Opinie o Wakacje pod karaibską banderą, Iberostar Origin Laguna Azul

4.7/6 (129 opinii)

4.7/6
129 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
6.0
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Transport
6.0
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    bardzo slaby

    Na kubie byliśmy po raz trzeci. Mimo ,że znamy standard hoteli na Kubie ,ten niestety nie spełniał żadnych standardów hotelu 5 gwiazdek .-bardzo słabe i zawsze zimne posiłki-ciemna i brudna restauracja głowna-brak ręcznikow plażowych, za wypożyczenie musieliśmy zapłacić po 30 euro za każdy,-zimna woda w basenach,-zostaliśmy pogryzieni przez jakieś dziwne małe czarne owady. Plaża owszem ładna,szeroka ,ale bez białego piasku.

    Sonia - 25.01.2022

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pechowy wyjazd 4.01.23

    Wyjazd zaczął się pechowo (15 godzin opóźnienia) + 11 godzinny lot, więc wszyscy byli bardzo zmęczeni. Rezydentka , która odwoziła nas z lotniska do tego hotelu, powiedziała , że pokoje czekają a nas od wczoraj i nim to się stało ulotniła się. Pokoje nie czekały. Czekaliśmy następne dwie godziny na nie. Pokoje ,które dostaliśmy nie miały nic wspólnego z 5*hotelem. Szafa miała uszkodzone drzwi ( nie przesuwały się). Telewizor nie miał pilota. Telefon w pokoju by atrapą. Zgłoszenie tego w recepcji nic nie dało. Do samego wyjazdu nic się nie zmieniło. Oczywiście, bez tego można żyć i otoczenie + plaża nam to zrekompensowały. Ale , w 5* hotelu i za tą cenę to skandal. Rezydentka nie odbiera telefonów i dopiero wiadomość, że jesteśmy zainteresowani dodatkowo wycieczką fakultatywną spowodowała, że oddzwoniła. A gdyby ktoś był chory i konieczna była by pomoc?? Dodatkowo w łazience były karaluchy. Spotkaliśmy je też w restauracji. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim . Kiedyś Rainbow to była super FIRMA a teraz?!

    czesiac@op.pl - 30.01.2023

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Pomyłka!!!

    Wielka katastrofa ! Ostrzegam i odradzam !

    Jacek - 15.03.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    28/55 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Standard pokoju

    Otrzymałem pokój, w którym niemożliwe było egzystowanie z uwagi na hałas dochodzący z za okna. Źródeł hałasu była centrala wentylacyjna usytuowana w bliskiej odległości od okna. Spanie w tym klimacie z zamkniętym oknem jest raczej niemożliwe, Owszem recepcja zmieniła mi pokój ale za zamianę musiałem zapłacić 130 dolarów. W ofercie miałem zawartą informację, że spędzę urlop w miłej i przyjemnej atmosferze, ale nikt nie napisał że z dodatkiem hałasu.

    Hubert - 10.03.2022

    13/22 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem