Opinie klientów o Bonita Luxury Hotel

4.7 /6
138 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Karol, Kalisz 05.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Pobyt wakacyjny

Jedzenie typowo albańskie brak dań europejskich,na basenie sporo lokalnych mieszkańców bez opasek zajmujących miejsca gościom hotelowym, bardzo wysoka opłata za przedłużenie pobytu za 5 godzin 100euro, w snack barze notorycznie brakowało pizzy, jeden mały bar serwujący kawę oraz alkohole wiecznie brudna toalety w lobby z których korzystali goście basenowi, 5 gwiazdkowy hotel a brakowało drinków barmani lali tylko alkoholu a cole Sprite klient sam musiał sobie uzupełnić z ciągle obleganych automatów. Ogólnie cena za pobyt w stosunku do standardów zbyt wygórowana

3.0/6

Angelika 05.08.2024

Mieszane odczucia.

Hotel nowy jednak kiepsko polozony i nie przemyślany . Plaża hotelowa brudna . Jedzenie smaczne ale monotonne . Hotel dla mało wymagających osób . Pokoje ładne i czyste .

2.5/6

Anna, Warszawa 29.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Luxury tylko z nazwy

Hotel 5* powinno cechować doskonałe położenie i piękny widok z każdego pokoju, obsługa na najwyższym poziomie, smaczne potrawy z wysokiej jakości produktów podane w elegancki sposób, ponad standardowe wyposażenie. Hotel z LUX w nazwie powinien ponad przywołane cechy być wyszukany w każdym z obszarów. Hotel nowy, gustownie urządzony. Położenie: hotel Hotel Bonita Luxury położony w 6 linii od brzegu morza, tuż przy autostradzie. Jest to plomba ciasno wpasowana w inne budynki mieszkalne bardzo obskurne. Widok z okien na budowę, autostradę, ulicę lub w najlepszym wypadku na basen z zjeżdżalniami. Okolica zaniedbana, brudna, oddalona od plaży i centrum miasta Dures. Dojście do plaży: ulicą, około 600 metrów, wzdłuż niedokończonych budynków, przy terenie bardzo zaśmieconym, otwartych cuchnących kontenerach na śmieci. Plaża: piaszczysta do momentu pierwszego sztormu, który wyrzuca na plaże gruz pobudowlany, kamienie i śmieci. Na plaży znajdują się leżaki i parasole, brak mini stolików. Hotel nie zapewnia wystarczającej ilości miejsc dla gości hotelowych, gdyż za dodatkową opłatą wynajmuje je innym użytkownikom. Plaża zanieczyszczona niedopałkami papierosów, resztkami jedzenia, leżaki brudne, obsługa ich nie czyści. W okolicy sklepy spożywcze, restauracje, fryzjer męski, piekarnia. Zdjęcia w załączeniu. Obsługa: nie wywiązuje się ze swoich obowiązków w sposób należyty. Brak utrzymywania odpowiedniej czystości na plaży, oraz sprzętów. Utrudniona komunikacja w restauracji, cześć personelu nie rozumie języka angielskiego, nawet prostych próśb o herbatę czy sztućce. Personel donoszący potrawy niejednokrotnie wyrzuca je jak „świniom do koryta”. W obszarze basenu zalegają śmieci. Brak reakcji na zgłoszone usterki w pokoju. Menager hotelu wyłącza czasowo przestrzeń przy małym basenie z użytkowania, przeznaczając ja na imprezy komercyjne. Kuchnia: potrawy podane w sposób niestaranny, nieapetyczny. W załączeniu zdjęcie jajek sadzonych, które ich nie przypominają. Kuchnia bardzo prosta, uboga, budżetowa, z niskiej jakości produktów. Niektóre mięsa smakują jak podeszwa. Tylko raz w tygodniu w sobotę owoce morza (krewetki, potrawka z kalmarów). Pod koniec wydawania posiłków, brak niektórych potraw, zatem nie jest zapewniony równy dostęp dla wszystkich użytkowników. Ograniczony wybór owoców ( tylko arbuz, melon i niedojrzałe, niezjadliwe nektaryny, gruszki. W sezonie figowym ani razu nie były serwowane. Nigdy nie były podane banany. Brak bakali. Brak żółtego sera, tylko pokrojony w kostki kozi, bardzo niesmaczny. Najbardziej luksusową potrawą była pizza, ponieważ zainteresowanie nią było największe, menager hotelu w trakcie pobytu podjął decyzję o wprowadzeniu odpłatności za pizzę, obniżając tym samy standard usługi .Brak dostępności w obszarze stołówki kawy i herbaty. Jeden ekspres wątpliwej sprawności na całą stołówkę. Brak dostępności filiżanek/kubków do herbaty, kawy. Gość jest zmuszony pić z plastikowych szklanek i mieszać plastikowym mieszadłem. Nieekologiczne i ohydnie smakuje. Brak informacji o potrawach, dopiero po mojej prośbie zaczęły się pojawiać odręcznie napisane karteczki. Napoje tylko sztuczne, barwione, brak soków, cocacola przelewana z butelek do dystrybutora ulega odgazowaniu, co obniża jej smak. Breakfastbox – składa się z suchej bułki z jednym plasterkiem ogórka i jednym plasterkiem mortadeli oraz butelki wody. Polskie szpitale mają poważną konkurencję. Wyposażenie: pokoje nowe ładnie urządzone, zastaliśmy czysty. Brak szafy, jedynie drążek i po jednym wieszaku na osobę. W pokojach brak telefonów, w pokoju 606 brak czajnika czy urządzenia do zaparzania kawy/herbaty. Brak jednych drzwi przy prysznicu, źle przymocowana deska sedesowa, brak ręczników tzw. stopek. Zwarcie w elektryce, należało wykręcić żarówkę aby przestało się świecić światło nad łóżkiem, niesprawny sejf. Pomimo zgłoszenia na recepcji, nikt się nie pofatygował z serwisu. Zdjęcia w załączeniu. Bezpieczeństwo; hotel otwarty na gości z zewnątrz, za dodatkową opłata mogą wejść na basen. Bardzo śliska nawierzchnia. W obszarze basenu i zjeżdżalni brak wyznaczonego miejsca „ratownik wodny”. Jedna dziewczyna oznaczona jako „Staff” czuwa nad bezpieczeństwem gości. Sytuacją niedopuszczalną jest, aby osoba kierując ruchem na górze zjeżdżalni była w stanie dobiec na czas na dół do basenu i udzielić pomocy tonącemu. W rzeczywistości nikt nie kieruje ruchem na górze zjeżdżalni, goście zjeżdżają sobie na głowę. Tylko i wyłącznie na moją prośbę „sataff” pofatygowała się na górę zjeżdżalni, opuszczając tym samy stanowisko na dole. Taras widokowy na 9 piętrze, można się tam dostać windą. Brak schodów ewakuacyjnych z tarasu. W przypadku wyłączenia prądu, awarii windy przebywający na tarasie smaży się jak na patelni. LUXARY & SPA- w hotelu nie zaznasz luksusu ani nie odasz się odnowie biologicznej. W tym hotelu nie ma spa, znajduje się w hotelu Bonita oddalonym o 3 km. Brak dowozu gości hotelowych do miejsca w którym jest SPA. Animacje dla najmłodszych gości. Dla nastolatków brak zajęć sportowych typu piłka wodna, siatkówka plażowa, itp. Wycieczka tryptyk Albański dość ciekawa. Miasto Berat robi wrażenie, Tirana już mniej, ale niektóre wieżowce o bardzo ciekawej architekturze.

2.0/6

Monika , GRODZISK MAZOWIECKI 17.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Kinderland

Bonita to hotel wyłącznie dla rodzin z dziećmi. Szukający spokoju i kultury nie znajdą go tam. Jeden wielki wrzask, płacz i jazgot. Jedzenie duży wybór, ale codziennie to samo. Lunchbox to kanapka i woda. Ręczniki plażowe za kaucją 10 euro. Plaża hotelowa brudna, woda też brudna. Na żadnym basenie nie ma spokoju bez dzieciarni. Pomimo klimatyzacji nie da się spać w pokoju. Rainbow ma lepsze hotele w okolicy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem