Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kusadasi to piękne miasto, szczególnie okolice portu. Widać tu dwa światy - świat biedny i bogaty. Hotel w moim mniemaniu nie zasługuje na *****. Pokoje malutkie, łazienka miniaturowa. Pokoje sprzątane codziennie przez bardzo miłe tureckie panie. Jedzenie smaczne, chociaż śniadania i kolacje monotonne. Drinki w barze nie zawierały oryginalnych alkoholi typu Malibu, Johnny Walker tylko zamienniki oraz syropy…. W naszej ofercie mieliśmy do wyboru 1 kolację w restauracji. My wybraliśmy włoską, która poza przystawką nie miała z nią nic wspólnego. Wybór ryby na główne danie był totalną porażką. Sucha dorszowata ryba bez smaku podana z prażonymi migdałami nie przypadła mi do gustu. Plaża czysta, sprzątana codziennie, leżaki rezerwowane były już o godzinie 7.00 także po śniadaniu próżno szukać było wolnego. Warto wybrać się na wycieczkę do Pammukalle, bo to piękne miejsce które niestety po mału umiera. Piękny amfiteatr starożytny i basen Klepatry. Widoki przecudowne. Ludzie życzliwi i pomocni. Warto płacić kartą lub tureckimi lirami w tej części Turcji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na całym obiekcie brak wskazówek gdzie co się znajduje. Ludzie dowiadują się jedni od drugich gdzie można zjeść , gdzie bary itp. Obsługa smutna, ZERO UŚMIECHU, jakby pracowali za karę. Jedzenie zawsze zimne. W toaletach ( wszędzie) brzydki zapach. To mój kolejny pobyt w Turcji, ale pierwszy i ostatni w tym miejscu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel ok, ale czystosc czesci wspolnej czy lazienek urąga standardowi na jaki się lansuje
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża i otoczenie hotelu oceniam bardzo dobrze.Jedzenie mało urozmaicone,zwłaszcza śniadania.Po przyjedzie otrzymaliśmy pokój z nie działającą klimatyzacją i uszkodzonym sejfem oraz małym metrażem,nie było przygotowanej pościeli na łóżku dla naszego dziecka.Po kilkukrotnej naszej interwencji w recepcji zamieniono nam pokój na taki który spełniał w pełni nasze oczekiwania.W całym hotelu bardzo dbają o czystość-duży plus za to.Obsługa bardzo miła i tylko Oni chodzili w maseczkach oraz nieliczni goście.Mieliśmy wrażenie,że hotel jest przepełniony,mnóstwo ludzi i nikt nie przestrzegał reżimu sanitarnego,zero masek u gości,brak zachowanego odstępu a wręcz tłok i ścisk na stołówce i plaży.W czasach epidemii to dla mnie wręcz rażące zaniedbanie.Ze względu na brak poczucia bezpieczeństwa ponownie nie wybralibyśmy tego hotelu :(
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Minusy hotelu: - brudna łazienka z pajęczynami przy drzwiach oraz zabrudzonymi kafelkami na podłodze - bardzo niewygodne łóżko - brak codziennego sprzątanie - obsługa ograniczała się do wymiany ręczników - brak zakazu palenia co wiązało się z tym, że na każdym kroku było czuć dym papierosowy (restauracja, basen, plaża, a nawet w pokoju zapach dolatywał od sąsiada); rzecz bardzo uciążliwa dla osób niepalących - codziennie to samo jedzenie, może ze 2-3 nowe pozycje dziennie w postaci innego mięsa - hotel poszedł bardziej na ilość jak na jakość - standard hotelu ogólnie zdecydowanie nie miał 5 gwiazdek, polski odpowiednik słabego hotel 3* Plusy: - bardzo ciekawe animacje - miła i pomocna obsługa hotelowa (chociaż ciężko się było czasami porozumieć w języku angielskim)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mocno średni, pokoje słabo sprzątane, animatorzy wszystkie zabawy sprowadzali do podtekstów gejowskich ( dla dzieci słabe).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinia pozytywna chętnie bym wróciła w to miejsce Jedyny minus to daleki tramsfer z lotniska,ale to nie był jakiś duży problem Kierowca zatrzymał się na postój
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
O zaletach piszą wszyscy ja napiszę o wadach. 1. Nieprzyjemny zapach w łazienkach hotelowych, w 3 pokojach, w których mieszkaliśmy 2. Animacje dla dzieci o 21, zamiast muzyki dla dorosłych, a dzieci 10, dorosłych 300 3. Nie można potańczyć, hotel nie oferował wieczorem możliwości potańczenia, pozostaje tylko alkohol, bardzo słabe rozwiązanie. No tragedia dla osób, które nie chcą iść spać o 22.00 4. Bardzo kiepskie animacje, na mniej niż przeciętnym poziomie. Jeśli ktoś był na rejsie, to już wie na czym polegają dobre animacje 5. Małe pokoje jak na 5*, raczej mówimy o 3-4 gwiazdkach. Ale codziennie sprzątane, może to podnosi standard 6. Skorzystanie z à la carte to żart, jest w ofercie, ale w zasadzie niedostępne dla osób, które przyjeżdżają na 7 dni. Próbowaliśmy zamówić w środę, wolna była niedziela, gdzie był to nasz dzień wylotu, porażka 7. Rezydent Rafał, hmm, zupełnie nieobecny, a jak został poproszony o interwencję w sprawie à la carte żadnego kontaktu 8. Telefon do rezydenta Rafała nie odnajduje się w WhatsApp, w żaden sposób nie można go dodać, więc trzeba do pana Rafała dzwonić z recepcji, jakoś biuro wycieczek potrafiło skontaktować się na WhatsAppa, a pan Rafał, no cóż. 9. Leżaki - w sezonie to chyba trzeba o 6.00 rano biec i rezerwować, no to to już jest mega porażka O pozytywach poczytacie Państwo u innych, zapraszam na inne opinie. Pozdrawiam - 6 osób
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel jeśli chodzi o serwis i wyżywienie w jakim byliśmy w Turcji. Ciągle coś się psuło , także klimatyzacja. Prawie sami Białorusini, czuliśmy się nie jak nad morzem Egejskim lecz jak na Minskoje Morje. Jedyną zaletą jest plaża i położenie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To nasza trzecia wycieczka z Rainbow. Pierwsza objazdowa była na szóstkę, druga na czwórkę z plusem (biuro uznało swoją winę i zrekompensowało nam "wpadkę"), a ta...marna dwója :( Hotel na 5+. Był mały problem ze sprzątaniem, ale nie czepiamy się. Po zapłaceniu zaliczki okazało się, że nasza opiekunka jest na urlopie i nikt jej nie zastępuje, więc pozostał nam kontakt na infolini. Trzy dni przed wyjazdem zmieniono nam hotel, niestety nie zaktualizowano to w aplikacji, co okazało się być problemem przed wyjazdem powrotnym. Zbiórka wg.aplikacji miała być o 6.20, natomiast o godz.5-tej obudził nas dzwonek telefonu, że przedstawicielka biura Magda czeka już na nas w recepcji z podstawionym autokarem. Proszę sobie wyobrazić jak z 2-letnim dzieckiem biegliśmy do autokaru, zastanawiając się czy zabraliśmy wszystko z pokoju. Oczywiście nie zdążyliśmy nic zrobić dziecku do jedzenia, ani wziąć na drogę (ponad 2 godz.drogi) . Przedstawicielka biura całkowicie zignorowała nasze pytania, dlaczego w aplikacji mieliśmy złą godzinę zbiórki. Weszła do autokaru i z pretensjami powiedziała do innej rodziny czekającej na nas: "To są Ci ludzie przez których musieli Państwo czekać w autokarze". Nie muszę chyba dodawać, że Ci ludzie zaatakowali nas słownie, a Pani Magda siedziała dumnie z przodu autokaru. Totalny brak profesjonalizmu. Po złożeniu reklamacji w rainbow otrzymaliśmy informację, że: -pomyłki w aplikacji się zdarzają... -informację o godz.wyjazdu mogliśmy otrzymać w recepcji (brak komunikatywnego angielskiego nam to utrudnił-biura to nie intersuje) -pani Magda nie sprawiała do tej pory problemów, więc biuro zakłada, że tym razem też tak nie było (czyli my kłamiemy) Nie mogliśmy się ze swojego telefonu dodzwonić do rezydenta, więc i tu informacji nie mogliśmy otrzymać. Podsumowując: Jeśli chcecie jechać na wakacje, aby pozwiedzać, to polecamy mając dobre wspomnienia z pierwszej wycieczki. Jeśli chcecie jechać na wypoczynek to ODRADZAMY. Szkoda Waszych pieniędzy. Wyszukajcie promocji na loty, skontaktujcie się z hotelem i będziecie kilkanaście stówek do przodu. To był nasz trzeci i ostatni raz z biurem Rainbow...