5.5/6 (274 opinie)
3.5/6
Świetna i atrakcyjna wycieczka, ciekawy program. Rewelacyjna Dolina Śmierci i Kanion Kolorado mimo temeperatury ok 40*C Ciekawe kultowe San Francisco, Park Yosemite.
Ula - 18.09.2022
18/21 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wycieczka była bardzo ciekawa pomijajac nasza pilotkę, która z przykrością muszę stwierdzić nie miała żadnej wiedzy na temat poszczególnych punktów, całkowity brak organizacji i notoryczne spóźnienia , ciągle rozmowy z kierowcą zamiast z nami i mimo że jeździliśmy po 400km dziennie ,to nawet raz nie była w stanie zorganizować nam toalety ,mimo że toaleta była w autokarze ,gdy raz skorzystaliśmy z niej zaraz po tym została zamknięta na klucz bez możliwości skorzystania . Program był niezorganizowany jeśli chodzi o Wielki Kanion ponieważ kazała nam czekać pięć godzin w poczekalni ,zamiast zabrać nas na obiad autobusem na punkty widokowe ,do tego nie zwiedziliśmy wioski Indian a na szklana platformę ,na którą byli chętni powiedziala że tam i tak nie ma sensu iść ,więc nie poszliśmy . Mimo wiele próśb o postój pod znakiem las Vegas i podkreślam zgodzie kierowcy, nie zatrzymaliśmy się ,mimo że kierowca zapytał czy ma stanąć ,ona uważając,że nikt nie zna języka angielskiego kazała mu jechać dalej i nie zatrzymywać się . Gdy poprosiliśmy o 5minut przerwy i poczekaniu bo po 500km musimy iść niezwłocznie do łazienki ,powiedziała że ona musi realizować problem i nie może poczekać na nas i mamy same zwiedzić miasteczko,po czym zostawiła trzy osoby z grupy i poszła. Gdy byłyśmy pod Golden Bridge była piękna pogoda z rana ,zamiast płynąć statkiem z rana ,popłynęliśmy na Alcatraz po południu gdy była okropna mgła. W efekcie końcowym była to najgorsza pilotka jaka do tej pory miałysmy. Program jest bardzo ciekawy i inna grupa z Rainbow,z którą często się spotykaliśmy zrealizowała cały program i nie miała takiego nieszczęścia jak my. Mam nadzieję,że nikt poza nami nie będzie tak poszkodowany, bo na takie wyjazdy jeździ się tylko raz w życiu i nie będzie możliwości naprawienia doswiadczen,które niestety miały miejsce z tą pilotką. Z poważaniem Klaudia i Bożena.
Bożena, Berlin - 08.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
55/57 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Przewodnik wykazał się dobrą wiedzą , niemniej niektóre hotele poza miastem z marnym śniadaniem. Dwa tygodnie przed terminem wyjazdu wycieczka była tańsza o ponad dwa tysiące, czuję się w pewien sposób oszukany. Kierowca autobusu wielokrotnie przekraczał dozwoloną prędkość. W ostatnim dniu z jakiegoś nieznanego powodu część wycieczki nie dowiózł na lotnisko.
Adam, Racibórz - 07.09.2019
11/14 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Miejsca odwiedzane podczas wycieczki mega ciekawe i warte zobaczenia. Przepiękne widoki z okien autobusu rekompensowały nawet dłuższe przejazdy autobusem. Hotele przyzwoite i wygodne, choć w większości nie było czajników w pokojach czy wody butelkowej. Niezapomniane wrażenia z lotu helikopterem do kanionu Colorado. Polecam każdemu! Zorganizowana i doświadczona Pani Pilot + punktualna grupa były dużym atutem. Uwaga dla osób, które podczas przerw i postojów interesują się czymś więcej niż wc i kawą - polecam sprawdzić na google maps czy nie ma czegoś ciekawego w okolicy (czy po prostu nie bać się rozejrzeć )i podejść do okolicznych skansenów, muzeów czy kościołów, choć czasem je tylko "przebiegałam" ze wzgl na krótki czas przerwy, a szkoda, bo mozna bylo w kilku miejscach dać kilka min więcej czasu wolnego na to. Uogólnienie Pilotki, iz Polacy "nie interesują się kościołami" i skoncentrowanie tylko na jedzeniu/kawie trochę słabe (zrozumiałe, bo ludzie o to pytają, jednak trochę szkoda, że tylko to bylo priorytetem...). Śniadania bardzo słabe, mały wybór itp, małe sale, więc nie zawsze było gdzie usiąść, ale rano głodnym się nie chodziło. Dobry pomysł, ze obiady/kolacje we własnym zakresie, bo każdy mial szansę zjeść, próbować to, na co miał akurat ochotę. Ogromny minus dla firmy za sporą podwyżkę kosztów realizacji programu, o której większość grupy dowiedziała się dopiero na miejscu i niejako zostala postawiona pod murem, co pokazuje jakie Rainbow ma podejście do klienta...
Ania, Wrocław - 22.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024
20/20 uznało opinię za pomocną