Opinie o Uroki Morza Śródziemnego

5.1/6
(340 opinii)
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.3
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    6+ DLA PILOTA

    Jacek, Włodowice 28.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Intensywnie spędzony tydzień Super widoki,dużo przejazdów,mnóstwo ciekawych informacji. Pani Patrycja-pilotka - rewelacyjnie przygotowana, świetnie zorganizowana. Zaliczyłem ponad 50 krajów do tej pory-ZDECYDOWANIE NAJLEPSZA PILOTKĄ!!!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Uroki nie tylko Morza Środziemnego

    Anna, Wroclaw 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wycieczka bardzo udana.Program zrealizowany w 100%.Niestety hotele bardzo słabe-szczegolnie hotel w Nicei(brud,smród).Bardzo malo czasu wolnego w pięknych miejscach natomiast w Lourdes stanowczo za dużo,szczegolnie,ze mielismy tam nocleg,wiec ludzie pragnący uczestniczyć w mszach i procesjach mogli to robic w godzinach póżniejszych a nawet rano(wycieczka to nie pielgrzymka!)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Francja Andora Hiszpania Monako

    ANDRZEJ, WARSZAWA 16.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Bardzo ciekawa i intensywna Wyczeiczka,pełna wrażeń i ciekawostek.Pabi pilot Małgosia wielką wiedza i sympatyczna bardzo i pomocna.Na słowa uznania zasługuje również kierowca Hose nie dość że istny mistrz kierownicy to i super gościu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    były to z pewnością uroki Morza Śródziemnego i okolic.

    mniej zadowolona 11.06.2024

    Pod opieką pilota, przewodnika, ilustratora, p. Ryszarda została wzbogacona o historię, genealogię i współczesność głownie Francji, ale mnóstwo informacji było o Monako, Monte Carlo. Czuję, ze ta wycieczka mnie wzbogaciła, choć czuję niedosyt, bo wiele obiektów w zwiedzanych okolicach było pełnych zabytków, o których nie usłyszeliśmy, choć były krok lub dwa kroki od nas. Wyrażę jednak swoje niezadowolenie z powodu zbyt krótkich pobytów i czasu wolnego tak skąpo nam udzielanego, że wystarczał na niezbędne imponderabilia, ale nie pozwolił kontemplować okolic dalszych. Często czasu było oburzająco mało; liczyłam na spacer po Pont Saint-Bénézet w Avinion, ale most był już zamknięty. Pałac papieski godny był odwiedzin. Mnóstwo czasu na dojazdy, krótkie wizyty w mieście, miejscu docelowym. Najgorzej było w Barcelonie. Miasto wiecznie zakorkowane w turystycznym sezonie; problemy z zaparkowaniem autokaru spowodowały, że kilkakrotnie objeżdżaliśmy kwartał ulic w poszukiwaniu miejsca parkingowego. W końcu, wobec braku takowego wysiedliśmy w mniej lub bardziej oddalonym od celu miejscu, ale godzina stracona, co poskutkowało skróconym czasem na zapoznanie się z kultowymi miejscami w Barcelonie; nawet z okien autokaru nie zobaczyliśmy Casa Mila ani innej budowli Antonio Gaudiego (z wyjątkiem Sagrada Familia z zewnątrz). Natomiast 20 minut na spacer po Parku Guell- skazało mnie na szybką przebieżkę, by mieć chwilę czasu na spojrzenie na przyrodnicze cuda w parku, budynki i budowle. A można było zaparkować autokar na przedmieściach i dać każdemu z nas bilet na komunikację publiczną, pozwolić nam poruszać się z p. Ryszardem, który zna miejsca i przystanki na wylot i poruszać się po Barcelonie nie autokarem, a komunikacją, z której Barcelona słynie. Nie rozumiem też, dlaczego wszędzie zjawialiśmy się na zwiedzanie o godz. 9, a z Panem Piotrem, naszym przewodnikiem po mieście, dopiero o godzinie 11. Tych dwóch godzin nam zabrakło w Barcelonie! Na koniec jeszcze coś o naszej wycieczkowej diecie- Hiszpania, Francja to kraje znane z uprawy warzyw i owoców. Na śniadaniach przez cały tydzień nie widziałam listka sałaty dla każdego, plasterka pomidora czy ogórka. I to w sezonie, gdy ich jest już sporo na rynku. Bardzo na nas oszczędzacie! Obsługa na słowo Rainbow wskazuje nam miejsce naszych śniadań, jakże ubogich od sąsiadujących z nimi innych sal dla innych grup, z zupełnie innym menu. Nie mam zastrzeżeń ani do hoteli, choć nie umożliwiają powrotu do zwiedzanego miejsca, bo są daleko od tych miejsc. Było czysto, schludnie, była ciepła woda.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem