Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program ciekawy - zrealizowany w 100%. Lazurowe Wybrzeże zachwyca i minusem jest brak choć odrobiny więcej czasu wolnego w zwiedzanych miejscach - szczególnie w Nicei, Monako, Arles czy Avignion. Połowę wycieczki mieliśmy dodatkową saunę w autokarze - nie działała klimatyzacja przy temperaturze na zewnątrz - 38 stopni. Do autokaru wchodziło się jak do sauny. Natomiast pilot na nasze prośby o interwencję stwierdził, że "jest tylko pilotem" i kazał nam telefonować na infolinię reklamacji Rainbow. Super postawa - chyba Pan Ryszard jest właśnie pilotem, czyli przedstawicielem biura - po to właśnie, żeby zapewnić realizację wszystkich punktów umowy (mieliśmy zapewniony przejazd klimatyzowanym autokarem). Po interwencji kilkunastu uczestników wycieczki - którym udało się dodzwonić po wielu próbach - w połowie wycieczki zmieniono nam autokar. Po drugie - proszę uważać, na zakup ostatnich miejsc na wycieczce - otóż Rainbow sprzedał wszystkie miejsca w autokarze w tym 5 miejsc w ostatnim rzędzie - mimo tego, że jak rozmawiałam wcześniej w biurze - zapewniano mnie, że nie są Triadą i nie sprzedają środkowego miejsca na ostatniej kanapie (współczuję osobie która tam siedziała). Poza tym było tam ciasno - wszyscy czuliśmy się jak sardynki w puszce. Przy długich przejazdach pomiędzy zwiedzanymi miejscami jest to problem. Miejsca zwiedzane super - ale brakuje czasu wolnego - można było wyjeżdżać trochę wcześniej lub wracać później na nocleg kosztem tego, żeby mieć choć trochę więcej czasu wolnego. Tym bardziej, ze noclegi odbywały się na kompletnych pustkowiach - żadnych sklepików, żadnych miejsc żeby pospacerować (pod tym względem wolałam wycieczkę do Grecji czy Chorwacji). Można było zostać w jakiejś miejscowości godzinę dłużej a nie na godzinę 19 być w hotelu na pustkowiu. Plus - jedyny to hotel w Lourdes - 10 minut spacerem do sanktuarium - można było uczestniczyć w precesji lub spokojnie pospacerować po miejscowości. Barcelona jest cudowna - i zachwyca za każdym razem gdy tam jestem. Natomiast zwiedzanie można było zaplanować trochę inaczej - za późno wyjechaliśmy z hotelu i przez to biegaliśmy jak oszalali, żeby zdążyć. W Barcelonie byliśmy na godzinę 10 - i zaczęliśmy od Parku Guel, potem Sagrada Familia i dzielnica gotycka z katedra św. Eulalii. Do katedry wchodziliśmy w ostatniej chwili i nawet nie udało się obejść dookoła - bo już zostaliśmy wproszeni na zewnątrz przez służby porządkowe. Następnie mieliśmy 3,5 godz. czasu wolnego na Las Rambla - ja wykorzystałam w pełni - bo wiedziałam co chciałabym jeszcze zobaczyć, ale reszta wycieczki włóczyła się po deptaku. Barcelona w biegu - i dla tych co byli tu pierwszy raz - rozumiem ich żal i pretensje do przewodniczki - skądinąd Pani Joasia naprawdę ciekawie opowiadała nam o Katalonii i Barcelonie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka godna polecenia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka atrakcyjna, zrealizowana zgodnie z programem. Rozszerzyłabym program w Nicei - było mało czasu. Pominęłabym wizytę w Lourdes na rzecz innych atrakcji (tam główną atrakcją był hotel - bardzo przyzwoity jak na objazdówkę) samo miasto niczym Las Vegas, jarmark tandety. Hotele podczas wycieczki bardzo przeciętne, zlokalizowane poza miastami, najczęściej sieci Ibis. Warto wykupić kolacje - wygoda, ceny przyzwoite. Rozczarował mnie pilot - pan Michał - zdecydowanie brak doświadczenia, luki w wiadomościach, trudności w wysławianiu się. Szczególnie zabrakło informacji ogólnych o zwiedzanych krajach, kulturze, obyczajach. Szkoda!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawa dobrze zorganizowana wycieczka, pilot i kierowca bardzo profesjonalni, bardzo dobrze przygotowani i kompetentni. Hotele pozostawiają jednak dużo do życzenia zwłaszcza w Barcelonie, umiejscowione na odległych peryferiach bez możliwości żadnego transportu poza taksówkami na które wydaliśmy około 1000zl, gdyby hotel był lepiej skomunikowanyoznaby skorzystać z metra lub autobusu. Osoby pozostające w hotelu spędzili tam bez sensu praktycznie cały dzień po przylocie i kolejny przed wylotem, kupując wycieczkę powinniśmy być o tym poinformowani, można było wybrać np coś innego. Wygląda że biuro bardzo oszczędza na turystach i mało się nimi przejmuje. Wystąpił też problem z wyżywieniem, problemy z daniami wegeteriańskiemi , podawano nam ryby dziwiąc się że to nie odpowiednie danie.