Opinie o Odpocznij w Albanii, MonteCarlo Lungomare

4.6/6
(202 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Intensywność programu
5.0
Obsługa hotelowa
4.2
Pilot
5.4
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Transport
5.1
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia mierna

    Hubert, Racibórz 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Miejsce jako punkt wypadowy ok ale jako hotel 4 gwiazdy nic wspólnego . brak restauracji/ baru o wszystko trzeba się upominać

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nie polecam

    Agnieszka 02.09.2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Witam, właśnie wróciliśmy z wczasów we Wlorze. Mieszkaliśmy w tym hotelu 11 dni. Pokój nie najgorszy, łazienka kiepska. Mieszkaliśmy na parterze z widokiem na śmieci z pobliskiej knajpki. Z łazienki przez tydzień wydobywał się nieładny zapach kanalizacji, do tego kiepsko tam z czystością pomimo tego że codziennie jest sprzątane. Stołówka na piętrze, bez klimy. Posiłki bardzo kiepskie. Na śniadanie dzień w dzień to samo, jajka i parówki. Na obiad często sos z porannych parówek. Mały wybór dan. Rakija przelewana z plastiku do butelki po wyborowej. Obrusy papierowe na stołach, poplamione, nie zmieniane. Do plaży blisko. Leżaki kiepskie a poduszki brudne i podarte, do tego wszyscy w piasku gaszą pety. Plusem była tylko dobra kawa. Byliśmy na dwóch wycieczkach wykupionych przez biuro. Do ceny za wycieczkę trzeba doliczyć jeszcze jedzenie, przejazd motorówką. Ogólnie fajnie ale pod koniec pobytu trafiliśmy do polskiego biura działającego we Wlorze i od nich wycieczka petarda i o połowę tańsza. Z wyżywieniem wliczonym w cenę. Rozmawialiśmy z kilkoma osobami mieszkającymi w tym hotelu i nie spotkaliśmy zadowolonej osoby. Omijajcie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wrzesień 2024

    Andrzej, Stalowa Wola 03.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Program wycieczki oraz pilot Pani Bożenka bardzo dobry. Hotel zgodny z opiniami wcześniejszych uczestników czyli nieprzyjemny zapach z kanalizacji,pokoje zagrzybiale, śniadania monotonne, basen tragedia (jak zgłosiliśmy uwagi że brydny to spuścili wodę i basenu nie było).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Odpocznij w Albanii

    Tadeusz, Zgorzelec 19.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel Monte Carlo Vlora - 07.08.2023 - 14.08.2023 . Dojście do hotelu wymaga sporego wysiłku (około 170 schodów) - w hotelu brak windy (wnoszenie i znoszenie bagaży utrudnione). Opis hotelu : (hotel **** gwiazdkowy ????????) w szafie brak wieszaków, po jednym ręczniku na osobę, w łazience nieprzyjemny zapach z kanalizacji, przy umywalce brak miejsca na przybory toaletowe, w narożnikach pleśń i brudno, na klatce schodowej na stopniach pajęczyny. W czasie transferu na lotnisko brak opieki ze strony rezydenta - o mało nie spóźniliśmy się na odlot. Wycieczki objazdowe i fakultety : sprawne, ciekawe, dużo wiadomości przystępnie przekazanych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    MonteCarlo Lungomare

    Iwona, Lublin 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pobyt jak i miejscowość należy uznać za udany i jak najbardziej trafny ,godny polecenia.Jest co zwiedzać,piękna plaża i mega czysta woda.Przepiękne widoki,masa restauracji ,poczucie bezpieczeństwa sprawia ,że z całą odpowiedzialnością polecam każdemu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Organizator wycieczki

    Barbara - 10.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Brak wywiązania się z umowy. Ilość dni pobytu niezgodna z podanymi w ofercie (dotyczy dób hotelowych). Brak informacji, że podane w ofercie wycieczki mogą się nie odbyć z powodu zakończenia letniego sezonu. Stan faktyczny odmienny niż podany w ofercie imprezy turystycznej dotyczącej hotelu. Przykładowo: - Basen jest, ale nie ma w nim wody. -Leżaków przy basenie brak. - Brak wydzielonej części plaży dla hotelu i brak leżaków oraz parasoli. - Recepcja jest, lecz bez pracownika, Nieczynny bar na tarasie widokowym. Brak odbioru jakiegokolwiek programu telewizyjnego z powodu wyłączenia sieci. W pokojach nie ma telefonu. Rezydent/pilot nie podjął jakichkolwiek czynności poza przyjęciem do wiadomości zgłoszeń uczestników o niezgodności usług z umową.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    lepiej tego nie wybierać

    Marek, Skierniewice 21.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Byliśmy 3 osobową rodzinką od 1 do 8 lipca 2024. Usytuowanie hotelu rzeczywiście bardzo blisko plaży z darmowymi leżakami ale nie najczystrzymi, sama plaża też nie najczystsza od petów rxucanych przez boy hotelowych. Sama miejscowość, jeśli ktoś wybiera się do Wlory bardzo ładna, promenada i mnóstwo fajnych knajpek, które ratowały sytuację. My mieliśmy opcję samych śniadań, na całe szczęście, bo ich też się jeść nie dało. Syn po dwóch dniach przestał na nie chodzić. Codziennie jajko sądzone i gotowane, wstrętny chleb w jajku, parówki i sałata papryka i okropne oliwki, jeszcze takich nie jadłam, fe. Wędlina i ser na półmisku niesmaczne. Mleko i chrupki najniższej jakości w niczym nie przypominały smaku płatków do mleka. Dwa dystrybutory obleśne, brudne, psujące się o ohydnym pseudo sokiem i chyba kawą, nie wiem co to było. Pokoje widać że po remoncie łóżka czyste niestety pościel nie zmieniana, o zmianę ręczników nie można było się doprosić mimo że kładliśmy na podłodze. Wnioskuję że pokoje nie dprzątane, od początku pobytu kurz zbity leżał po toaletką i nie znikał, chyba sprzątali środek. Łazienka no dla mnie nie do przyjęcia, korzystając z deszczownicy woda lała się po całej podłodze, muszla klozetową zapuszczona, sama ją doczyściłam szczotką. Nieprzyjemny zapach z muszli klozetowej. Trzeba było prosić się o papier toaletowy. Telewizja nie działa. Po zgłoszeniu miała zadziałać jutro, nie wiem które jutro, do końca pobytu jej nie było. Akurat trafiliśmy na budowę obiektu hotelowego od strony balkonu, więc hałas codziennie od 7.00 . Popsuł się zamek od drzwi balkonowych i nie zamykały się, przyszedł popatrzył i nic z tym nie zrobił, podpieraliśmy pufą. Pozytywem chyba jedynym była sprawnie działającą klimatyzacja i Pani Rezydent Karolina która spotkała się z nami zaraz po przyjeździe i bardzo dużo nam opiewiedziała o Albani podczas wycieczek fakultatywnych. Dzięki tym wycieczkom i tym że dużo się przemieszczamy także na własną rękę zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc i odkryliśmy piękno Albani. I tylko do tych wspomnień wracamy, bo hotel to jedna wielka porażka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    średnia jakość

    Anna, Krynica-Zdrój 15.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Albania to kraj z dużym potencjałem turystycznym.Program wycieczki bardzo fajny. Jeszcze pewnie upłynie wiele lat zanim nauczą się obsługi konsumenta na europejskim poziomie. Zastrzeżenia niestety pod adresem Pani Rezydentki.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słabo dużo śmieci

    Piotr 05.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pokój dostałem inny niż oferowano. Przy plaży hotelowej znajdowała się rura z której wypływała czarna ciecz z odpadkami. Nie zalecam kąpieli w tym miejscu grozi w najlepszym przypadku zatrucie pokarmowe.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jesteśmy rozczarowani

    Karolina 20.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pani pilot Karolina ciekawie opowiadała o historii i kulturze, natomiast do spraw indywidualnych uczestników podchodziła z dużą niecierpliwością i irytacją. Była obcesowa i niemiła, traktowała uczestników z góry. Pani Karolina niezgodnie z ofertą biura modyfikowała program wycieczek, skracając ich trwanie z nieuzasadnionych powodów ( nie chodzi o kolejność zwiedzania czy szczegóły, jak jest to określone w ofercie biura, ale poważne zmiany dotyczące całości). Wycieczka do Beratu, która mieści się w programie podstawowym oferty biura, zgodnie z nim miała trwać cały dzień tzn. wyjazd po śniadaniu i powrót na kolację. Zamiast rano wyjazd był przesunięty na popołudnie tj. o 13:30, z czego 4 godziny spędziliśmy w autokarze. Na miejscu nie było czasu, aby zwiedzić miasto, ani spokojnie coś zjeść ( wszyscy byli głodni, gdyż wyjechaliśmy w porze lunchu). Wycieczka była nie tylko niezgodna z ofertą biura, ale przede wszystkim bardzo męcząca, pospieszna i zobaczyliśmy niewiele, gdyż jechaliśmy praktycznie tam i z powrotem, a czas trwania przejazdu był nieproporcjonalnie długi do czasu, który spędziliśmy na miejscu. W ofercie biura były również dwie dzielnice Beratu -Gorica i Mangalem, które mieliśmy zobaczyć wg programu, natomiast Pani Karolina wmówiła nam, że pokaże nam to nadprogramowo, przeznaczając na to godzinę czasu. Niestety, nie było mowy o zwiedzeniu miasta, gdyż z trudem czas ten wystarczył by na szybko coś zjeść, bo wcześniej nie było takiej możliwości. Odjeżdżając stamtąd czuliśmy ogromny niedosyt i żal, że praktycznie nic nie zobaczyliśmy z tego urokliwego miasteczka. Byliśmy bardzo zawiedzeni i rozczarowani organizacją tego dnia. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne to sposób przekazywania informacji na temat wycieczek przez Panią Karolinę pozostawiał wiele do życzenia. Pani Karolina omijała niewygodne pytania, nie odpowiadając na nie wprost, a wręcz zatajając istotne informacje, które przekazywała dopiero w ostatniej chwili ( już po opłaceniu wycieczki). Były to informacje na tyle istotne, że mogły wpłynąć na podjęcie decyzji dot. danej wycieczki. Przykładowo, chętni na wyjazd na Korfu w momencie zakupu wycieczki nie mieli pojęcia, że wyjazd z hotelu będzie o godzinie 5:30! Co dla wielu było problematyczne, chociażby z uwagi na małe dzieci itp. Co do wycieczki „jeep safari” Pani Karolina uspokajała, że jazda jeepem nie będzie ekstremalna, nie będzie to off road ani „szalona jazda po wydmach”. Tymczasem okazało się, że niesprawnym jeepem jechaliśmy po kamienistej drodze w górach, bez żadnych zabezpieczeń nad przepaścią! Wycieczka nie spełniała podstawowych standardów bezpieczeństwa. Jako, że wycieczki były fakultatywne i dodatkowo płatne, klienci mają prawo znać dokładny program wycieczek, a przy bardziej ekstremalnych programach, mieć możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia. Jedynym atutem hotelu to jego położenie niedaleko plaży z niezakłóconym widokiem na zatokę. Cała reszta pozostawia bardzo wiele do życzenia, pomimo tego, że hotel ma kategorię 3 gwiazdek. Hotel nie spełniał standardów obiektu turystycznego, albowiem w wielu przypadkach nie nadawał się do użytkowania. Przykładowo, okna balkonowe zamontowane jedynie były na piance montażowej, przy każdej próbie otwarcia, bądź zamknięcia drzwi trzeba było się z nimi siłować, do tego stopnia, że całe wychodziły ze ściany. Umywalka w łazience postawiona była na wiadrze i dwóch cegłach i zalewała podłogę, gdy z niej korzystaliśmy. Łazienka była brudna i niehigieniczna, a pod prysznic wchodziło się z obrzydzeniem. Pokój urządzony był niefunkcjonalnie, nie było miejsca na położenie rzeczy, które w większości trzeba było trzymać w walizce, nie było dostatecznego oświetlenia. Generalnie pokój sprawiał wrażenie niewykończonego, oddanego pod presją czasu do użytkowania. Ogólnie było brudno. Posiłki były bardzo monotonne. Część uczestników bardzo się pochorowała, miała problemy natury żołądkowej.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem