4.7/6 (129 opinii)
2.5/6
Na kubie byliśmy po raz trzeci. Mimo ,że znamy standard hoteli na Kubie ,ten niestety nie spełniał żadnych standardów hotelu 5 gwiazdek .-bardzo słabe i zawsze zimne posiłki-ciemna i brudna restauracja głowna-brak ręcznikow plażowych, za wypożyczenie musieliśmy zapłacić po 30 euro za każdy,-zimna woda w basenach,-zostaliśmy pogryzieni przez jakieś dziwne małe czarne owady. Plaża owszem ładna,szeroka ,ale bez białego piasku.
2.5/6
Wyjazd zaczął się pechowo (15 godzin opóźnienia) + 11 godzinny lot, więc wszyscy byli bardzo zmęczeni. Rezydentka , która odwoziła nas z lotniska do tego hotelu, powiedziała , że pokoje czekają a nas od wczoraj i nim to się stało ulotniła się. Pokoje nie czekały. Czekaliśmy następne dwie godziny na nie. Pokoje ,które dostaliśmy nie miały nic wspólnego z 5*hotelem. Szafa miała uszkodzone drzwi ( nie przesuwały się). Telewizor nie miał pilota. Telefon w pokoju by atrapą. Zgłoszenie tego w recepcji nic nie dało. Do samego wyjazdu nic się nie zmieniło. Oczywiście, bez tego można żyć i otoczenie + plaża nam to zrekompensowały. Ale , w 5* hotelu i za tą cenę to skandal. Rezydentka nie odbiera telefonów i dopiero wiadomość, że jesteśmy zainteresowani dodatkowo wycieczką fakultatywną spowodowała, że oddzwoniła. A gdyby ktoś był chory i konieczna była by pomoc?? Dodatkowo w łazience były karaluchy. Spotkaliśmy je też w restauracji. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim . Kiedyś Rainbow to była super FIRMA a teraz?!
2.0/6
Wielka katastrofa ! Ostrzegam i odradzam !
1.0/6
Otrzymałem pokój, w którym niemożliwe było egzystowanie z uwagi na hałas dochodzący z za okna. Źródeł hałasu była centrala wentylacyjna usytuowana w bliskiej odległości od okna. Spanie w tym klimacie z zamkniętym oknem jest raczej niemożliwe, Owszem recepcja zmieniła mi pokój ale za zamianę musiałem zapłacić 130 dolarów. W ofercie miałem zawartą informację, że spędzę urlop w miłej i przyjemnej atmosferze, ale nikt nie napisał że z dodatkiem hałasu.