. Brak wagi do zważenia bagażu, hotel udostępnia malutką wagę łazienkową.
Tomasz, Warszawa - 09.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Jestem zaskoczona; hotel Palm Wings nie zasługuje na 5 gwiazdek .Przebywałam w hotelu od 24.05.2018 do 31.05.2018 plaża brudna mała mało leżaków .Pokoje ciasne trzy osoby w pokoju swim up żeby jedna przeszła dwie musiały stać między łóżkami. Po za tym w łazience śmierdziało wybijało z kanalizacji mało osób sprzątających dwa dni nie był sprzątany pokój. Wyżywienie jak na Turcję ubogie mało warzyw sałatek ryb /tylko pstrągi i na drugi dzień sałatki z nich/ brak tradycyjnych tureckich kebabów , pieczonych mięs kurczaków ,codziennie te same ciasta nie było znowu tradycyjnej chałwy,owoce najgorszego sortu i mało. Jedyny plus to piękne morze.Może dlatego że nie w pełni sesonu, byłam w wielu Turekich hotelach i mam porównanie.
Bogumiła Teresa, WARSZAWA - 01.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
2/7 uznało opinię za pomocną