Opinie o Odpocznij w Albanii, MonteCarlo Lungomare

4.6/6
(197 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Intensywność programu
5.0
Obsługa hotelowa
4.2
Pilot
5.4
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Transport
5.1
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Albania objazdowa.

    JOLANTA, Rzeszów 21.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel powinien mieć 1 gwiazdkę. Brak komunikacji pilot, mylnie szacowane godziny transportów. Transport z lotniska zgodnie z informacją na miejscu od Pana 2 godziny, faktyczny czas transportu 4 godziny. Nie rozumiem dlaczego osoba która jest tam na miejscu nie powie od razu, że dojazd będzie trwał 2 razy dłużej ze względu na korki??? brak klimatyzacji z autobusie bo awaria w trakcie 4 godzinnej jazdy. Po przyjeździe do hotelu na 21 godzinę jedyne co usłyszałam to dlaczego tak późno przyjechaliśmy, jakby to nasza wina była że transport z lotniska tyle trwał, nawet po tylu godzinnej jazdy nie można było zjeść spokojnie obiadokolacji bo pani pilot musiała z inną grupą organizować spotkanie na stołówce. Osoby z hotelu również nie były zadowolone że po 21 muszą wydawać obiadokolację bo mieliśmy być na 18 - 18,30 w hotelu a nie na 21. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony organizator tzn. pilota odnośnie awarii autobusu, jakieś przepraszam ... Codzienne korki nie przeszkadzały w dalszym stopniu szacować czas trwania wycieczek jak w planie a nie z przewidzianymi korkami. W państwa ofercie powinna być informacja, że planowany przejazd wycieczki trwa dłużej tzn. nie 2 godziny tylko 4 godziny. Zawieranie takiej informacji uniknęłoby niezadowoleń osób. Jedynie widoki i morze rekompensowały niesmak.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Montecarlo lungomare Vlora

    Patrycja 04.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel czysty, zadbany, sprzątany codziennie. Nie było problemu z wymianą pościeli dzieci wieczorem.. dostęp do kuchni z czajnikiem 24/h na baaaardzo wielki plus. Bardzo miła, pomocna obsługa. Jedynym minusem hotelu były takie same śniadania przez 7 dni. Wykupiliśmy wycieczkę na wyspę Sazan, zachwalana przez Panią rezydent, z zapytaniem czy to wycieczka dla 10 mies dziecka, Pani oczywiście potwierdzała ze tak. Sam rejs na wyspę trwał 1,5 h i tu ok, ale na wyspie "róbcie co chcecie", możecie zwiedzać wyspę sami (macie 50 minut), żadnego przewodnika, żadnych ciekawostek informacji albo można iść na plaze. Po wyspie kolejne 1,5 rejsu na półwysep z kamienista plaza- widoki ok ale organizacją kiepska i oczywiście nie można płacić kartą. Powrót kolejne 1,5. Finał wymioty i biegunka u całej rodziny. Rozmawialiśmy z kilkoma innymi osobami i te same przygody, szkoda że Pani rezydent wcześniej nam nie wspomniała o probiotykach, szczególnie we Vlorze, gdzie czesto dochodzi do zatruć. Poza tym plaża przyjemna, sprzątana. Mnóstwo restauracji dookoła.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Szału nie ma 4 liter nie urywa

    Inez Bianka, 05.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Zdecydowanie nie jest to hotel 4*… Jest klima i nie za ciasny pokój, ręczniki nie wymieniane, trzeba było się upominać i zajęło to tydzień. Z toalety okrutnie śmierdziało bo coś cofało się z kanalizacji. Pościel nie zmieniona ani razu jedynie zamiatali podłogę.Śniadania cały czas to samo chleb w jajku, sadzone i na twardo pomidory sałata parówki i płatki. soki rozcieńczone z automatu. Pan na recepcji jest cały czas i jest również kelnerem. Plaża bardzo brudna jedyna ok w pobliżu to słynna bora bora. My za 7 dni płaciłyśmy 2k zł i więcej bym nie dała. Wylot opóźniony o 2 h a powrót o 5 o odszkodowanie nie da się doprosić lini lotniczej od wszystkiego wszyscy umywają ręce.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Szału nie ma

    Magdalena 12.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Przyznam, że kiedy czytaliśmy opinie o tym hotelu, to nie spodziewaliśmy się że wszystkie najgorsze okażą się prawdziwe i wcale nie przesadzone. Śniadania faktycznie były dramatyczne - codziennie te same kiełbaski, jajka i chleb smażony, wszystko ociekające olejem i do tego ogórek, sałata, pomidor i marchewka. Po trzech dniach już nie można na to patrzeć. Pokoje faktycznie nie były sprzątane, ale były wnoszone śmieci i raz zmienione ręczniki - tu akurat nie będę się czepiać. Widać że hotel jest świeżo po remoncie, natomiast łazienka to kolejny dramat. Prysznic typu walk in ze zbyt małym spadkiem i zbyt małym, zatykającym się odpływem plus króciutka szyba i deszczownia zamontowana na środku, tak że woda rozchlapuje się po całej łazience - efekt jest łatwy do wyobrażenia. Po każdym prysznicu powódź w łazience. Dodatkowo brak słuchawki prysznicowej i jakiejkolwiek półeczki na kosmetyki, które z podłogi były porywane przez nurt wody. Kolejna sprawa to cieknąca spłuczka - sprawa zgłoszona na recepcji i przez recepcję olana. Pan obiecał że się tym zajmie, jednak do końca naszego pobytu nie znalazł na to czasu. Widok z okna to niestety plac budowy nowego hotelu. Całość wakacji ratowały tylko wykupione wycieczki i pani Rezydent. Wycieczka do Gjirocastry naprawdę godna polecenia, z resztą tak samo jak ta do Beratu. Piękne widoki, bardzo klimatyczne miejsca i ogrom wiedzy przekazanej przez panią Karolinę, która potrafi ciekawie opowiadać o tych wszystkich miejscach całymi godzinami. Ochryda podobała nam się troszkę mniej, ale w większości dlatego że popsuła się pogoda i nie skorzystaliśmy w pełni z rejsu po jeziorze. Wyspa Sazan też godna polecenia. Jeśli chodzi o samą Vlore, to ogólnie rzecz biorąc szału nie ma - plaże średnie, centrum malutkie, a promenada mimo że dosyć długa to niestety szybko się nudzi. Gdyby nie wycieczki to naprawdę nie byłoby tam co robić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Miasteczko Vlora super! Rezydentka - katastrofa !!!

    Urszula 16.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wylot z Łodzi- dla nas było to spore udogodnienie. Na miejscu transfer z lotniska około 150 km, sprawnie, ok. Miasteczko Vlora, pięknie położone z dobrą infrastrukturą, fantastyczne restauracje tuż przy deptaku, widoki na góry i morze. Śmiało polecam! „Opiekująca” się nami rezydentka - pani Karolina dramat, nie odbierała telefonów, nie odpisywała na wiadomości. Przez 5 dni nie było klimatyzacji w hotelu przy 30 stopniowym upale… Nie zrobiła nic, żeby pomóc i nie udzielała żadnych informacji. Do karygodnego zaniedbania doszło już podczas wysadzenia nas z busa po dotarciu na miejsce. O godzinie 21:30, było już ciemno, kierowca zatrzymał się po drugiej stronie czteropasmowej ulicy z wysokimi krawężnikami i wysepką pomiędzy przeciwległymi pasami ruchu, nawet nie na przejściu dla pieszych. Jedna z uczestniczek wyjazdu - starsza osoba podczas przechodzenia przez jezdnię upadła i mocno się potłukła, wymagała hospitalizacji. Pomoc dla niej organizowali inni uczestnicy natomiast NIE pani rezydentka.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w „hotelu”

    Ada, 08.09.2025 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Pobyt w tym hotelu oceniam zdecydowanie negatywnie. Największe rozczarowanie to śniadania – jedzenie zimne mimo podgrzewaczy, codziennie dokładnie ten sam zestaw, brak owoców, a drugiego dnia zabrakło nawet masła. Wybór ograniczał się do jajek w różnych formach, parówek, kilku warzyw i podstawowych dodatków (np. dżem, krem czekoladowy). Do picia dostępne były tylko woda, kawa i sztucznie słodzony sok – bez jakichkolwiek opisów produktów. Pokój przy przyjeździe był czysty, ale w trakcie pobytu nie sprzątano go w ogóle. Ręczniki wymieniono dopiero po mojej prośbie, łóżka były zaścielane wybiórczo – jedno poprawione, drugie nietknięte. W łazience problemem była deszczownica – brak słuchawki prysznicowej sprawiał, że każda kąpiel kończyła się zalaniem całej podłogi. Największym minusem okazał się jednak parking. Hotel reklamował go w ofercie, tymczasem na miejscu nie było żadnych miejsc postojowych. Zamiast obiecanego widoku na parking, z okna rozciągał się widok na plac budowy. To spowodowało dodatkowy stres związany z pozostawieniem wynajętego samochodu. Rezydentka, zamiast pomóc, zbagatelizowała problem, obróciła go w żart i kłamała, że w okolicy „bez problemu” można zaparkować. W praktyce parkowanie stanowiło ogromny problem i było źródłem największego niezadowolenia. Podsumowując – hotel nie spełnia standardów, a warunki oferowane w rzeczywistości znacząco odbiegają od tego, co prezentowane jest w ofercie. Wyżywienie, obsługa i brak podstawowych udogodnień sprawiają, że zdecydowanie nie polecam tego miejsca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Super lokalizacja , fatalny personel

    ANETA, ELK 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel w centrum Vlory , z leżakami na plaży , dość nowe pokoje - i to koniec plusów . Pokój przez tydzień niesprzątany , jedynie dokładane czyste ręczniki , śniadania mega słabe ( zero owoców w szczycie sezonu ) , ale najgorsza była obsługa - nawet nie odpowiadali na dzień dobry , traktują gości jak zło konieczne . Albania , Vlora bardzo pozytywnie ale nie w tym „hotelu „

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia mierna

    Hubert, Racibórz 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Miejsce jako punkt wypadowy ok ale jako hotel 4 gwiazdy nic wspólnego . brak restauracji/ baru o wszystko trzeba się upominać

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nie polecam

    Agnieszka 02.09.2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Witam, właśnie wróciliśmy z wczasów we Wlorze. Mieszkaliśmy w tym hotelu 11 dni. Pokój nie najgorszy, łazienka kiepska. Mieszkaliśmy na parterze z widokiem na śmieci z pobliskiej knajpki. Z łazienki przez tydzień wydobywał się nieładny zapach kanalizacji, do tego kiepsko tam z czystością pomimo tego że codziennie jest sprzątane. Stołówka na piętrze, bez klimy. Posiłki bardzo kiepskie. Na śniadanie dzień w dzień to samo, jajka i parówki. Na obiad często sos z porannych parówek. Mały wybór dan. Rakija przelewana z plastiku do butelki po wyborowej. Obrusy papierowe na stołach, poplamione, nie zmieniane. Do plaży blisko. Leżaki kiepskie a poduszki brudne i podarte, do tego wszyscy w piasku gaszą pety. Plusem była tylko dobra kawa. Byliśmy na dwóch wycieczkach wykupionych przez biuro. Do ceny za wycieczkę trzeba doliczyć jeszcze jedzenie, przejazd motorówką. Ogólnie fajnie ale pod koniec pobytu trafiliśmy do polskiego biura działającego we Wlorze i od nich wycieczka petarda i o połowę tańsza. Z wyżywieniem wliczonym w cenę. Rozmawialiśmy z kilkoma osobami mieszkającymi w tym hotelu i nie spotkaliśmy zadowolonej osoby. Omijajcie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wrzesień 2024

    Andrzej, Stalowa Wola 03.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Program wycieczki oraz pilot Pani Bożenka bardzo dobry. Hotel zgodny z opiniami wcześniejszych uczestników czyli nieprzyjemny zapach z kanalizacji,pokoje zagrzybiale, śniadania monotonne, basen tragedia (jak zgłosiliśmy uwagi że brydny to spuścili wodę i basenu nie było).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem