Opinie o Wakacje pod karaibską banderą, Iberostar Origin Laguna Azul

4.7/6 (129 opinii)

4.7/6
129 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
6.0
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Transport
6.0
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Pobyt grudzień 2022

    Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Brudne, zniszczone pokoje. Posiłki monotonne. W ciągu 7 dni pobytu nie zostaliśmy zaskoczeni żadnym nowym daniem. Baseny są nie sprzątane, pełno w nich piasku. Plaża nie sprzątana. Na pewno nie wróciłabym do tego hotelu ponownie. Jedynie animatorzy dają z siebie wszystko.

    Jola - 01.01.2023  | Termin pobytu: grudzień 2022

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Kubę albo pokochasz albo znienawidzisz-my kochamy

    Hotel pozastawia dużo do życzenia. Jak na Kubę jedzenie kiepskie ale głodne nie chodziłyśmy. Pokoje duże ale słabo sprzątane, wymiana ręczników na życzenie. Plaża piaszczysta, woda lazur cieplutka. Bar słabo zaopatrzony. Obsługa miła, uśmiechnięta i pomocna. Duży minus dla przewoźnika. Klasa ekonomiczna strasznie ciasna jak np.Enter. Na lotnisku brak aktualizacji listy pasażerów-miałyśmy wykupione miejsca a nie siedziałyśmy na nich, podobnie mieli pasażerowie na wylocie.

    BERNA - 20.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    BARDZO NIERÓWNY HOTEL

    W hotelu spędziliśmy 3 doby po objeżdzie i praktyce z innych hoteli / także z all inclusive / , drugiego dnia super jedzenie , uzupełnianie przed skończeniem , bardzo miła aż nie naturalnie obsługa rozdająca pisemne oceny i dbająca by wróciło to do ich kieszeni ........jak się wieczorem pokazało była kontrola z Iberostara !!!! Następnego dnia typowa Kuba czyli .....czekanie na tipy , dłuższe kolejki / szczególnie na plaży / Pokoje mają swoje lata a w lobby makieta hotelu jeszcze ze starą nazwą , w restauracji włoskiej dostępne typowe dla tej kuchni dania czyli : wołowina i brownie !!! Cóż czas się tu zatrzymał........

    Dariusz, --- - 07.01.2020

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wystarczająco dobry hotel jak na Kubańskie warunki.

    Spędziliśmy z partnerką i 1,5 rocznym dzieckiem w tym hotelu 10 dni.Varadero niema przed nami tajemnic, z ciekawości oglądałem na miejscu większość hoteli z oferty Rainbow.Hotel oceniam na 4 gwiazdki i to nawet biorąc pod uwagę niski standard Kubański.Jest to miejsce godne polecenia młodym jak i starszym osobą z dziećmi lub bez.Stosunek ceny do oferowanego wyżywienia, animacji oraz samego hotelu uważam za dobry.Jeśli zależy Ci na luksusowym i nowym hotelu, zdecydowanie wybierz inny, polecam sąsiadujący Grand Memories. Podstawowa zasada - KUBA to nie miejsce dla ludzi którzy chcą wypoczywać w super hotelu, takich tu praktycznie niema. Zdjęcia hotelu z czasów świetności, teraz wygląda sporo gorzej.

    Łukasz - 26.12.2017  | Termin pobytu: styczeń 2018

    10/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem